Bu foto fabrikada çekilmiş tr5.90 lar eski td5. Serisi yerine üretime başladı galibaFotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75
Bu foto fabrikada çekilmiş tr5.90 lar eski td5. Serisi yerine üretime başladı galibaFotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75
Fotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75
Güzelmiş abi ama fiyat tuzlu olur gibi biz yine tdd ye devamTr5. 90 100 110 olarak üretim başlamışEkli dosyayı görüntüle 35498
Bir tdd kullanicisi olarak halen ayni özellik p.s den memnun olanda var olmayanda var ama tt ve 56 serisi nasil bukadar cok satiliyor anlamiyom tds var mesela fiytta uygun 12 12 vites li onun satisi cok az mesela
[video=youtube;vf4MV0JvG68]https://www.youtube.com/watch?v=vf4MV0JvG68[/video]Eski serilere karşı insanlarda bir aşinalık var , daha düz makinalar olduğu için daha az sorun algısı var , fiyatları biraz da olsa düşük , bu önemli bir parametre , daha epeyce satilirlar
Merhaba, resimlerden anladığım kadarıyla şanzıman Electro Command. Vites kolu sadece yol ve tarla kademesi için. Vites geçişleri düğmeyle yapıldığı için sağ taraftaki düğmeler gayet ergonomik kullanış için. T.5.115 Electro Command aynı gibiVitesi kapının dışına koysaydınız daha iyi olurdu [emoji2] [emoji2] tt4 serisinde vitesler tam yerinde bu tr5110 serisinde ayağa kalkıp bir adım öne gidip vites atıp geri gelip yerine oturacan..
En son TR5.115 C.R Motor Hi-Lo Şanzıman için 245.000₺ fiyatla kampanya yapmıştı Newholland. Bu modelde bu fiyat bandından aşa olmaz diye düşünüyorum.Fiyatı TD Ler civarında olursa çok satar buda ama onlardan en az 50 60 bin daha pahalı olur diye düşünüyorum
Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyorEn son TR5.115 C.R Motor Hi-Lo Şanzıman için 245.000₺ fiyatla kampanya yapmıştı Newholland. Bu modelde bu fiyat bandından aşa olmaz diye düşünüyorum.
Evet piyasada T5 ve TR5ler için öyle bir kulaktan dolma kanı oluşmuş. Diğer konu başlıkları altında da belirttim. CASE IH C seriside aynı Iveco 3400cc motoru kullanıyor. Onlardan memlun olanlar T5 leri beğenmiyor. Buda bana garip geliyor açıkçası. Düz 4000cc turbo beslemeli motor olacağına, Common Rail 3400cc turbo beslemeli motor daha mantıklı geliyor. Naçizane görüşüm.Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyor
kardeşim İroni yapıyorsun galiba. Avrupa 10 yıl önce C.R motorlu traktör ürettiği için dedim. Zaten Avrupa Newhollandla yerli üretim Newholland farklı iki marka gibiCommon rail zaten başlı başına artı birşey şunlarada keşke common rail koysalar 10 sene sonrada onu koyarlar galiba
İroni yaptım [emoji23] ama Avrupadaki teknolojiyi de yıllar sonra bize yeniymis gibi satmalari acayibime gidiyor.[emoji2] kardeşim İroni yapıyorsun galiba. Avrupa 10 yıl önce C.R motorlu traktör ürettiği için dedim. Zaten Avrupa Newholland�la yerli üretim Newholland farklı iki marka gibi