2008-2012 arası new holland

Arkadaşlar, şimdiden yardımını ve bilgisini esirgemeyen herkese teşekkürler.
2008 yandan viteslerin başlangıcı olan yıldan, 2012 ye kadar olan 55hp ve altı gruplar piyasada (en azından bizim bölgemiz olan aydında) talep görmüyor.Farklı sebepler sunuluyor.Yok mıtsubıshı motorlu, yok çabuk baskı dağıtıyor,yok ağır devirli gibi farklı bahaneler sunuluyor.Ama işin aslını tam olarak ifade edebilen yok.Bu konuda tecrübesi ve bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.Şimdiden hepinize teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Motor haritası olarak uzak doğu motorları alışılmış motor modellerinin dışında karakteristik taşıyor.
LS Ultra U60 modele bir ara niyetlenmiştik , buradaki sanayide bulunan ustaların hiç birinden olumlu görüş alamadık.
LG Neo 47 model traktörde yakın çevrede kullanılmıştı, serviste kalma süresi biraz uzadı mı sahibi traktörden soğunuyor.
Mitsubishi motorun kalitesinden ve mekanik malzeme dayanımında sorun görmüyoruz.
Motorun tork eğrisi yumuşak yay şeklinde ve 1300 rpm de max tork devrine ulaşır.
Motorun güç eğrisi 1000 rpm den 2600 rpm devire yumuşak artan ve 2600 rpm devirde tepe yapan nitelik gösteriyor.
Bir Fiat 66 S serisi gibi 1900-2300 rpm devirde stabil güç aralığı bulunmuyor.
En az yakıt bölgesi devirleri 1600-1900 rpm veya 1400-1800 rpm devirler tercih ediliyor.
Ford motor ise 2100 rpm devirde tarlada güzel tırmık çeker.
En az yakıt bölgesi Fiat motorla örtüşür, 2100 rpm devirde optimum yakıt tüketimiyle çalışır.
Steyr 768 2200-2400 rpm sabit güç aralığı ve ağır işte ideal bir yakıt tüketimi verir.
Motor gücünü %100 kullanamayıp , başlangıç devirlerinde 1000-1500 rpm aralığı aktif olarak kullanılmaya çalışılırsa traktör az yakabilir.
Ağır iş görebilecekte nitelik taşımıyorlar.2000 rpm motor devri üstünü toprak işlemede kullanamıyoruz. Yakıt yükseltir.
Bizim çevrede Kubota M7040 modele turbo uygulaması yapıldı , 4 11" pullukla traktör duman yaparak yürüyebiliyor.M9540 modeli 4 11" pulluğu hakkıyla çekebiliyor.
TTF S8000 motor , 1600-1700 rpm devirle tavda toprak işler , ağır tavda 2300 rpm devirle toprak işleme yapabiliyor.
Motoru sıkıştırdığımızda Fiat 640, 54C gibi motor anma gücü devirleri 1900-2300 rpm aralığını aktif kullanabilir nitelik Mitsubishi motorda göremeyiz , motor kendini 1300 rpm devire kadar siner , tork rezervleri %20 dolaylarında oluyor.
Kendini üzmeyen ama ağır arazi şartlarında da iş yapamayan görüntü veriyor.
Pulluk sürümlerinde Fiat sürücüsü 1500-2000 rpm , Ford sürücüsü , 1700-2200 rpm , MF sürücüsü 1400-1800 rpm , JD sürücüsü , 1400-1900 rpm , Same sürücüsü 1600-2200 rpm , motor devirlerini aktif kullanır.
Mitsubishi motorda 1300-2600 rpm zamanlama kayıpları yüksek olduğundan zor alanlarda 1900-2200 rpm aralığında motor anma gücünü görüp traktörü kurtaramadığından tarlada iş yapmaktan aciz kalır, ves selam.
 
Motor haritası olarak uzak doğu motorları alışılmış motor modellerinin dışında karakteristik taşıyor.
LS Ultra U60 modele bir ara niyetlenmiştik , buradaki sanayide bulunan ustaların hiç birinden olumlu görüş alamadık.
LG Neo 47 model traktörde yakın çevrede kullanılmıştı, serviste kalma süresi biraz uzadı mı sahibi traktörden soğunuyor.
Mitsubishi motorun kalitesinden ve mekanik malzeme dayanımında sorun görmüyoruz.
Motorun tork eğrisi yumuşak yay şeklinde ve 1300 rpm de max tork devrine ulaşır.
Motorun güç eğrisi 1000 rpm den 2600 rpm devire yumuşak artan ve 2600 rpm devirde tepe yapan nitelik gösteriyor.
Bir Fiat 66 S serisi gibi 1900-2300 rpm devirde stabil güç aralığı bulunmuyor.
En az yakıt bölgesi devirleri 1600-1900 rpm veya 1400-1800 rpm devirler tercih ediliyor.
Ford motor ise 2100 rpm devirde tarlada güzel tırmık çeker.
En az yakıt bölgesi Fiat motorla örtüşür, 2100 rpm devirde optimum yakıt tüketimiyle çalışır.
Steyr 768 2200-2400 rpm sabit güç aralığı ve ağır işte ideal bir yakıt tüketimi verir.
Motor gücünü %100 kullanamayıp , başlangıç devirlerinde 1000-1500 rpm aralığı aktif olarak kullanılmaya çalışılırsa traktör az yakabilir.
Ağır iş görebilecekte nitelik taşımıyorlar.2000 rpm motor devri üstünü toprak işlemede kullanamıyoruz. Yakıt yükseltir.
Bizim çevrede Kubota M7040 modele turbo uygulaması yapıldı , 4 11" pullukla traktör duman yaparak yürüyebiliyor.M9540 modeli 4 11" pulluğu hakkıyla çekebiliyor.
TTF S8000 motor , 1600-1700 rpm devirle tavda toprak işler , ağır tavda 2300 rpm devirle toprak işleme yapabiliyor.
Motoru sıkıştırdığımızda Fiat 640, 54C gibi motor anma gücü devirleri 1900-2300 rpm aralığını aktif kullanabilir nitelik Mitsubishi motorda göremeyiz , motor kendini 1300 rpm devire kadar siner , tork rezervleri %20 dolaylarında oluyor.
Kendini üzmeyen ama ağır arazi şartlarında da iş yapamayan görüntü veriyor.
Pulluk sürümlerinde Fiat sürücüsü 1500-2000 rpm , Ford sürücüsü , 1700-2200 rpm , MF sürücüsü 1400-1800 rpm , JD sürücüsü , 1400-1900 rpm , Same sürücüsü 1600-2200 rpm , motor devirlerini aktif kullanır.
Mitsubishi motorda 1300-2600 rpm zamanlama kayıpları yüksek olduğundan zor alanlarda 1900-2200 rpm aralığında motor anma gücünü görüp traktörü kurtaramadığından tarlada iş yapmaktan aciz kalır, ves selam.
teşekkürler.
Sadece t480 modelinde mitsubishimi bilmem başka bi 4 silindir motor var onun dışındakiler aynı ttf çevremde kullananlar memnunlar aşırı bi sıkıntı çıkaran makinalar değil
teşekkürler
 

Benzer Konular