Hafif ve torqu çok düşük iş yapmaz lazerdeKubota 135gxII ler nasildir fiyati emsallerine gore uygun agirlik olarak hafif ama
Hafif ve torqu çok düşük iş yapmaz lazerdeKubota 135gxII ler nasildir fiyati emsallerine gore uygun agirlik olarak hafif ama
Traktör yazılımla 125 kw motor gücüne yükseltilebilir ama şanzıman niteliği konusunda bilgimiz bulunmuyor.Hafif ve torqu çok düşük iş yapmaz lazerde
5metre lazer kullanımı olacaktır hocam ama ben ileri dönük yatırım amaçlı da düşündüğüm için mf 5s135 de kararımı verdim.Traktör yazılımla 125 kw motor gücüne yükseltilebilir ama şanzıman niteliği konusunda bilgimiz bulunmuyor.
NH T5 serileri Heavy Duty , HD , ağır hizmet tipi şanzımana sahiptir.
Maxxum seri , sınıfında %8 daha iyi tutunma verebilen niteliktedir.
NH TM 130 da emektar 125 kw lık traktörlerden ,
Same Lazer 130 , 120 kw lık traktörlerden,
Lazerde gördüğümüz traktörler ,
NH T7070 , Puma 165 , TR6 140 , Fiat 180 90 ,
Kaç metre lazer kullanacaksınız?
Kubota M135 GX2 ve NH TD110D , lazerde 10 lt/saat gibi yakıtı oluyor.
Neden 6 serisi yerine 5 serisini seçtiniz ?5metre lazer kullanımı olacaktır hocam ama ben ileri dönük yatırım amaçlı da düşündüğüm için mf 5s135 de kararımı verdim.
6 serisi büyük bana 150 dekar yer işliyorum zaten ara işler de var kompakt bi traktör istiyorum o yüzden 5s.Neden 6 serisi yerine 5 serisini seçtiniz ?
Masseyde avrupada 5 serisi çiflik ve ara işler için 6 serisi kompakt 7 serisi tarla 8 seriside balya vs .Ama avrupada..6 serisi büyük bana 150 dekar yer işliyorum zaten ara işler de var kompakt bi traktör istiyorum o yüzden 5s.
MF 6S 165 modelleri Yozgat tarım fuarında 140 000 Euro'ya alınmıştı.6 serisi büyük bana 150 dekar yer işliyorum zaten ara işler de var kompakt bi traktör istiyorum o yüzden 5s.
Hocanın verilerin katalogla uyuştuğuna ben daha rastlamadım. Nerden bakıyor merak ediyorum@The_Hoca'm kubota 135gxII Tr kataloglarinda 2200 devir yaziyor
Model yılına göre motor değişiklikleri olabiliyor,@The_Hoca'm kubota 135gxII Tr kataloglarında 2200 devir yazıyor.
DLG test verilerinin bir kısmını ve Nebraska test verilerinin bir kısmını bilgisayarımıza indirdik.Hocanın verilerin katalogla uyuştuğuna ben daha rastlamadım. Nerden bakıyor merak ediyorum
Kubota' da ,Hocanın verilerin katalogla uyuştuğuna ben daha rastlamadım. Nerden bakıyor merak ediyorum
Firmaların tarla traktörleri genellikle 6 serilerinden itibaren başlıyor. Jd cnh agco sdf bu serilerinde şartlara uyacak motor karakteristiğini çuval dolusu para harcadıkları argelerle sizden benden iyi bilirler üstad. Bikere yazdığınız devirler vs komik düşüyor 2700 deviri çağımız traktörleri görmez bilginiz olsunKubota' da ,
M130X , M135GX , M135GX2 , M135GX3 , M135GX4 , M6 141 modelin her birinin ayrı ayrı grafiklerini inceledik.
Beğendiğimiz motor haritasının M135GX4 olduğunu gerekçesiyle söylemiştik.
Kuyruk mili şanzıman uyumunda ne arayacağız?
Klasik Fiat 66S veya Same Explorer 2 , motor haritası , bulamazsak NH TS135A Plus modelin motor haritasına benzerlik arıyoruz.
Söz sizde, birazda sizden öğrenelim.
Kioti, RX7320 Eco CRDi , modeli kullanmıştık ,Firmaların tarla traktörleri genellikle 6 serilerinden itibaren başlıyor. Jd cnh agco sdf bu serilerinde şartlara uyacak motor karakteristiğini çuval dolusu para harcadıkları argelerle sizden benden iyi bilirler üstad. Bikere yazdığınız devirler vs komik düşüyor 2700 deviri çağımız traktörleri görmez bilginiz olsun
Ben fpt iveco motorların hastasıyım. Tepeden devirden pek anlamam. Benim gördüğüm kadarıyla fiat motoru gibi performanslı ve uzun ömürlü motor yok. Jondere ve agco sisu motorda buna dahil. Agco motorunda doğu ve güneydoğu bölgelerimizde hararet sorunlarının olduğunu duydum birçok kez. Jondere powertechplus denilen 6 serilerinin pvs ve pss motorları da performanslı olsalarda iveco kadar uzun ömürlü değiller. Performans olarak jd=fpt>agco, ömür olarak fiat>agco>jondere diyebiliriz. Yerli motorlardada s8000 türkfiat motorları hem çekişte hemde motor ömründe bence zirvedeler. Tümosan motorları çekişli olsada ciddi ömürsüz motorlar. Çekişten kastım markaların dengi nominal güçlerine bakılarak yapılan kıyas ya da dengi maksimum güçlerine bakılarak yapılan kıyas. Veyahut maksimum torkları denk olan motorların kıyası…….. euro3 ten sonra motorların karakteride öldü bence. Keşke vaktinde imkan olsaydı da bi 6930 ya da nh t7030 gibi esaslı makineler alınabilseydi. Yeni makineler ne eskiler kadar sağlam ne de eskiler kadar ciğerli. FinalTier4 Stage5 traktörler bence oyuncakKioti, RX7320 Eco CRDi , modeli kullanmıştık ,
Motor güç çizgisi sonu 2600 rpm , max çalışma devri 2700 rpm ile sınırlanır.
