Doğru söyluyon teker araları genişlerse zıplama azalır..Cahilce konuşan sensin abicim .. tecrübeye dayalı konuşuyorum ama sen boş konuşuyosun
Doğru söyluyon teker araları genişlerse zıplama azalır..Cahilce konuşan sensin abicim .. tecrübeye dayalı konuşuyorum ama sen boş konuşuyosun
Belli kardeşim kimin nasıl konustuğu bi mantık men düşünün teker daraltip genişletmeyle zıplamanin ne alakası varCahilce konuşan sensin abicim .. tecrübeye dayalı konuşuyorum ama sen boş konuşuyosun
Abi sen neye dayanarak böyle konuşuyorsun anlamış değilimBelli kardeşim kimin nasıl konustuğu bi mantık men düşünün teker daraltip genişletmeyle zıplamanin ne alakası var
Ahhaha mühendisleri cagirda ben onlara akıl veriyim mühendiş hayatinda ne traktör kullanmış ne iş yapmış anca konusurlar benim yaşım 25 traktör üstünde büyüdüm ayrıca tümosan motoruda kapıya sokmamAbi sen neye dayanarak böyle konuşuyorsun anlamış değilim
Akas arası genişledikçe yol kavrama kabiliyeti artar zıplama azalır burda bebimle boş tartışma yapacağına elinin altında internet var biraz araştır
Aynı şekilde motorun beygir gücüne bağımlı olarak aks arası genişledikçe çekişi de artar, tabi bu söylediğim mühendislik hesaplamalar doğrultusunda .. belirteyimde bunada kuru kuruya mualefet olma
Birde tecrübe edindiğim birşeyi anlatayım
2016 Tümo 8095 var dayımda , manevrasından şikayetçiydi
Ön aks arasını genişlettik manevrasını yükselttik.. ön tekerlere uygun olması için dolayısı ile arkalarıda genişletmek zorunda kaldık . Sonuç olarak manevrası çok güzel oldu ve yolda giderken zıplaması gözle görülür derecede azaldı .
Peki kardeş haklısın .Ahhaha mühendisleri cagirda ben onlara akıl veriyim mühendiş hayatinda ne traktör kullanmış ne iş yapmış anca konusurlar benim yaşım 25 traktör üstünde büyüdüm ayrıca tümosan motoruda kapıya sokmam
Sent from my SM-A510F using TrakKulüp mobile app
Bilmedigimiz biseye yorum yapmam ben bende suan 8 traktör var orman işi yapıyorum biz neler gördük neler yaptık neler yaşadık o cant genişletmesini biz mf lere yaptik hafif egimli yerde tomluk sararken yatmasin diye ama kısa sal sız her motor zıplar sallı kafa ağır motor hamle iyi olur zıplamazPeki kardeş haklısın .
Senin söylediğin şey hakkında bir deneyimim olmadı ama söylediğin yanlış ta diyemem, illaki doğrudur neden yalan yanlış konuşasın ki .. ben deneyip gördüğüm birşey hakkında yorum yaptım sen bana cahillikten dem vuruyosun.. soruyorum sana hangimizin ettiği cahillik?Bilmedigimiz biseye yorum yapmam ben bende suan 8 traktör var orman işi yapıyorum biz neler gördük neler yaptık neler yaşadık o cant genişletmesini biz mf lere yaptik hafif egimli yerde tomluk sararken yatmasin diye ama kısa sal sız her motor zıplar sallı kafa ağır motor hamle iyi olur zıplamaz
Sent from my SM-A510F using TrakKulüp mobile app
Sen biliyosun teker genişlemeyle zıplama gitmezzSenin söylediğin şey hakkında bir deneyimim olmadı ama söylediğin yanlış ta diyemem, illaki doğrudur neden yalan yanlış konuşasın ki .. ben deneyip gördüğüm birşey hakkında yorum yaptım sen bana cahillikten dem vuruyosun.. soruyorum sana hangimizin ettiği cahillik?
Evet biliyorum zıplama gitmez ama azalır [emoji6]
Hic bise farketmezzEvet biliyorum zıplama gitmez ama azalır [emoji6]
Oksijen tankı mı turbo yerine mi neler diyosunuz ya , binlerce litrelik tank lazim, hadi koydunuz , 6 litrelik oksijen tüpünü kaç paraya dolduruyorlar bi bakın. Boş yorum yapmayın Allah aşkına insanlarin beyninide bulandırmayınİnovatif bir katkı vereyim.Egzoz freni tasarım ödülü almıştı.
Motoru egzozdan boğmak yerine, hava alma borusuna karbüratör kelebeği gibi tıkama yapacak aparat eklenip havalı motor freni yapılabilir.Egzoz freni, hava alış borusuna taşınabilir.
Turbo ve intercooler kullanmak yerine (daha fazla oksijen isteniyor.) Oksijen tankı kullanıp, silindirlere %100 oksijen gazı verilebilir.Böylelikle hava içinde bulunan azot gazı silindirlere gitmez ve azotoksit temizliği için EGR,SCR,DOC aparatları kullanmaya gerek kalmaz.
Uzun süreli çalışmalarda şanzıman aşırı ısınıyor, yağ sıcaklığı 70 C optimum değerdir, şanzıman yağ soğutucu eklenmelidir.
Motor yağ soğutucuda eklenmesi gerekir.
Bizden söylemesi...
Oksijen tankı mı turbo yerine mi neler diyosunuz ya , binlerce litrelik tank lazim, hadi koydunuz , 6 litrelik oksijen tüpünü kaç paraya dolduruyorlar bi bakın. Boş yorum yapmayın Allah aşkına insanlarin beyninide bulandırmayın
Standart dizel motor bir saniyede kaç litre hava çekiyor bir bakın , sonra 4000,5000 cc bir traktör motoru ne kadar çeker hesap edin. Lpg metan hidrojen aktif yanıcıdır oksijen yakıcı. Aklınız karışık galiba hocam ? Oksijen tüpüyle motor 15 sn falan çalışır herhalde
azotun sıcaklıkla genleşmesi sonucu genleşmiş azot pistonu iterek motoru hareket ettiriyor zaten. maliyeti arttırıp genleşme gazı olarak azot yerine oksijen verirseniz "Upper flammability limit (UFL)" mazotun üst alevlenme noktasından fazla bir değer oluşacağından mazot yerine motoru oksijene boğarsınız. araç yine çalışmaz. motor freni denilen olayda retarder diye bir zımbırtı var iki tane ters yöne dönen pervane arasına 10 numara gibi bir yağ basıyor sistem zıt dönen pervane yağı çeviremediğinden fren yaptırıyor araca.