Case Jx65 C 2015 2000 saatte Alınırmı arkdaşlar.


2015 yılında sıfır aldık el freni kaçırıyordu fren pistonu hatalıymış garantiden değişti başka sorun yaşamadım yılda 300 dönüm kuru tarım yapıyorum 1800 saati az geçti yakıt en sert zamanda bile 2 litrenin üzerine çıkmadı. Kronik sorunları ağır ekipmanda yolda çok çırptırıp hidrolik kapağını çatlatanlar var şu anki fiyatlar ile 10000 masraf çıkabilir klasik pulluk ve kültivatör arıza verdirmez.Basit arıza ama can sıkıcı arıza kalorifer musluğu bozuluyor. Soldaki kalorifer peteği çoğunda kırık olur sebebi açıkken hostes koltuğuna oturan dizi ile vuruyor dağıtıyor yenisi 30 lira civarı. Hah fanatik olarak savunmuyorum işini hayli hayli görür. Yenilerde kuyruk mili sert kavrıyor patos gibi ekipmanlarda stop ediyor ps ses yapıyor ileri geri bazen sıkıntı çıkartıyor diyenler var etrafta.
 
biz traktörü 1000 saatlerde aldık traktörün ilk sahibiyle konuşmuştum onlarda hiç arza olmadan satmışlar
bizde 1 kere debriyaj balatası değişti
fren balatası değişti
pompaya 1000 tl harcadık
arka kaldırma kolun 1 tanesi kırıldı sanayide daha sağlamını yaptırdık
klımada bozuldu onada 400 tl harcadık
en son da levye arzası verdi oda 1000 civarı masraf ettik
traktör 2013 model
5000 saat çalışmış bir traktör için bunlar pek de önemli değil.
 
2015 yılında sıfır aldık el freni kaçırıyordu fren pistonu hatalıymış garantiden değişti başka sorun yaşamadım yılda 300 dönüm kuru tarım yapıyorum 1800 saati az geçti yakıt en sert zamanda bile 2 litrenin üzerine çıkmadı. Kronik sorunları ağır ekipmanda yolda çok çırptırıp hidrolik kapağını çatlatanlar var şu anki fiyatlar ile 10000 masraf çıkabilir klasik pulluk ve kültivatör arıza verdirmez.Basit arıza ama can sıkıcı arıza kalorifer musluğu bozuluyor. Soldaki kalorifer peteği çoğunda kırık olur sebebi açıkken hostes koltuğuna oturan dizi ile vuruyor dağıtıyor yenisi 30 lira civarı. Hah fanatik olarak savunmuyorum işini hayli hayli görür. Yenilerde kuyruk mili sert kavrıyor patos gibi ekipmanlarda stop ediyor ps ses yapıyor ileri geri bazen sıkıntı çıkartıyor diyenler var etrafta.
Hidrolik kapak dediğin, yan kolları kaldıran içerdeki pompa mı 10.000 lira?
 
Saygıdeğer emekçi kardeşlerim traktör almayı düsünüyorum 200 dönüm civarı yer işliyorum Case almak istiyorum tümosanın arzası çok olyo dediler Jx65c var Arkadaşım satlığıa çıkarmış Resimlerde Mevcut 2120 saatte bu taktör ilk resme bakarsanız teybi yok ve mekanik levyenin altında siyah bi boşluk var orda kapağı olması lazım bir de lastikleri biraz eski gibi bu traktöre 145000 verilirmi? Case Sağlam diolar sorun cıkarmaz diolar saati biraz yüksek sorun olurmu acaba
Traktorun gecmisini biliyorsaniz,bi hatasi felan da yoksa alinir niye alinmasin.
 
2015 JX75C , 3050 saatlik kullanan kişi olarak servis masraflarımızı yazayım.
İlk 100 saat yağ bakımı , filtreli paket 350 TL , filtresiz paket 250 TL idi.
1500 saate kadar 250 saatte yağ bakımlarını yaptırdık.
Debriyaj halatının pas yapması sonucu debriyaj plakası değişti,
1550 TL , orijinal plakadan alındı , 2018 modellerde Valeo marka plaka var.
400 TL kalorifer musluğu değişti, 400 TL işçilik verildi.
Debriyaj halatı değişti.
Ön tekerlerin turu açıldı , hidrolik askı kollar frezeden bir diş yukarı alındı.
Fren merkezi garantiden değişti.
Ağır bakımda şanzıman yağları 3 teneke değiştirildi.
Hassasiyet yayı kırıldı, değiştirdik.
Mazot pompa ayarına 600 TL verildi.
250 saatte yağ bakımlarına devam ettik.
Hidrolikler ve elektrik aksamdan dolayı hiç sorun yaşamadık.
Ek antifriz deposuna 1 lt antifriz koyuldu.
Keyfe keder , ek çalışma lambaları taktık, hidrolik orta kol aldık.
2015 modelin vites araları 800 , 600 , 500 , 500 rpm vites araları bulunmaktadır.
Motor çalışma devirleri 1500-2600 rpm , max çalışma devri 2750 rpm ' dir.
Kuyruk mili , şanzıman uyumu olarak takviye 2, 3, 4, seri 1 sıralı olarak uyumludur.
Eksik gördüğüm vites araları 600 rpm sabit tutulup 2200 rpm devire normal 540 kuyruk mili konumlanabilirmişti.
Silaj makinesinin ana kasnağını biraz küçülterek 2300-2400 rpm ' de çalışılabilir.
Tırmık çekme de 50 diş 28 cm aralı , seri 1 ve 2 vites arası rampa yerlerde biraz tatsız oluyor.
Mazot pompası ayarıyla hiçbir 70 lik traktörden aşağı kalmaz.
Arka lastikler 30 jant, önler 20 jant seçilirse çekiş tatminkardır.
Sonradan tamamlanabilecek donatı eksikleri var.
 
