Ynt: Çorum/Zetorlar/Zetorcular
sağol kardeş.. inşallah o römorku sağlıklı-sorunsuz çekerse gübre taşıma işi hızlanacak.. çalıştığımızdan çok kontak kapatıp bekliyorduk..
Yılmaz gözümün önünde 7441.. o koca ekipmanları/pulluğu zınk diye indirdi kaldırdı.. aldı götürdü zaten..
*******
Sercan özelden attığın videoyu gördüm.. işte ana site bura..
http://www.zetor.com/
Proxima serisi; (Zetorun ana bel kemiği seri)
-Proxima. 70-100 bg/3630 kg/3,788 m boy/Vites:10-2/12-12 ve 20-4 secenekli
-Proxima Plus. 90-110 bg/3790 kg/3,790 m boy/Vites: 16-16
-Proxima Power. 90-120 bg/4000 kg/3,905 m boy/Vites: 24-24 (PowerŞatıllı)
Hepsi 4 silindir/4200 cc/turbo+intercol/havalı kendi üretimi motorlu
Tümünün 70-120 bg arası kabin dizayn/genişlik olarak TAMAMEN AYNI.
Tümüne 90 bg ve sonrası için 16 valf seceneği konmuş yeni yanlış anlamadıysam
Dikkatle bakılırsa hepsi.. 70-120 bg arası %90 civarı aynı.. yanyana koysan zor ayırt edilir.. yalnız bunu 120 ' liğe 70 ' liğin malzemesini kullanarak değil, 70 ' liğe 120 ' lik malzemesi kullanarak yapıyorlar.. bu yüzden küçük bg ' li olsada büyük iş yapabiliyo.. tonaj-dizayn, malzeme aynı.. aynı ekipmanı hepsi takıyo, 1 vites küçük gidiyo o kadar.. yalnız büyük olan büyük işte az yakıyo tecrübeyle sabit, denendi..
Zaten her 10 ' ar bg ' lik dilimde çok cüzi bi fiyat farkı var zetorda
1000 küsür avro olmalı.. niye nerdeyse herşey aynı sadece pompa farklı..
Proximanın altında
ANTAR serisi var 60/80 bg KABİNSİZ.. ve sadece 80 bg olarak çıkan
MAJOR var.. Major tam bizim Anadolunun, ortadirek çiftçinin motoru.. basit/sade ve ekonomik model..
ZETOR MAJOR 80
Bunların hepsinde ana donanım motor aynı.. sadece kabin..vs teferruatta fark var..
HEPSİ aynı fabrikadan, aynı kalite/işçilikle ile çıkıyo..
Üst seri
Forterra var 100-140 bg ve daha seri üretime geçmeyen
Maxterra 150 bg ve üzeri.. onlar zaten ayrı bi alem.. Maxterrada net 10 tona yakın hidrolik kol, kendi üretimi 6 silindir motor.. vs. var..