Dip gazda az yakan, yokuşu görünce nefesi uzun traktör var mı?

28.01.2017
11,225
1
18,557
Sakarya

Traktörün başlangıç torku düşük olanlar olduğu gibi bitiş torku da az olanlar olabiliyor.Rampalı asfalt yolda Fiat 80 66 performans olarak güzel, 2000 devirde seyahat edersek yakıt az, 2500 devir kapatırsak, yakıt biraz artıyor.15 m^3 çift dingil römorkla silaj taşıyacağız, sizce daha ekonomik yol yakıtı olan modeller hangileri olur?
 
Yokuş yukarı çıkarken debriyajsız vites küçültsün inerken tek çekerde frene bastımı önler tutsun enaz 80 katana beygiri olsun.önce güvenlik.mazot için bir şey diyemem.ne farkeder.mazotun zaten yarısı devletten[emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci48
Genel yazıyorum. Çift dingil römork motora ağırlık basmayacağı için güvenlik açısından motorun ağır olması iyi olur aynı şekilde frenlerinde iyi ve dört tekerden olması iyi olur. Hatta römorkda havalı fren olabilir. Gerisi ikinci plandaki şeyler yakıt, çekiş vs. İkinci planda çekiş yakıttan bence daha önemli. Beygir yüksek olması lazım çift dingil römork için 85 beygir ve üstü rahat olur. Yolda yakıt tasarrufu sağlayan özellikler yol hızı yüksek ve vites sayısının fazla ve buçuklu olmasıdır. Mf 5400 dyna serisi, deutz same(GS modelleri) 45+45 veya 60+60 viteslisi olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Önder çiftçi
Traktörün başlangıç torku düşük olanlar olduğu gibi bitiş torku da az olanlar olabiliyor.Rampalı asfalt yolda Fiat 80 66 performans olarak güzel, 2000 devirde seyahat edersek yakıt az, 2500 devir kapatırsak, yakıt biraz artıyor.15 m^3 çift dingil römorkla silaj taşıyacağız, sizce daha ekonomik yol yakıtı olan modeller hangileri olur?
T6020 elite yada mccormick x60.50 modelleri olabilir ikisindede yol vitesi mevcut olup 1700 devirde 42-43 km hızlara çıkıyor sinirlayiciyi kapattirirsaniz serviste 2200-2300 devirlerde 50 km hızları rahat görürsünüz mccormick'i hatırlamıyorum ama t6020 minimum 112 maximum 123 hp min.520 max.550nm torka sahip bir makina her ise gelir vede yarı otomatik şanzıman olması yol konumuna aldığınız zaman vitesleri de kendisi büyültür küçültür size de sadece keyfini çıkarmak kalır
 
Merhaba, rampada kesilmeyecek aracı biliyorum.
IMG_1182.JPG
BTR 80 askerdeyken hayrandım bu araca.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozmen74
Bu tür yüklere kesinlikle römork freni şart. Traktör ne kadar büyük olursa olsun. Biz zaten toplum olarak hep 0’dan 100’e çıkmayı hesaplıyoruz, 100’den 0’a inmeyi hiç düşünmüyoruz.
Traktör büyük olsa bile rampa inerken viraj ve zemin bozukluğu varsa Ok donebiliyor.
Romork freni traktör büyük olsa bile çok faydalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozmen74

Benzer Konular