55 hp lik modelleri 3000 rpm devir çevirebiliyor.
Kubota M110GX2 , 2600 rpm , max güç tepesi kataloglarında görülüyor.
Mitsubishi , Yanmar, Lombardini motor modellerinde 2600 rpm devir çeviren motor tipleri bulmak mümkündür.
Uzun devir çalışmalı motor ailesi yerine ön kepçe çalışmalarında Case Magnum 260 modelin motor haritasını daha kullanışlı görüyoruz, sizin beğenileriniz nasıldır acep?
çeltik varsa newholland fend para durumu nasıl ona bağlı. çok paran varsa volvo fiyat aralığı nedir acepArkadaşlar merhaba. Çeltik ekiyorum kafam cok karıştı. 5000 serisi kompakt bi traktör almak istiyorum. Çoğunlukla lazer çekiyorum jd 6120m, t5 140 & vestr130, 5s135 arasinda kaldım. Birazda ileri dönük düşünüyorum ilerde satar bi ev alırım diyorum. Bana bi yardımcı olun lütfen.
Ben fpt iveco motorların hastasıyım. Tepeden devirden pek anlamam. Benim gördüğüm kadarıyla fiat motoru gibi performanslı ve uzun ömürlü motor yok. Jondere ve agco sisu motorda buna dahil. Agco motorunda doğu ve güneydoğu bölgelerimizde hararet sorunlarının olduğunu duydum birçok kez. Jondere powertechplus denilen 6 serilerinin pvs ve pss motorları da performanslı olsalarda iveco kadar uzun ömürlü değiller. Performans olarak jd=fpt>agco, ömür olarak fiat>agco>jondere diyebiliriz. Yerli motorlardada s8000 türkfiat motorları hem çekişte hemde motor ömründe bence zirvedeler. Tümosan motorları çekişli olsada ciddi ömürsüz motorlar. Çekişten kastım markaların dengi nominal güçlerine bakılarak yapılan kıyas ya da dengi maksimum güçlerine bakılarak yapılan kıyas. Veyahut maksimum torkları denk olan motorların kıyası…….. euro3 ten sonra motorların karakteride öldü bence. Keşke vaktinde imkan olsaydı da bi 6930 ya da nh t7030 gibi esaslı makineler alınabilseydi. Yeni makineler ne eskiler kadar sağlam ne de eskiler kadar ciğerli. FinalTier4 Stage5 traktörler bence oyuncak
S8000 motor eski Fiat motorunun modifiye edilmiş hâli. Yani td serisinde kullanılan motorun common rail yakıt ,scr,dpf,adblue gibi emisyon sistemi ile donatılmış hâli.İthal ivecolar gerçekten güzel ama s8000 de kalite aşırı kötü.Arkadaşın 2000 saatte td75 in eksantrik mili değişimi için kapak açıldığında usta parçaların yarı ömrünün gittiğini ve saatine göre aşınmanın çok fazla olduğunu söylemişti.
S8000 motor TÜMOSANla neredeyse birebir aynı. Kalite bakımından fark mutlaka olacaktır.motor ömrü konusunda Iveco ve agco lider.Ben fpt iveco motorların hastasıyım. Tepeden devirden pek anlamam. Benim gördüğüm kadarıyla fiat motoru gibi performanslı ve uzun ömürlü motor yok. Jondere ve agco sisu motorda buna dahil. Agco motorunda doğu ve güneydoğu bölgelerimizde hararet sorunlarının olduğunu duydum birçok kez. Jondere powertechplus denilen 6 serilerinin pvs ve pss motorları da performanslı olsalarda iveco kadar uzun ömürlü değiller. Performans olarak jd=fpt>agco, ömür olarak fiat>agco>jondere diyebiliriz. Yerli motorlardada s8000 türkfiat motorları hem çekişte hemde motor ömründe bence zirvedeler. Tümosan motorları çekişli olsada ciddi ömürsüz motorlar. Çekişten kastım markaların dengi nominal güçlerine bakılarak yapılan kıyas ya da dengi maksimum güçlerine bakılarak yapılan kıyas. Veyahut maksimum torkları denk olan motorların kıyası…….. euro3 ten sonra motorların karakteride öldü bence. Keşke vaktinde imkan olsaydı da bi 6930 ya da nh t7030 gibi esaslı makineler alınabilseydi. Yeni makineler ne eskiler kadar sağlam ne de eskiler kadar ciğerli. FinalTier4 Stage5 traktörler bence oyuncak