Deutz-Fahr Yeni 5G serisi ( Power Shuttle ) liste satış fiyatları


Piyasa yeni sürülen Power Shuttle modellerin fiyatları aşağıdaki gibidir.

Mekanik Shuttle ve Power Shuttle arasında 40 Bin TL fark var.

5G serisi bir traktör almak isteseniz, 40 bin TL fark var verip power shuttle alır mıydınız?

ModelVersiyonÖnerilen Perakende Satış Fiyatı (KDV Dahil)
5090 G 4WD LS (Mekanik Shuttle)Kabin-Klima382.806 TL
5090 G 4WD GS (Power Shuttle)Kabin-Klima422.806 TL
5100 G 4WD LS (Mekanik Shuttle)Kabin-Klima411.100 TL
5100 G 4WD GS (Power Shuttle)Kabin-Klima451.100 TL
5110 G 4WD LS (Mekanik Shuttle)Kabin-Klima443.868 TL
5110 G 4WD GS (Power Shuttle)Kabin-Klima483.868 TL
yerli_uretim_logo_renkli.jpg
 
Bu tork değerleriyle hiç sansları yok. 1998 model Valtram üzerinden gecer bunların ağır işe gelmezler. Teknoloji olarakta aynı sayılırlar. Deutzun K serileri güzel.
Alıp gentrak taksak.....Tork konusunda haklısınız ama bende 75hp same var 256 nm tork var..2.28 aks arası 4 tondan fazla ağırlık,önler 28 arkalar 38 jant motorda turbo intercooler hiç birşey yok.Bu teknik tabloyla hiçbişey yapamaz gibi duruyor ama öyle değil işte.nasıl beceriyorda süper olmasada güzel iş yapıyor.sdf tork az olsada bi şekilde başarıyor güzel iş yapmasını.kısaca motorun bütününde bi uyum var
 
Hayırlı olsun, gelişim güzeldir.
Ağır işiniz yoksa ( hem kendinize hem piyasaya lazerli tesviye işi gibi ) ve yakınlarınızda iyi bir servis var ise TD serisi yerine üzerine bir miktar daha eklenip alınabilir.
5100G sahibi çeki gücü olarak TD100 beğeniyor. tork farkı var, 373 n.m. ve 390 n.m.
TD100 , 4,5 ton geliyor , genel ağırlık 300 kg fazladır.
MF 3105 , net 81 kw, 420 n.m. torka sahipken,
Deuthz 5110G , max 81 kw, 425 n.m. torka sahiptir.
Düşük devirlerde MF aslan gibi dirayetli çekiyor.
Tork yedekleri başlangıç devirlerinde yüksek oluyor.
G serisinde kalkışta sinme hareketleri var.
Farmall C den + bir özelliği göremedim.
Bu liste Deuthz 5 C serisi fiyatları olmalıydı.
 
Hayırlı olsun, gelişim güzeldir.

5100G sahibi çeki gücü olarak TD100 beğeniyor. tork farkı var, 373 n.m. ve 390 n.m.
TD100 , 4,5 ton geliyor , genel ağırlık 300 kg fazladır.
MF 3105 , net 81 kw, 420 n.m. torka sahipken,
Deuthz 5110G , max 81 kw, 425 n.m. torka sahiptir.
Düşük devirlerde MF aslan gibi dirayetli çekiyor.
Tork yedekleri başlangıç devirlerinde yüksek oluyor.
G serisinde kalkışta sinme hareketleri var.
Farmall C den + bir özelliği göremedim.
Bu liste Deuthz 5 C serisi fiyatları olmalıydı.
Hoca çok güzel teknik verilerle bahsediyorsunda td 100ü 5100g ye tercih edecek kişide zerre traktör bilgisi yoktur.ben same 75 te 60 beygir torku 100 beygir kalıbı var.o çok övdükleri mf 3075 i parçası bakkalda bulunan td75 i eskitti.üzerime 2. 3. Motoru aldılar.ben uzun vadede bana sağladığı faydaya bakarım
 
Hoca çok güzel teknik verilerle bahsediyorsun da td 100ü 5100g ye tercih edecek kişide zerre traktör bilgisi yoktur. ben same 75 te 60 beygir torku 100 beygir kalıbı var. o çok övdükleri mf 3075 i parçası bakkalda bulunan td75 i eskitti. üzerime 2. 3. Motoru aldılar. ben uzun vadede bana sağladığı faydaya bakarım
Yeni modeller kalıp olarak düşük kalıyor,
Motor ve çeki gücü eleştirisi yapabiliriz.
Explorer 75 , bizim köyde bulunuyor.
Sonradan turbo eklendi.
Ağır yaş sürümlerde TD75 pompası ayarlı modelle başa baş çıkar.
Egzantrik değişmiş olan model yanından rüzgar gibi gider.
JX75C ye karşı şansı yok.
Argon 3^75 ten fazla çeker.
Tümosan 7070 ile başa baş gibi,
Kioti RX7320 Eco CRDi geçebilir.
Kubota 9540 ile yakın gider.
Başak 2075 Plus ile aynı gibi duruyor.
Erkunt 70 Lüx ten fazla çeker.
100 lük traktör hissiyatı göremedik.
 
Yeni modeller kalıp olarak düşük kalıyor,
Motor ve çeki gücü eleştirisi yapabiliriz.
Explorer 75 , bizim köyde bulunuyor.
Sonradan turbo eklendi.
Ağır yaş sürümlerde TD75 pompası ayarlı modelle başa baş çıkar.
Egzantrik değişmiş olan model yanından rüzgar gibi gider.
JX75C ye karşı şansı yok.
Argon 3^75 ten fazla çeker.
Tümosan 7070 ile başa baş gibi,
Kioti RX7320 Eco CRDi geçebilir.
Kubota 9540 ile yakın gider.
Başak 2075 Plus ile aynı gibi duruyor.
Erkunt 70 Lüx ten fazla çeker.
100 lük traktör hissiyatı göremedik.
100 lük motor hissiyatı var demedim ki.kalıbı var dedim.Ben motor yarıştırmaktan bahsetmiyorum ki zaten tarlada nadasta hızlı gitti diye motor iyi olmaz.Ben 9600 saatte debriyaj balatası değiştirdim.saydığın modeller o saatte kadar 3 defa balata değiştirir nerdeyse.sonuç olarak uzun vadede bana sağladığı kazan önemli
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Alıp gentrak taksak.....Tork konusunda haklısınız ama bende 75hp same var 256 nm tork var..2.28 aks arası 4 tondan fazla ağırlık,önler 28 arkalar 38 jant motorda turbo intercooler hiç birşey yok.Bu teknik tabloyla hiçbişey yapamaz gibi duruyor ama öyle değil işte.nasıl beceriyorda süper olmasada güzel iş yapıyor.sdf tork az olsada bi şekilde başarıyor güzel iş yapmasını.kısaca motorun bütününde bi uyum var
Şanzımanı ağır devirdir. Yolda gitmez ama tarladada üzmez tutunur. SDF grubunda vites sayısı çok elbet bir faydası olacak. Güle güle kullanın bu seriler sizin traktörünüzün kalitesinde değildir. Günümüzde gelen gideni aratıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: arapörenli
Şanzımanı ağır devirdir. Yolda gitmez ama tarladada üzmez tutunur. SDF grubunda vites sayısı çok elbet bir faydası olacak. Güle güle kullanın bu seriler sizin traktörünüzün kalitesinde değildir. Günümüzde gelen gideni aratıyor.
Şanzıman ağır devir değil.zaten vites sayısından çok kazanıyor.Dediğiniz gibi eskiler daha kaliteli.teiekkür ederiim
 
  • Beğen
Tepkiler: MUSTAFA361
100 lük motor hissiyatı var demedim ki.kalıbı var dedim.Ben motor yarıştırmaktan bahsetmiyorum ki zaten tarlada nadasta hızlı gitti diye motor iyi olmaz.Ben 9600 saatte debriyaj balatası değiştirdim.saydığın modeller o saatte kadar 3 defa balata değiştirir nerdeyse.sonuç olarak uzun vadede bana sağladığı kazan önemli
Saman bağlarken yarım debriyaj ile yürümek zorunda kaldığımız sıralar olur.
Debriyaj ayırmamaya başlayınca arada iki defa debriyaja tam basıp bırakarak plakanın ayırması için yağ doldururuz.
Explorer 90 Top 2 modelde bölücü var , 75 lik modellere koymamışlar.
Kullanıcı hatasından priz direk kırdık, masrafı çok oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: arapörenli

Yeni modeller kalıp olarak düşük kalıyor,
Motor ve çeki gücü eleştirisi yapabiliriz.
Explorer 75 , bizim köyde bulunuyor.
Sonradan turbo eklendi.
Ağır yaş sürümlerde TD75 pompası ayarlı modelle başa baş çıkar.
Egzantrik değişmiş olan model yanından rüzgar gibi gider.
JX75C ye karşı şansı yok.
Argon 3^75 ten fazla çeker.
Tümosan 7070 ile başa baş gibi,
Kioti RX7320 Eco CRDi geçebilir.
Kubota 9540 ile yakın gider.
Başak 2075 Plus ile aynı gibi duruyor.
Erkunt 70 Lüx ten fazla çeker.
100 lük traktör hissiyatı göremedik.
Fabrika çıkışı ayarlarıyla td 75 ve jx75c arasında sürümde ne kadar fark olur hocam hangisi daha iyidir. Bide size göre td tt4 jxc serilerine pompa ayarı gereklimi
 
Fabrika çıkışı ayarlarıyla td 75 ve jx75c arasında sürümde ne kadar fark olur hocam hangisi daha iyidir. Bide size göre td tt4 jxc serilerine pompa ayarı gereklimi
Zor arazide çekiş konusunda ağır traktör iyi oluyor.
Mc Cormick C95 Max, 92 hp , 393 n.m. tork , traktör ağırlığı 4200 kg , pompası ayarlı halde kullandık.
110 hp, 460 n.m. tork dolaylarında olduğunu ön görürsek , kuru arazide 4 14" pullukla yürüyebiliyor.
Kara toprak zemin yapısında çalıştığımızdan pompa ayarı hiç yapılmamış traktör bizde çok azdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: HarunAkgn7468

Benzer Konular