Pompadan yakıt açıldığı için zengin hava yakıt karışımı motora veriliyor.yüksek patlama etkisiyle yüksek tork ve güç alyoruz.Yalnız su devirdaim pompası eski ayarda kaldığı için suyu yeterince çeviremiyor.Motor içinde sıcaklık eski ayardan fazla olduğu için hararete meylediyor.
Antifriz sıvılarının ısıl iletkenliği azdır.Suyun bomesini -5 derece olacak şekilde ayarlayınız.Fazla antifrizli su ısıyı radyatöre iletemez ve soğuma yeterince olmaz.
Motorda intercooler yoksa eklenmelidir.Motor yağ soğutucu eklenebilir.Ayrıca radyatör önüne hava sirkülasyonunu (dolaşımını) desteklemek amacıyla ikinci fan ekleyebilirsiniz.Termostat 70 derece kullanılabilir veya tamamen sökülebilir.Fakat motor yük altına verilmeden 3-5 dakika çalıştırmak faydalı olur.Motorun ısınması gerekir.
Radyatörler arası 3 cm boşluk olmalıdır.Radyatörler sık olduğu zaman klima radyatöründen çıkan ılımış hava su radyatöründen geçerken yeterince soğutma yapamıyor.Kaportadaki hava delikleri ince gözlü, radyatör araları geniş gözlü olursa dışarıdan emilen ince toz radyatör arasından geçebileceği için radyatör gözleri tıkanmaz.Radyatör toz dolarsa yine yeterli soğutma yapamaz.Basınçlı hava ile temizlemek gerekir.Basınçlı su tutarsanız petek gözleri yamulur, ve çamurlaşma yapar, tıkanır.Hava kullanmak gerekir.