Hidrolik kapak dediğin, yan kolları kaldıran içerdeki pompa mı 10.000 lira?
Parçaları komple barındıran bu kapak işte üst taraftan çatlıyor ve hiç bir şekilde kaynak işi kurtarmıyor. En son baharda 6000 gibi bir fiyatı vardı şimdi işçilik dediğim rakama ulaşmıştır.
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20201231_214546.jpg
    Screenshot_20201231_214546.jpg
    11.4 KB · Görüntüleme: 33
Peki arkadaşlar Caselerde saat düşürme olayını yapıyorlarmı böyle bi şeyle karşılaşırmıyız alacağım kisi arkadasım ama memlekette satlıga cıkarmıs yani cok yakın degil. Uzun zamandır görmüyorum
 
Peki arkadaşlar Caselerde saat düşürme olayını yapıyorlarmı böyle bi şeyle karşılaşırmıyız alacağım kisi arkadasım ama memlekette satlıga cıkarmıs yani cok yakın degil. Uzun zamandır görmüyorum
Adamda vicdan yoksa düşürür kmsi saati düşürülmeyecek araç yoktur. Her türlü yolunu buluyorlar birde jxc serisinde 55 dakikada 1 saat atıyor
 
Peki arkadaşlar Caselerde saat düşürme olayını yapıyorlarmı böyle bi şeyle karşılaşırmıyız alacağım kisi arkadasım ama memlekette satlıga cıkarmıs yani cok yakın degil. Uzun zamandır görmüyorum
Arkadaşın ne iş yapıyor kuru tarımda 5 sene de yapar mı 2 bin saati her sene için 400 saat zor ama ne kadar arazi işliyor biliyon mu bunlar önemli
 
Aldın aldın full olan al 2.el
,daha donanımlı ..
Şuda var yaşar gibi sende silecek motorlarından düğmeli yaparsan o ayrı 😊
 
2015 JX75C , 3050 saatlik kullanan kişi olarak servis masraflarımızı yazayım.
İlk 100 saat yağ bakımı , filtreli paket 350 TL , filtresiz paket 250 TL idi.
1500 saate kadar 250 saatte yağ bakımlarını yaptırdık.
Debriyaj halatının pas yapması sonucu debriyaj plakası değişti,
1550 TL , orijinal plakadan alındı , 2018 modellerde Valeo marka plaka var.
400 TL kalorifer musluğu değişti, 400 TL işçilik verildi.
Debriyaj halatı değişti.
Ön tekerlerin turu açıldı , hidrolik askı kollar frezeden bir diş yukarı alındı.
Fren merkezi garantiden değişti.
Ağır bakımda şanzıman yağları 3 teneke değiştirildi.
Hassasiyet yayı kırıldı, değiştirdik.
Mazot pompa ayarına 600 TL verildi.
250 saatte yağ bakımlarına devam ettik.
Hidrolikler ve elektrik aksamdan dolayı hiç sorun yaşamadık.
Ek antifriz deposuna 1 lt antifriz koyuldu.
Keyfe keder , ek çalışma lambaları taktık, hidrolik orta kol aldık.
2015 modelin vites araları 800 , 600 , 500 , 500 rpm vites araları bulunmaktadır.
Motor çalışma devirleri 1500-2600 rpm , max çalışma devri 2750 rpm ' dir.
Kuyruk mili , şanzıman uyumu olarak takviye 2, 3, 4, seri 1 sıralı olarak uyumludur.
Eksik gördüğüm vites araları 600 rpm sabit tutulup 2200 rpm devire normal 540 kuyruk mili konumlanabilirmişti.
Silaj makinesinin ana kasnağını biraz küçülterek 2300-2400 rpm ' de çalışılabilir.
Tırmık çekme de 50 diş 28 cm aralı , seri 1 ve 2 vites arası rampa yerlerde biraz tatsız oluyor.
Mazot pompası ayarıyla hiçbir 70 lik traktörden aşağı kalmaz.
Arka lastikler 30 jant, önler 20 jant seçilirse çekiş tatminkardır.
Sonradan tamamlanabilecek donatı eksikleri var.
Hocam, şu JD'nin freni için açıklama yaparsınız artık. Adamlar nasıl bir teknoloji kullanıyorsa, en dandik olan 5E serilerinde bile ne bir bakım ne de bir ayar oluyor. Fakat CNH'nin yerli serilerinde frenler gerçekten tam bir facia. Şimdiye kadar kaç tane TD serisine denk geldiysem frenleri çok berbattı. Buna karşılık JD'nin motor yağ karterleri olmasa da olurdu. Sürekli terletme yapıyor. Ayrıca 3 silindirli 5E'ler, toprak işlemesinde ilk kalkışta gaz yemiyor. Rölanti devri ve normal çalışma devri arasında isteksiz bir gaz tepkimesi var. Ama devrini aldıktan sonra iyi gidiyor. Buna çözüm olacağını bilsem, eksantrik milini değiştirecem.
 
Hocam, şu JD'nin freni için açıklama yaparsınız artık. Adamlar nasıl bir teknoloji kullanıyorsa, en dandik olan 5E serilerinde bile ne bir bakım ne de bir ayar oluyor. Fakat CNH'nin yerli serilerinde frenler gerçekten tam bir facia. Şimdiye kadar kaç tane TD serisine denk geldiysem frenleri çok berbattı. Buna karşılık JD'nin motor yağ karterleri olmasa da olurdu. Sürekli terletme yapıyor. Ayrıca 3 silindirli 5E'ler, toprak işlemesinde ilk kalkışta gaz yemiyor. Rölanti devri ve normal çalışma devri arasında isteksiz bir gaz tepkimesi var. Ama devrini aldıktan sonra iyi gidiyor. Buna çözüm olacağını bilsem, eksantrik milini değiştirecem.
Emisyon değerleri , motorun isteksiz çalıştığı düşük devir aralıklarında ölçülüyor.
5065E %22 tork yedekli motor kullanıyor.
Motor çalışma devirleri 1400-2400 rpm aralığında kullanılması gerekiyor, başlangıç torku düşük kalıyor demek ki.
Fren aksamını incelemedim.
Çekiş verimi düşükse egzantriği değiştiriniz.
Turbo gecikmesi dediğimiz olaya yakalanıyorsunuz.
Vites değişimleri motorun max tork noktası ile max güç noktası devirleri arasında yapmamız gerekiyor.
Yükle gidişlerde , eski seri 1130 , 1000-1900 rpm aralığını aktif kullanırken, yeni seri 1400-2400 rpm aralığını kullanması gerekiyor.
Neden böyle ?
Eski modellerde 1000-1500 rpm sabit tork aralığı vardı , yeni modellerde tork eğrisi başlangıcı düşük dizayn ediliyor.
Turbo çalışması için ve rölantide az yakması için tercih edilmiş.
3 vitesli, Steyr 768 gibi sürüş yapmak gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Saygıdeğer emekçi kardeşlerim traktör almayı düsünüyorum 200 dönüm civarı yer işliyorum Case almak istiyorum tümosanın arzası çok olyo dediler Jx65c var Arkadaşım satlığıa çıkarmış Resimlerde Mevcut 2120 saatte bu taktör ilk resme bakarsanız teybi yok ve mekanik levyenin altında siyah bi boşluk var orda kapağı olması lazım bir de lastikleri biraz eski gibi bu traktöre 145000 verilirmi? Case Sağlam diolar sorun cıkarmaz diolar saati biraz yüksek sorun olurmu acaba
Saatine göre lastikler biraz fazla aşınmış gibi gözüküyor fotoğrafta kullanım şartlarına göre lastikler çabuk aşınabiliyor 2100 saat traktör için yüksek değil fiyat uygun geldi bana hayırlısı olsun
 
Peki arkadaşlar Caselerde saat düşürme olayını yapıyorlarmı böyle bi şeyle karşılaşırmıyız alacağım kisi arkadasım ama memlekette satlıga cıkarmıs yani cok yakın degil. Uzun zamandır görmüyorum
Arabalardaki kadar yaygın olmasada traktörlerdede saat düşürme olayı var. Plakadan km/saat sorgulaması yapabilirsiniz. Bakımları serviste yapılmışsa servistede kayıtları vardır. Almayı düşünüyorsanız mutlaka düzgün bir ustaya ya da servise gösterin traktörü. Fiyatı bu piyasaya göre uygun görünüyor
 
Motor yük dengeleme devirleri olarak ;
Steyr , 1800-2500 rpm
Fiat , 1500-2200 rpm
Ford , 1700-2100 rpm,
Same , 1600-2200 rpm
Perkins , 1400-1800 rpm
JD, 1500-1900 rpm
Kubota , 1600-2000 rpm
Landini Globus, 1600-2400 rpm
Kioti , 1700-2300 rpm
Simpson, 1700-2300 rpm
Zetor, 1600-2300 rpm
Case JXC seride ise 1600-2500 rpm gibi motor yük dengeleme devir araması yapmamız gerekiyor.
Fiat-Mercedes motor karakteristiğinin birleşimi melez bir motor karakteri bulunuyor.
Kısa devir çalışmalı motor kullanan sürücünün karakteristiğe alışması zor olabilir.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt