Arkayı Genişletme..


Baki lastikci hemen halleder.. bahari bekleme..

Jant lastik ellenmiyo..

Bijonlar sokulup jant-lastik komple icten disa aliniyo ufak bi hareketle..

Cok basit..

Lakin bi sure sonra bijonlari kontrol et gevseyip dusmesin..
 
Baki lastikci hemen halleder.. bahari bekleme..

Jant lastik ellenmiyo..

Bijonlar sokulup jant-lastik komple icten disa aliniyo ufak bi hareketle..

Cok basit..

Lakin bi sure sonra bijonlari kontrol et gevseyip dusmesin..
Kışın bir işim olmuyor ki abi motorla baharaca yatışta, işler başlayacağı zaman yaparım şimdilik pek bir acelesi yok..

Benim sıktığım civatada öyle kolay kolay gevşeyemiyor boru takıp sıkarım bijonları hatta tabancayla bile sökemedikleri oluyor.. :) :)

Genelde civatalar elimde kalır.. :) :)
 
Yeni dikkat ettim.. senin önler zaten acilmis:)

Arkalar kapali.. belki de o yuzden pulluk ayari istedigin gibi olmuyor..

Arkayi ac kesin..

Bide jant agirligi 2 ise az derim.. 4 e tamamla..
Abi ön tarafın çıkıntılı kısımlar dışta aynı arkalar gibi, değiştirince belli olur herhal.. :) :)

017cb1cfdc58dd30e006b3d5f91c8783.jpg


7a65a8c95ef1e48bfd01b5797c3c1e1c.jpg


Önceki attığım fotoğraflardaki zetorun jantlar ikiside açık abi herhalde siboplar dış tarafa bakıyor..

Benimkinin iki tarafın sibopları iç tarafta..

Bende arkada 3'er tane ağırlık var..motorun kelle ağırlığı 4300 kg geliyor..

Bu işte bi terslik varda çözemedim.. :) :)
 
Şimdi bu şekil de hava basarkende bayağı zor oluyor..

91df4a64f1a155605fe75f3a56602a6d.jpg


ebadd9c8e60dbf798ee8832b6d463153.jpg


7c773d11fba3746fc5155963dcf5fbc6.jpg


d7ac607636b5ecd1458cadc7c6b8882c.jpg


cab8e67d632312c92b7a098aeb80160d.jpg


Pulluğun önü çok geniş olduğundan 6 cm kadar bi boşluk var , kolu serbest bırakınca tekerler sürtüyor..

bbbf7e9b752a988c0178802cdb23d517.jpg
 
Arkayi 4'erlesen daha iyi..

Burun ve onde gizli agirliklar var 400 kg a yakin..
Erkuntlar gibi hantallaşmaz değil mi abi.? Burda ağırlıklarını söküyorlar yola gitmiyor rampada bayılıyor diye..

Bi sıkıntı olmazsa eklerim, kasnak almak için patoz zamanı çoruma gitmeyi düşünüyorum patozda da bunu kullanacağım kuyruk mili çok süper 5.viteste bile yoncayı yulafi kemirdi.sadece dönüşlerde problem yaşadım çok süratli geldi 20 - 25 kmh ile arkası kayıyordu :) :) biçim makinesinde böyleyse patozda hiç zorlanmayacağını düşünüyorum, bide yakıt daha düşük olur diye tahmin ediyorum..

Orda çıkıntı veya acente ağırlıkta bulurum herhalde..
 
Benim arka jantlarda 8'er dilim var.. toplam 500 kg civari:)

Ustunde 1,5 ton kepce

5,5 ton motor.. seri 5 ile rolantide..

20 tona kadar yukle seri 2-3 kalkiyo..

Takdir senin:)


Mandaya boynuz yük olmaz..
Süpermiş abi [emoji106] [emoji106] [emoji106]

Senin motorun bi kaç fotosunu atarmısın abi merak ettim şimdi arkaya 8 tane nasıl sığmış :) :)

Şu tampondan da yapacağım..

e10df6de7414c9de660563d197d8ede1.jpg
 

8 maksimum dendigi icin durduk.. yoksa gecmeli istedigin kadar tak..

Dikkat et lastik izini gectik.. agirliklar daha disarda:)

Rampa duz yuklu yuksuz farketmez zetor her daim ok gibidir..


MD008262.jpg

images.jpg
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt