Zetor 64 - 4/14 Pulluk

Kalibrasyon ayarları iyi olursa Fendth'i tepeliyor.Helisel dişli yapısı yük altında daha fazla kuvvete dayanır.Bilnmeyen malzeme kaliteleri ve aşınma ömürleri, onuda zaman gösterecek.
Şanzımanlar motorlarda çift kavrama ECU milisaniyelerle dişli değiştiriyor.Kesintisiz sürüş imkanı veriyor.
CVT yere güç aktarım konusunda daha iyi imiş, okuduğum yazılar genelde bu yönde.

TO BE CONTINUED. (Devam edecek.) .:D
 
  • Beğen
Tepkiler: UÖZKAN.77
Kalibrasyon ayarları iyi olursa Fendth'i tepeliyor.Helisel dişli yapısı yük altında daha fazla kuvvete dayanır.Bilnmeyen malzeme kaliteleri ve aşınma ömürleri, onuda zaman gösterecek.
Şanzımanlar motorlarda çift kavrama ECU milisaniyelerle dişli değiştiriyor.Kesintisiz sürüş imkanı veriyor.
CVT yere güç aktarım konusunda daha iyi imiş, okuduğum yazılar genelde bu yönde.

TO BE CONTINUED. (Devam edecek.) .:D
Bizim etraf köylerde fendt kullanicilari var aşırı zorlayamıyormussun motoru sen ne yaparsan yap o cekebildigi kadar cekiyormuş mesela vurdurma olayı da yokmuş bizim IVT sanzıman biraz daha atik sert mizaçlı ama içinde pamuk gibi 😂😂
 

Benzer Konular