Bugün erzuruma ilk yeni tasarım sdf geldi..
incelediğim model deutz 4065 e..
eski model kullanırken olmasını istediğim..
ve hayal ettiğim her noktayı fabrika atlamadan uygulamış.. sağolsunlar.
5 vitesli güzel bir şanzıman var..
30+15 vitesli bu modelde..
şanzıman sesi önceki 310 ve 320'lerde olduğu gibi kullanıcıyı bayıltmıyor..
sessiz ve vites geçişleri çok rahat..
Sol tarafta direksiyonun hemen altında shuttle(mekanik ama kullanışlı) kolu (küçük bir aparat). çok iyi olmuş..
yeni motorlarda hp ve tork/tork artışı süper..
4055'lik 62 hp 240 tork.(3 silindir)
4065/72 hp 265 tork. (3 silindir)
4075/82 hp 318 tork.(3 silindir)
4080/80 hp 320 tork (4 silindir)
göstergeler bir platformun üzerinde..
direksiyonla beraber hareket ediyor..
Kullanıcı keyfine göre ayarlayabiliyor..
Ayrıca direksiyon ortasındaki ayar butonu ile yüksekliği ayarlanmakta olup...
kaliteli malzemeden yapılmış..
kabinin içi yeterince ferah..
yolcu koltuğu çok kullanışlı.. yer kaplamayan bir konumda..
açıldığında ise orta halli bir insanın rahat edebileceği şekilde...
4 spol valf çıkışı var..
kaldırma kollarına eklenen ek piston ile kaldırma kapasitesi 2500 ile 3500 kğ arası (hp/modele göre)
içeriden alınan mazot deposu platform kabin altında güzel gizlenmiş..
65 lt(kapasite)
sonuç olarak şanzıman başarılı bir motor tarafindan besleniyor..
ahenkleri güzel...
daha açılmamış bir motorun 5. vitesle 15 derecelik bir yokuşla sınavı başarılıydı..
sanırım kullanım saati 500'leri geçerse tam bir canavar olur..
yakıt yine bildiğimiz deutz/same efsanesi ile eşdeğer..
kabin plastik malzeme yeterli..
klima harika olmuş..
müzik sistemi yeterli..
lastikler olmamış (petlas)
konuya ekleme yaparım..
incelediğim model deutz 4065 e..
eski model kullanırken olmasını istediğim..
ve hayal ettiğim her noktayı fabrika atlamadan uygulamış.. sağolsunlar.
5 vitesli güzel bir şanzıman var..
30+15 vitesli bu modelde..
şanzıman sesi önceki 310 ve 320'lerde olduğu gibi kullanıcıyı bayıltmıyor..
sessiz ve vites geçişleri çok rahat..
Sol tarafta direksiyonun hemen altında shuttle(mekanik ama kullanışlı) kolu (küçük bir aparat). çok iyi olmuş..
yeni motorlarda hp ve tork/tork artışı süper..
4055'lik 62 hp 240 tork.(3 silindir)
4065/72 hp 265 tork. (3 silindir)
4075/82 hp 318 tork.(3 silindir)
4080/80 hp 320 tork (4 silindir)
göstergeler bir platformun üzerinde..
direksiyonla beraber hareket ediyor..
Kullanıcı keyfine göre ayarlayabiliyor..
Ayrıca direksiyon ortasındaki ayar butonu ile yüksekliği ayarlanmakta olup...
kaliteli malzemeden yapılmış..
kabinin içi yeterince ferah..
yolcu koltuğu çok kullanışlı.. yer kaplamayan bir konumda..
açıldığında ise orta halli bir insanın rahat edebileceği şekilde...
4 spol valf çıkışı var..
kaldırma kollarına eklenen ek piston ile kaldırma kapasitesi 2500 ile 3500 kğ arası (hp/modele göre)
içeriden alınan mazot deposu platform kabin altında güzel gizlenmiş..
65 lt(kapasite)
sonuç olarak şanzıman başarılı bir motor tarafindan besleniyor..
ahenkleri güzel...
daha açılmamış bir motorun 5. vitesle 15 derecelik bir yokuşla sınavı başarılıydı..
sanırım kullanım saati 500'leri geçerse tam bir canavar olur..
yakıt yine bildiğimiz deutz/same efsanesi ile eşdeğer..
kabin plastik malzeme yeterli..
klima harika olmuş..
müzik sistemi yeterli..
lastikler olmamış (petlas)
konuya ekleme yaparım..
Son düzenleme: