Ynt: Çorum/Zetorlar/Zetorcular
sağol Abdullah daha güzeli senin olsun..
nakliye+ufak tefek eksikleri de sayarsak 34-35 ' i bulacak gibi ama 90-100 bg motor niyetine römork çekecek inşallah.. belki 5/14 pulluk da alırız..
motor ana donanıma kefiller.. temiz.. ama kaporta, koltuk kısmı biraz yıpranık.. 2000 saat normal.. kabinsiz motor sonuçta..
4 silindir/turbo+intercol var..
Amasyadaki 6441 eski kasada turbo var, intercol yoktu mesela..
***********
Yımaz.. daha güzeli senin olsun.. ama şunlar aklında kalsın derim;
*Eski kasalarda Amasyadaki 6441 ' i hatırlarsan.. bazılarında intercol var, bazılarında yok.. sadece turbo var..
*Bu uzaya kasa denen bizim aldığımız yeni kasada onlar gibi 4 silindir+turbo ama
intercol da var
*Ayrıca yeni kasa eskisinden daha sallı.. bizim 7441 kendinden 10 bg büyük eski kasa 8441 ' den daha büyük duruyo ki zetorun eski kasalar bile zaten kalıplı oturaklıyken bu hepten oturaklı..
*İlk fırsatta bizim orda 100 ' lük Erkunta takılan pullukla deneme yapmak olacak işim inşallah rahat çekeceğine de eminim inşallah..
*Şu 6441 o mibzeri nasıl kaldırdı meselesi iyice çözüldü bu arada Yılmaz.. aynı köyde aynı komşuların/akrabaların 3 adet Zetoru var;
-Yeni kasa 8441/82 bg
-Yeni kasa 7441/72 bg
-Eski kasa 6441/62 bg
samimiyetimle söylüyorum o yörede yaklaşık 100 ' lük motorların çektiği AYNI pulluğu 3 ' ü de çekiyo.. 3 zetor aralasındaki TEK fark aralarında 1 ' er vites düşmesi o kadar..
Zetorun sırrı sadece güç değil asıl
DİZAYN.. zaten iş makinasında önce dizayn sonra güç gelir.. koca koca iş makinaları düşündüğümüzden çok daha küçük motorlarla o işleri yapıyo emin olun..
Şu ekipmanı 72 ' lik normal bi motorun tarlada çekmeyi bırak, tarlaya götürmesi bi mesele..