Yeni New Holland T4.70S | Traktörmetre İncelemesi

Yeni T4S serisinde:

- T4.70S (65hp, 290nm)
- T4.60S (55hp, 258nm)
- üzerinde henüz fazla durulmamış 50 beygirlik bir model daha var.

*Belirttiğimiz tork değerleri 1400 motor devrinde görülebiliyor. Seride S8000 serisi yerli motorlar kullanılıyor.

Bu seride Nisan ayında devreye girecek olan, 50-75hp aralığını kapsayan Stage 3B egzoz normu var. Yakıt pompası common rail özellikte.


Screenshot_4.png


Screenshot_5.png


- Normal ve geniş açılı 2 kademeli aynalar var.

Screenshot_6.png



Yandan baktığımızda;
- Tek çeker versiyonlarda 2085mm, 4 çeker versiyonlarda 2123mm dingiller arası mesafe
- Traktör uzunluğu 3915mm,
- 82 litre kilitli depo bulunuyor

Kabinli, 4x4 versiyonlarda 3100kg boş traktör ağırlığı
Kabinsiz, tek çeker versiyonlarda 2800kg boş traktör ağırlığı var.


- Ek ön ağırlık olarak 4x4 modellerde 30kg*6,
- Tek çeker modellerinde 30kg*4 eklenebiliyor.

- Arka tekerlerde standart olarak 45kg*4 ağırlık var.

Screenshot_9.png


Screenshot_8.png


- Her versiyonda 4 adet hidrolik güç çıkışı, harici hidrolik kolu ve asansör çeki sistemi bulunuyor.

Screenshot_11.png

Screenshot_13.png


Screenshot_14.png


Kabin kısmına baktığımızda:

- Havadar sayılacak ama kompakt özellikte kabin

Screenshot_15.png


- Fren ve debriyaj pedalları arasındaki çubuk sayesinde ayarlanabilir direksiyon,

Screenshot_16.png


- Emniyet kemerli, katlanabilir hostes koltuğu

Screenshot_17.png


- Opsiyonel Powershuttle

Screenshot_19.png


- İlerleme hızı, kuyruk mili devir hızı, akü durumunu dijital gösterge
- Koltuktan kalktığımızda kuyruk milinin hareket devamlılığını sağlayan düğme

Screenshot_25.png


- Dijital gösterge panalinde gezinmeyi sağlayan düğmeler,

Screenshot_22.png


Screenshot_23.png


- Direksiyon altı 4x4, silecek, akü şartel düğmesi bulunuyor. Diferansiyel kilidi ise mekanik olarak sunuluyor.

* t4.70S harici diğer modellerde düğmeli 4x4 opsiyonel olarak sunuluyor. Powershuttle opsiyonunun yanında geliyor diyebiliriz.
Screenshot_20.png



- 12+12 şanzımanlı versiyon 40km/h kadar, 8+8 versiyon 30km/h'a kadar hızlanabilmekte.
- 12+12 sadece 65hp modelinde opsiyonel olarak alınabiliyor. Diğer modellerde standart 8+8 şanzıman bulunuyor.
Screenshot_26.png


- Lift-o-matic sistemi standart olarak sunuluyor.
Screenshot_28.png


- Arka silecek, aydınlatma ve tepe lambasını kontrol ettiğimiz tuşlar şoförün sağ tarafında bulunuyor.

Screenshot_29.png


- Yağ basınçlı, 540/540E devir seçenekli Servo kuyruk mili sadece PowerShuttle'lı modellerde var.
- Yol kuyruk mili ise tüm modellerde standart.

Screenshot_30.png
 
Son düzenleme:
Tt4. 65lerde ( 4x4 için) dingil mesafesi 2083 mm di 40 mm uzamış 2123 olmuş traktörün toplam boyu 60 mm uzamış diferansiyel kilidi mekanik olmuş toplam traktör ağırlığı 6 ağırlık önde 4 ağırlık arkada 3460 kilogram oluyo önüne 2 tane daha ağırlık atılır 3520 kg olur torku gayet güzel yüksek bu torka bence 12 ileri 12 geri değil 16 ileri 16 geri şanzıman daha iyi olur t4000 serilerinde ki gibi bu beygir de deutz 4 e serisini ve case jxc serisini merak ediyorum.
 

Hayırlı olsun.
Servis noktalarına ulaşım kolaylıkları konusunda tanıtımda bilgilendirme yapılırsa güzel olur.
Motor yağı ve yakıt filtresinin yerleri, şanzıman ve fren yağı dolum noktası , hava filtresi değişimleri, debriyaj boşluk ve fren ayarları, sökülebilir soğutma grubu radyatörleri , hidrolik hassasiyet ayarı ve hidrolik kitleme düğmesi gibi.
Fren balataları değişiminde parçalı kovan yapısı bulunmuyor.
Ağır hizmet tipi arka akslarda , aksın alt tarafındaki cıvataların sıklığı fazla olur.
Motor gücü verileri gayet yerinde görünüyor.
Egsozun kalınlığına bakarsak JXC seriye yaklaşacak gibi duruyor.
Avrupa'daki emsal modellerde 3.4 lt motor hacmi kullanılıyor,
10 lt motor yağı kapasitesi var.
Motor yağı kapasitesi traktörün sıcak performansını etkilediği düşünüldüğünden miktarı konusunda bilgi almamız iyi olur.
Sinyallerin yerleri adamın kafasına çarpar, kaputun ön köşelerine veya kabinin üst köşelerine konabilirdi.
Çamura girdiğimizde arka sinyallerin kabloları deforme olabiliyor, elektrik hatları korunaklı olarak yapılmış mı?
Plakalık yerleri konusunda büyük zafiyet var.
Ön plakayı nereye takacağız?
 

Benzer Konular