Ynt: 2014 Gallignani 5190 Bakımı
Gürkan kolay gelsin. Ben bakımda fotoğraflayamadım, senin fotolar güzel olmuş.
Gözüme çarpanlar:
- Havalı lokma tabancanı çalabilirim
- Pikap saçlarını plastiğe çevirecektin, vazgeçmişsin.
- Pikap makarasını emekli edip bi hidrolik piston takma vakti gelmiş. Bir su yarığından geçerken durup kaldırmaya kim olsa üşenir.
- Piston bıçakları güzel taşlanmış ama taşı yiyince suyu mu kaçıyor ne oluyor bilmiyorum, bi daha randıman vermiyorlar.
- Daha uygulamadım ama toplayıcı tellerinin şaseye vurması ile ilgili aklımca bulduğum çözüm, en az 1 mm kalınlığında gazveniz saçı, tam oraya göre kesip saç vidası ile monte etmek. Madem sürtmeyi kesemiyoruz, en azından şaseyi koruruz.
- Kızakların ayarı çok güzel olmuş. Benim de ince bir ayar yapmam lazım, üşeniyorum.
Not: Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama alt kızakları ve köşebentleri gres ile düzenli yağlayınca, piston çok daha rahat ve sessiz çalışıyor. Kızaklar da daha yavaş aşınıyor.
Bir de sorum olacak. Bugün pikabın cırcır fişeklerini değiştirdim, gözüme çarptı, takoz ile balata arasında, yani fişeklerin çalıştığı alanda yarım santimlik bir boşluk vardı. Alttan bakınca fişekleri net görebiliyorsun.
Ama balatayı ve dişlileri tutan 13 ' lük cıvata ve pul, ana mile tam oturuyordu. Seninkinde, bahsettiğim alanda ne kadar bir boşluk var? Alttan bakınca fişeklerin net olarak görebiliyor musun?