Deutz same
Yokuşu görünce nefesini tutuyor abi sdf haliyle yakıyorda zorlanınca
Deutz same
Durduğu yerde arıza yapan Rus yapımı BTR 80 Sonradan Refüze edilerek BMC motoru takılmış ise de düzen tutmayan bela...Merhaba, rampada kesilmeyecek aracı biliyorum.Ekli dosyayı görüntüle 40002 BTR 80 askerdeyken hayrandım bu araca.
Traktör büyük olsa bile rampa inerken viraj ve zemin bozukluğu varsa Ok donebiliyor.
Romork freni traktör büyük olsa bile çok faydalı.
Durduğu yerde arıza yapan Rus yapımı BTR 80 Sonradan Refüze edilerek BMC motoru takılmış ise de düzen tutmayan bela...
Yakıtda az yakabilir ama sdf rampanın kokusunu alsa bayılıyor Erkunt zf şanzımanlar gibi.Deutz same
Deutz same
Çorak tarlada böyleyse rampada kim bilir ne yapar?
Tr modellerinde yol vitesi yok maalesef eski t6000 serisinde 17. Vites vardı ama tr6 larda en son 16 vites 24 gazda falan 42 km yapıyor t6000 ler 17. Viteste 1600-1700 devirde 43 yapıyor kilit var devir daha fazla çıkmıyor ama artırırsanız 50 km rahat yaparAğır bir traktör olmalı her şeyden önce. Nh Tr6.140 olabilir hem ağır hemde tork beygir eğrisi fena değil, yol vitesleride oluyor sanırım ekstra olarak yakıt azalıyor
10 tonluk gübre serpme kullanıyoruz, 5,5 ton ağırlığı var, 10 ton katı gübre alıyor, 75 hp 4*4 traktör 40 derece eğimli asfalt rampada susuyor, çift dingilde hidrolik fren var, frenle durduramasak eşşek cennetini görürüz. Çizi içi daldırma yerden geçerken römorkun oku, traktörün arkasını yerden kesebiliyor, sürüş kayboluyor.Düz arazide NH T5 115 gayet yetiyor fakat 40 derece eğimli rampa arazide güvenemiyoruz.Traktör büyük olsa bile rampa inerken viraj ve zemin bozukluğu varsa Ok dönebiliyor.
Römork freni traktör büyük olsa bile çok faydalı.
eski model ama 398 4x4 işinizi görmez mi ? cigerli bir motor zaten10 tonluk gübre serpme kullanıyoruz, 5,5 ton ağırlığı var, 10 ton katı gübre alıyor, 75 hp 4*4 traktör 40 derece eğimli asfalt rampada susuyor, çift dingilde hidrolik fren var, frenle durduramasak eşşek cennetini görürüz. Çizi içi daldırma yerden geçerken römorkun oku, traktörün arkasını yerden kesebiliyor, sürüş kayboluyor.Düz arazide NH T5 115 gayet yetiyor fakat 40 derece eğimli rampa arazide güvenemiyoruz.
Avrupa'da 15 ton yük için 7 sınıfı, Fendth 716, 20 ton yük için Fendth 724 gibi traktör kullanılıyor.
Kuyruk mili de çalıştığı için rampada traktörün kompresyonu kaybolur.
Senin 640da iş yokmuş. Benim bir zamanlar 640 vardı turbo intercoller hiç gaz kesme yoktu gaza basınca motor ön kaldırmaya çalışıyordu .dAyrı rampayı rampacılığı çok iyi olan 640 ile boş römorkla 4.vites bayılarak çıkarken.85C ile 4 ton yükle bayılmadan çıkıyor.Yolda Ekonomik kullanımda 640 ile aynı yakıtı var.Dip gaz daha fazla yakıyor.2018 model ve üstü farmallarda eko şanzıman var.19 gazda 40 km yapıyor daha üst devirlerde kesiciye giriyor yazılımla 50 km üstüne çıkabiliyor 24000 dev/dk.da.Çok pratik 4.vites boş römorkla rölantide kalkıyor.50 saatdayken 3 ton taş toplama makinası ile dip gaz km de 240 gr/km yakıtı var.
Takviye 1.3 ile inse böyle bir durum alma olasigi azalırdi.
yok daha neler.Senin 640da iş yokmuş. Benim bir zamanlar 640 vardı turbo intercoller hiç gaz kesme yoktu gaza basınca motor ön kaldırmaya çalışıyordu .d
fatih abi o pulluk ege yapımı çok hafif aynı pulluğu bir arkadaşım jx90a takıyor o pulluğu.Hem sürdüğü yer kuru gibi gözüksede toprak gevşek.Aydın yada izmir bölgesine benziyor.Dediğin gibi normal şartlarda deutza kök söktürür o pullukBüyük ihtimal önlerde su var zira ön kaldırmadan o pulluğu taşıyamaz yada 120 nin taşıyamadığını gözümle gördüm 115 hiç taşıyamaz
Sayın abim/kardeşim, traktörün arkasına 15 ton bağlayacağız ve kuyruk mili de çalışacak, tatlı veya biraz dik rampalı arazide çalışacak, kümesin gübresini araziye yayacak, silaj römorkunuz 1,5-2 ton ağırlığındadır, 4-5 ton silaj alsa toplamda en fazla 7 ton taşırsınız.Bize bu tip traktör uymaz.Bu işte 6 ton üzeri traktör ağırlığı gerekiyor.beklentilerini karşılar. tümosan 8185 ide kullananlar çok övüyor o noktada.