277 gold tek çeker


3 silindiri niye kafaya takıyorsunuzki ben golda her türlü işi yaptım koyunculukta saman yapımında gezer patoza girdim daha 300 saat olmadan saatlerce şaftlı patoz yaptı yeri geldi kamyon tır vs.. kurtarmalarına girdi goldu aldıgımız zaman 4 lü pulluk büyük gelır takma dediler taktım çekiyor tek sıkıntısı yama tarlalada bucukla gidiyorum he bazen tarlanın ortasında düz 1 e atıp çıktı hakkını yemem 95 beygirin taktıgı ekipmanı taktım tırmık vs romorkuda dahil banamısın demedı arkasında 6 ton yükle seri 3 te kesılmeden cıktı bu zamana kadar 135 de dahil her türlü traktör lazım oldugunda emanetende olsa kullandım he 3 silindir boguluyor vs gibi seyleri kafama bile takmadım ben memnun olmasam gold su an elımın altında durmazdı
 
Aslında ne yapacağımı bilemez bir hale geldim şimdi. 277 nin görünüşü çok güzel, orjinal kabinli, 3000 saatte olması da bana göre iyi. Saatinin orjinal olduğunu düşünüyorum. Eskişehir'de massey servisine sordum, 277 yi tavsiye ederim dedi. Forumdan tavsiye edenler de oldu, eleştirenlerde. Sanırım karar vermek için yarın sabaha kadar vaktim var.
 
3 silindir motorun daha çabuk revizyon istediği, daha gürültülü ve sarsıntılı çalıştığı ayrıca motor veriminin 4 silindir kadar iyi olmadığı söyleniyor. 265 e göre teknik olarak daha kuvvetli ve sonuç olarak daha teknolojik. Bu motoru tasarlayanlar eğer 4 silindire göre daha kötü ise neden yapsınlar onu da anlamıyorum. Her haliyle 265 lerden daha güzel olaması gerekir.
 
Kardeşim keşke hemen karar vermesen. Ben 277 modelli ve heybet i yerinde diye(bide esas kırmızı diye )beğeniyorum. İşte beğenmeyen de var... Bak yavuz arkadaş a oda güzel söylemiş...

3 silindir motorun daha çabuk revizyon istediği, daha gürültülü ve sarsıntılı çalıştığı ayrıca motor veriminin 4 silindir kadar iyi olmadığı söyleniyor. 265 e göre teknik olarak daha kuvvetli ve sonuç olarak daha teknolojik. Bu motoru tasarlayanlar eğer 4 silindire göre daha kötü ise neden yapsınlar onu da anlamıyorum. Her haliyle 265 lerden daha güzel olaması gerekir
 
3 silindir motorun daha çabuk revizyon istediği, daha gürültülü ve sarsıntılı çalıştığı ayrıca motor veriminin 4 silindir kadar iyi olmadığı söyleniyor. 265 e göre teknik olarak daha kuvvetli ve sonuç olarak daha teknolojik. Bu motoru tasarlayanlar eğer 4 silindire göre daha kötü ise neden yapsınlar onu da anlamıyorum. Her haliyle 265 lerden daha güzel olaması gerekir.

Bence de 265 ten her yönüyle iyidir... Hayırlı sı...
 

https://youtu.be/KH6V4VxDzPo
3 silindirlerin devre ihtiyaç duyarak gazlamaya mecbur bırakmasıyla 265 ten hızlı gitmeleri normal 266-276 nın 1800-1900 devirde bağıra bağıra yapacağı her işi 265-276 1500-1600 devirde aynı ve hatta bazen bir vites fazlasıyla rahat rahat yapacağını savunuyorum. Boğulma meselesine gelince uygun vitesle ve devrinde yapılan işte motor boğabilen arkadaşlar biraz kullandıkları motoru tanıyarak şoförlüklerini geliştirsinler.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt