Ynt: Case İh Fabrikasında Steyr
Artık dünya globalleşti .Bir bakıyorsun opelde fıat motoru multijet kullanılıyor.Hattatda perkings motoru kullanılıyor.Bunun gibi nhcase grubuda fort steyr dahil fıat lisanslı motorlar kullanıyorlar.Orijinal Steyrlerin çok çektiğini,çok yaktığını ve motoruda çabuk rektifiye ihtiyacı olduğunu duyuyorum.Ben bunu 4 silindirli olmalarına bağlamışımdır,hep,.3 silindirli motorlar uyumlu çalışırken 4.silindir kranka etki yönünden farklı çalışıyormuş gibi geliyor.fazla yakmalarıda bundan.Tabiki yüksek güçlü motor ihtiyacına göre silindir sayılaı 4,6 gibi olacaktır.Tek sayılı silindirlere sahip motorlar daha iyiymiş.
Artık dünya globalleşti .Bir bakıyorsun opelde fıat motoru multijet kullanılıyor.Hattatda perkings motoru kullanılıyor.Bunun gibi nhcase grubuda fort steyr dahil fıat lisanslı motorlar kullanıyorlar.Orijinal Steyrlerin çok çektiğini,çok yaktığını ve motoruda çabuk rektifiye ihtiyacı olduğunu duyuyorum.Ben bunu 4 silindirli olmalarına bağlamışımdır,hep,.3 silindirli motorlar uyumlu çalışırken 4.silindir kranka etki yönünden farklı çalışıyormuş gibi geliyor.fazla yakmalarıda bundan.Tabiki yüksek güçlü motor ihtiyacına göre silindir sayılaı 4,6 gibi olacaktır.Tek sayılı silindirlere sahip motorlar daha iyiymiş.