Traktör 83 hp, 348 n.m. %30 tork yedeği bulunuyor.Perkins motor grafikleri forumda var, 1000-1700 tork bandı, 2000 devir güç noktası bulunuyor, güç bandı bulunmuyor.En az yakıt bölgesi 1400-1800 devirdir fakat 1400-1800 devir arası hafif yüksek olduğu için yük altında ya 1400 devir yada 1800 devir tercih edilir.Rodaj süresinde toprak işlemlerinde 1800 devir kullanmak uygundur, eski MF 200 serilerinin uyarı bölümlerinde de aynısı yazar.
Kuyruk mili kullanımında 540 deviri 1400 veya 1800 devirde yakalaması gerekir, kuyruk mili farklı devirlere konumlandırılmış, çift sıra silaj makinesi 1000 devir uyumlu olanlarda 1800 devirde 1000 devir olması gerekir, farklı ise makinelerin kasnak ayarları değiştirilir, katalogta belirtmiyor, bilgilendirirseniz sevinirim, kuyruk mili gücü 55 kw civarları olması lazım, saman balyesi bağlama da Fiat ta olduğu gibi 1900-2300 devir arası güç bandı bulunmuyor, kuyruk mili çabuk hızlanıyor, kavrama yumuşaklığı nasıldır, bilmiyorum.
Debriyaj balatası tekli, çiftli olmasını tercih ederdim, daha uzun ömürlü oluyor.Tork konvertörü bulunsa balatanın ömrü daha uzun olur, taksilerde genelde kullanılır.
Traktörün arka kısım ağır, saman bağlama da sap üzerinde tek frende arka kısım kaymaz, manevra azalıyor.Cant içi ağırlıklar yerine göre kullanılmalı, 2 adet olması yeterlidir, fazlası şanzımana yüktür.
Mekanik shuttle ın bakım maliyeti az, forumda beğenmeyenler var ama hidrolik shuttle bakım maliyeti yüksek.
El gazının çubuğunun boyu kısa ve kullanımı sert, hidrolik kumanda kolları ve damper kolları da aynı şekilde, biraz daha uzun yapmaları gerekir.Patinaj kilidi, el freni tarzında yapılabilir.
Fiyat/fayda olarak çok uygun almışsınız, hayırlısı olsun.