Fiyatları, piyasa değerini ve servis yetersizliğini düşündüğümüzde yüksek. Klasikleşmiş az yakıt ile yüksek performans sağlayan zetorun kendi motorundan deutz motora geçiş yapılmış (fuar alanındaki modelleri baz alırsak proxima seri için geçerli). Görünen köy klavuz istemez 3. Kez Türkiye pazarına girip başarısız olacak marka..
Zetor 80, 35 bina iken 140hsx 80 bina fiyatları vardı.
Bir yaşlı traktörde parite farklarından dolayı uygun fiyatlı, yerli traktör fiyatına satılabiliyordu.
Yiğidi öldürsekte, hakkını teslim etmemiz gerekir.
Günün ekonomik şartları çok keskin olarak değişti,
Damızlık inek alır gibi 2 yıl ödemesiz, 7 yıl vadeli, 5 yıl, 3 bin saat garantili sıfır traktör bakmamız gerekir.
Traktör zaten 2 sene satılamıyor.
Böyle olursa 2. elinin güçlü olmasından bahsedilemez.
3 sene vade traktörler için çok az geliyor, hele de böyle yok senede.
Fiyat politikası firmanın tercihidir.
Cnh yeterli satış yaptıktan sonra fiyat yükseltiyor, diğerlerinin yükseltmesi gerekmiyor.
Traktörleri bayiler arasında nakit kabul ediliyor, ikinci eli var.
Uzel, iki fuara gelmedi, battı dedik battı.
Biçer sektörüne giriş yapmaya çalıştı, servislerin masrafları çoğaldı, finansman bulunamadı ve battı.
Deuthz motor, yerli motorun 2 hatta 3 katı maliyette yedek parça tedarik ediyor.
Hepsi bizim malımız ama işte diyecek bir şey kalmıyor.
Gülü seven dikenine katlanır.