Satın aldığım 5435 i bakım yaptırdığı servise sordum enjektör ve pompaya bakım yaptırdığını motorun 5455 den bir farkı olmayıp çekişinin olduğunu söyledi sizce motora nasıl bir bakım yapılmıştır aldığım sahibi bahsetmemişti 4lü 16 pulluk kullandığını söyledi sadece
Genelde egzantrik değişimi yapılıp, mazot pompası, LDA, enjektör ayarları yenileniyor.
Güçlendirme yapıldığında 3-A vitesle 1500-1600 rpm devirde çeker.
Fakat 5400 serinin pulluk vitesleri 2 C,D kataloglarda görünüyor.
5455 pulluk sürümünde genelde 1800-2000 rpm arası kullanılması gereken bir motor niteliği taşıyor.
Güçlendirme devir korumaya da katkı sağladığından yakıt tüketimine olumlu etkisi de olabilir ama fazla yapıldığında traktörün patinaj ortalaması %10 değerlerden sapmalar artabilir.
Bu da yakıt tüketimini olumsuz etkileyebilir.
Farklı segmentlerdeki motorlarda rektefelik tarzda sürüşlerde yapılması gerekebiliyor.
Extra geniş tabanlı lastik kullanıp , 1 bar basınçla , aheste yürümek gereken traktörlerde mevcut.
5400 seri biraz koşarak giden bir traktör, motor niteliği de buna uygun sanırız.
Traktörün ağır şartlarda ideal çeki kuvveti oluşturacağı hız 6 km/h.
5400 seri kaygan zeminde tekerleri teke düşürebiliyor.
Çamur zeminlerde istemediğimiz bir niteliktir.
MF, tarlanın tavını bekler, çok çamurda veya çok aşırı sert kuruda genelde yakıt tüketimi fazla olur.