Merhaba arkadaşlar. Hala atlatamadığım şaşkınlığı sizlerle de paylaşmak istedim. 3-4 hafta önce,okuldan dersten çıktım. Telefon çaldı,babam arıyordu. Allah Allah dedim bu saatte hayırdır. Efendim baba,dedim. Berk ben yeni motor aldım,dedi. Ne aldın,diye sordum.285 ' i verdim 100 ' lük Fiat aldım dedi. Böyle birkaç saniye düşündüm,'hayırlısı olsun baba' dedim sadece
Gerçekten de 285 artık 10 bin saati geçmişti ve alarm veriyordu. Zaten 5-6 senedir sürüme sokamıyorduk hiç biyerlerinden bişey fırlayacak diye Kışın da ilaç gübre atarken hemen batıyordu ve 1100 ltlik ilaç makinesini takınca önler sağa sola geziyordu. Böyle çiftçeker ve araya girecek bir traktör lazımdı artık. Babamın aklında birkaç marka daha vardı,Erkunt da düşünüyordu ama,bu sürpiz oldu.
Traktör Cuma günü elimize ulaştı. Bir akşam serviste kalıp ilk bakımı yapıldı. Dün sabah da servisten alıp köye getirdim. Konfor konusunda memnun kaldım. Eski modellerden dah geniş olmuş. En azından artık 1 ve 2. viteste ayaklarıma çarpmıyor. Görüş açısı da çok güzel. Same ile karşılaştırmak gerekirse konfor açısından çok daha üstün diyebilirim. Sadece Shuttle direksiyona daha yakın olabilirdi,böylece baş parmağımız direksiyona tutunurken diğer parmaklarla shuttle ile oynayabilirdik. Şu anda direksiyonu bırakmak gerekiyor. Oldukça ergonomik ve basit bir ön konsol yapmışlar. Herşey kolay ve anlaşılabilir. Mekanik aksama bakarsak,arkada hidrolik kollarının pistonlu olması çok mutlu etti, orta kolun da pistonlu olması ayrı bir güzellik. Şu anda tek korkumuz yakıt konusu. Same ' den fazla yakacağına eminiz de bakalım ne olacak. TD serisine sahip birkaç arkadaşla konuştum,birkaç fikir aldım. Şimdi de herkese sorayım. Yakıtı nasıl arkadaşlar ? şöyle bir karşılaştırma örneği vereyim. Biz 85lik Same ile bir depoyla(110 lt) 1800 dekar ilaç ve gübre karışık atıyoruz. Bu rakam TD ' de ne olur.
Birkaç da fotoğraf ve bir video çektim ilk olarak. Devamını ve Gopro ile çekimlerini ilaç ve gübre sezonunda paylaşmaya çalışacağım. Allah herkese daha iyisini nasip etsin. Kolay gelsin. İyi seyirler
http://youtu.be/qh9eyJgYm9w
Gerçekten de 285 artık 10 bin saati geçmişti ve alarm veriyordu. Zaten 5-6 senedir sürüme sokamıyorduk hiç biyerlerinden bişey fırlayacak diye Kışın da ilaç gübre atarken hemen batıyordu ve 1100 ltlik ilaç makinesini takınca önler sağa sola geziyordu. Böyle çiftçeker ve araya girecek bir traktör lazımdı artık. Babamın aklında birkaç marka daha vardı,Erkunt da düşünüyordu ama,bu sürpiz oldu.
Traktör Cuma günü elimize ulaştı. Bir akşam serviste kalıp ilk bakımı yapıldı. Dün sabah da servisten alıp köye getirdim. Konfor konusunda memnun kaldım. Eski modellerden dah geniş olmuş. En azından artık 1 ve 2. viteste ayaklarıma çarpmıyor. Görüş açısı da çok güzel. Same ile karşılaştırmak gerekirse konfor açısından çok daha üstün diyebilirim. Sadece Shuttle direksiyona daha yakın olabilirdi,böylece baş parmağımız direksiyona tutunurken diğer parmaklarla shuttle ile oynayabilirdik. Şu anda direksiyonu bırakmak gerekiyor. Oldukça ergonomik ve basit bir ön konsol yapmışlar. Herşey kolay ve anlaşılabilir. Mekanik aksama bakarsak,arkada hidrolik kollarının pistonlu olması çok mutlu etti, orta kolun da pistonlu olması ayrı bir güzellik. Şu anda tek korkumuz yakıt konusu. Same ' den fazla yakacağına eminiz de bakalım ne olacak. TD serisine sahip birkaç arkadaşla konuştum,birkaç fikir aldım. Şimdi de herkese sorayım. Yakıtı nasıl arkadaşlar ? şöyle bir karşılaştırma örneği vereyim. Biz 85lik Same ile bir depoyla(110 lt) 1800 dekar ilaç ve gübre karışık atıyoruz. Bu rakam TD ' de ne olur.
Birkaç da fotoğraf ve bir video çektim ilk olarak. Devamını ve Gopro ile çekimlerini ilaç ve gübre sezonunda paylaşmaya çalışacağım. Allah herkese daha iyisini nasip etsin. Kolay gelsin. İyi seyirler
http://youtu.be/qh9eyJgYm9w