bu motora has bi fabrika hatası
döküm hatası
yada daha önce ayrıldı sonra düzgün birleştirilmedi..
yoksa önüne kepce bile bağlanabilen bi makinaya burun ağırlığı hikaye gelir..
bu vesile ile..
tüm marka model motorlar için Tam hiç olmazsa Yarım şasenin önemi ortaya çıkıyor..
bugün yine bi JD inceledim.. hususi şaşeyi..
suan piyasada O km olarak sadece JD ve Zetor da bazı modeller şaseli bildiğim..
başka var mı bilmiyorum?
eskilerde var tek tük..
lakin sonradan olsa bile yapılabilecek çok küçük görünen çok büyük ayrıntı..
olmayacak bişe değil..
döküm hatası
yada daha önce ayrıldı sonra düzgün birleştirilmedi..
yoksa önüne kepce bile bağlanabilen bi makinaya burun ağırlığı hikaye gelir..
bu vesile ile..
tüm marka model motorlar için Tam hiç olmazsa Yarım şasenin önemi ortaya çıkıyor..
bugün yine bi JD inceledim.. hususi şaşeyi..
suan piyasada O km olarak sadece JD ve Zetor da bazı modeller şaseli bildiğim..
başka var mı bilmiyorum?
eskilerde var tek tük..
lakin sonradan olsa bile yapılabilecek çok küçük görünen çok büyük ayrıntı..
olmayacak bişe değil..