Bu Parçanın Adı Nedir?

70 56 larda var zaten o tarz üst çeki abi. Bizim eski 70 56 vardı mesela ama hiç kullanamadık.

Ben satıcıdan sadece üst kapağa takılan demiri istedim fakat takım satılıyormuş.

Biraz daha araştırayım tek bulursam öyle alacağım. Benim amacım normal mevcut alt çekiyi o demire bağlamak. Benim römork 4 teker değil damperli 5 tonluk. Bir iş çıkarmak istemiyorum Allah korusun.
 
Neden 60-56 falan arka kovan kapağı aynı. Normal çeki hiç ellenmiyor.
70-56 larda hidrolik kollarının gövdeye takildiği pim için 2 adet yuva var. Bu yuvalardan aşaği konumdakine takarsan standart çekiyi de alt kademeye almiş oluyorsun ve dört parmak yer araliyor. Eğer üst yuvaya takarsan onda da pehlivan çekiyi aşağı konuma takamazsin. 60-56 larda ise tek yuva var o da üst pozisyon olduğu için pehlivan çekiyi alt pozisyona takamiyorsun ama pehlivan çekiyi üst pozisyonda takabilirsin normal çeki sehpasını sökmeden. Bu dediğim fiat orjinal pehlivan cekisi için.
 
Ben satıcıdan sadece üst kapağa takılan demiri istedim fakat takım satılıyormuş.

Biraz daha araştırayım tek bulursam öyle alacağım. Benim amacım normal mevcut alt çekiyi o demire bağlamak. Benim römork 4 teker değil damperli 5 tonluk. Bir iş çıkarmak istemiyorum Allah korusun.

Anladığım senin çeki sehpasının askıları gevşedi ve bunu sağlamlamak için askı kollarina bağlantı yeri istiyorsun? Tek dingil römorkla pehlivan çekinin üst pzisyonunu kullanmazsın zaten. Dogru mu anladim?
 
  • Beğen
Tepkiler: ENES4422
Anladığım senin çeki sehpasının askıları gevşedi ve bunu sağlamlamak için askı kollarina bağlantı yeri istiyorsun? Tek dingil römorkla pehlivan çekinin üst pzisyonunu kullanmazsın zaten. Dogru mu anladim?

Herhangi bir sorun yok. Arkadaşlar beni uyardılar, römorka 5 ton civarı yükleme yapıyordum. Arka çeki orjinal, ek destek demiri yok o yüzden arkadaşlar "birer tane demir destek konmalı" diye beni uyardılar.

Bende istediğim parçayı tek bulamadım o yüzden bu gün biraz çalışarak aşağıdaki fotoğrafta bulunan ek demirlerden yaptık.

Artık bu şekilde çekiyi sağlama almayı düşünüyorum.
Yarın takarız sanırım o zaman kendi traktörümün fotoğrafını atarım.

Adsız.png
 

Herhangi bir sorun yok. Arkadaşlar beni uyardılar, römorka 5 ton civarı yükleme yapıyordum. Arka çeki orjinal, ek destek demiri yok o yüzden arkadaşlar "birer tane demir destek konmalı" diye beni uyardılar.

Bende istediğim parçayı tek bulamadım o yüzden bu gün biraz çalışarak aşağıdaki fotoğrafta bulunan ek demirlerden yaptık.

Artık bu şekilde çekiyi sağlama almayı düşünüyorum.
Yarın takarız sanırım o zaman kendi traktörümün fotoğrafını atarım.

Ekli dosyayı görüntüle 14040
Genel olarak klasik cekiye sahip Fiat'larda damper römork koşmak için en basit ve ucuz ekleme için senin ok işareti ile gösterdiğin gibi destek lama eklerler abi. Fazla sorun çıkmaz hatta traktör tur olarak da rahat eder ama fazla sağlıklı gelmiyor bana.
 
Genel olarak klasik cekiye sahip Fiat'larda damper römork koşmak için en basit ve ucuz ekleme için senin ok işareti ile gösterdiğin gibi destek lama eklerler abi. Fazla sorun çıkmaz hatta traktör tur olarak da rahat eder ama fazla sağlıklı gelmiyor bana.

Arkadaşlar beni korkuttular İsmail kardeşim, bir kişi anlattı iki teker römorka çok fazla yük atıyormuş. Arazide hızlı gidiyormuş ve yaylanmanın da etkisiyle çeki demiri bağlatı yerlerinden kopmuş hatta arka kapakta kırılmış ve şanzıman yağı tamamen boşalmış.

Allah korusun, gerçi ben yüklü vaziyette sürat yapmıyorum ama tedbirli olmakta fayda var.
 
Arkadaşlar beni korkuttular İsmail kardeşim, bir kişi anlattı iki teker römorka çok fazla yük atıyormuş. Arazide hızlı gidiyormuş ve yaylanmanın da etkisiyle çeki demiri bağlatı yerlerinden kopmuş hatta arka kapakta kırılmış ve şanzıman yağı tamamen boşalmış.

Allah korusun, gerçi ben yüklü vaziyette sürat yapmıyorum ama tedbirli olmakta fayda var.
Tedbir iyidir abi. Yaylanmanın önüne geçmek zor yavaş gitsen de hızlı gitsen de yaylaniyor motor. Arkadaşın iyi söylemiş, o çeki yük taşıma için sağlıklı değil, ben de aynısını kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ENES4422
Arkadaşlar beni korkuttular İsmail kardeşim, bir kişi anlattı iki teker römorka çok fazla yük atıyormuş. Arazide hızlı gidiyormuş ve yaylanmanın da etkisiyle çeki demiri bağlatı yerlerinden kopmuş hatta arka kapakta kırılmış ve şanzıman yağı tamamen boşalmış.

Allah korusun, gerçi ben yüklü vaziyette sürat yapmıyorum ama tedbirli olmakta fayda var.

Aynen abi tartmıyor kırıyor, çekiyi indiriyor. Çok kez oldu. Tek dingil römork atıyorsan şart, döner çeki ya da kanca çeki de lazım. Allah korusun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ENES4422

Benzer Konular