Hayırlı uğurlu olsun
Şanzıman ne?Bende 90e+ kullanıcısının zaten farkları biliyorum
Yan gergilerin bağlantı kısımları güçlendirilmiş onu dark ettim.2016 model bizdeki,iki tarafı da kırdım.
Kliması güzeldir en düşük seviyede bile güzel soğutur.
E serisi bence şanzuman bakımından iyi sorunsuz ve güzel çalışıyor.
Şanzıman ne?
Hayırlı uğurlu olsun
Hayırlı olsun traktörünüz.Geçen sene 85E+ aldım bende başlangıçda pompa ayarı sıkıntısı oldugundan çekimde düsüklük yakıtta fazla yakıyordu servıse gönderdik şimdi çok memnunum. pullukda 4 lü 14 no alpler sert topraga yakın bizim buralar hiç zorlanmadan çok rahat çekiyor yakıtıda çok iyi.Deutz 4080E değişmeyi düsündüm çok övdüler deneme fırsatım oldu erkunt kabin içi ses yalıtım hava yalıtım çekiş gücü ile çok üstün oldugunu görünce vazgeçdik.Doğru seçim yapmışınız pişman olmazsınız.
Hayırlı olsun
Hayırlı uğurlu olsun
Traktör 83 hp, 348 n.m. %30 tork yedeği bulunuyor.Perkins motor grafikleri forumda var, 1000-1700 tork bandı, 2000 devir güç noktası bulunuyor, güç bandı bulunmuyor.En az yakıt bölgesi 1400-1800 devirdir fakat 1400-1800 devir arası hafif yüksek olduğu için yük altında ya 1400 devir yada 1800 devir tercih edilir.Rodaj süresinde toprak işlemlerinde 1800 devir kullanmak uygundur, eski MF 200 serilerinin uyarı bölümlerinde de aynısı yazar.
Kuyruk mili kullanımında 540 deviri 1400 veya 1800 devirde yakalaması gerekir, kuyruk mili farklı devirlere konumlandırılmış, çift sıra silaj makinesi 1000 devir uyumlu olanlarda 1800 devirde 1000 devir olması gerekir, farklı ise makinelerin kasnak ayarları değiştirilir, katalogta belirtmiyor, bilgilendirirseniz sevinirim, kuyruk mili gücü 55 kw civarları olması lazım, saman balyesi bağlama da Fiat ta olduğu gibi 1900-2300 devir arası güç bandı bulunmuyor, kuyruk mili çabuk hızlanıyor, kavrama yumuşaklığı nasıldır, bilmiyorum.
Debriyaj balatası tekli, çiftli olmasını tercih ederdim, daha uzun ömürlü oluyor.Tork konvertörü bulunsa balatanın ömrü daha uzun olur, taksilerde genelde kullanılır.
Traktörün arka kısım ağır, saman bağlama da sap üzerinde tek frende arka kısım kaymaz, manevra azalıyor.Cant içi ağırlıklar yerine göre kullanılmalı, 2 adet olması yeterlidir, fazlası şanzımana yüktür.
Mekanik shuttle ın bakım maliyeti az, forumda beğenmeyenler var ama hidrolik shuttle bakım maliyeti yüksek.
El gazının çubuğunun boyu kısa ve kullanımı sert, hidrolik kumanda kolları ve damper kolları da aynı şekilde, biraz daha uzun yapmaları gerekir.Patinaj kilidi, el freni tarzında yapılabilir.
Fiyat/fayda olarak çok uygun almışsınız, hayırlısı olsun.
Ankara'dan çıktık yola.Selam verdik sağa sola
Ekli dosyayı görüntüle 36633
Gece köye gelip kamyondan indik.
Ekli dosyayı görüntüle 36634
Köyde ilk sabah.
Ekli dosyayı görüntüle 36635
Ekli dosyayı görüntüle 36636
Ekli dosyayı görüntüle 36637
Ekli dosyayı görüntüle 36639
Ekli dosyayı görüntüle 36640
Ekli dosyayı görüntüle 36641
Başlık olarak önce ''Ankara'dan Erkunt gelmiş,evde bir bayram havası, annem babam beni çok severDİ'' yi düşündüm sonra sığmıyor diye yukardaki başlığı koydum.
Yeni traktörüm Erkunt 85E, ülkemiz ve milletimiz için daha fazla üretim yapmak amacıyla kadromuza katılmış ve Türkiye tarımının hizmetine girmiştir.
2 Nisan 2019 da hayırlı olsun demiştim.begenmeyi unutmuşum [emoji4]. Nasıl Erkunt, kaç saat oldu@Adil daab yeni mi gördün ? Eyvallah.Beğeni için sağol.
2 Nisan 2019 da hayırlı olsun demiştim.begenmeyi unutmuşum [emoji4]. Nasıl Erkunt, kaç saat oldu
Hayırlı olsun Allah utandırmasın
Hayırlı olsun.Maliyet ne oldu abi ?Orjinal parça ek pistonu servise taktırdım.Kaldırma kapasitesi ek pistonun sağladığı 400 kg eklemeyle 3 ton oldu.Yolda ve tarlada zıplama ve ağır ekipman yaylanmasının hidrolik sistemine direk yansıması yerine, öncesinde darbe emici bir destek olarak ek pistonun sisteme koruyucu olacağını da düşündüm.
Tşk. Parça 2300 (6 ay önce almıştım,yeni takıldı.Şu anki fiyatı 2680 lira)Hayırlı olsun.Maliyet ne oldu abi ?