Yeni New Holland 66 serisi

16.02.2010
769
500

4 silindir 3 4 Lt fpt motor. (Caseih jx80c aynj).diger 2.9 Lt 3 silindir 65 hp ( kesin olmamakla ) toplam 4 model 55,65,75 ,85 hp

Eğer powershuttle, hilo vites seçeneği ve dingil arası mesafesi de uzun ise case jx c serisi yerine tercih edilebilir





Screenshot_20211208-220351~2.png
Screenshot_20211208-220412~2.png
Screenshot_20211208-220420~2.png
Screenshot_20211208-220442~2.png
Screenshot_20211208-220450~2.png
 
Son düzenleme:
Fpt 3.4 lt motorun Fiat motor karakteristiği ile farklılıkları çok,
Fiat 80 66S , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm max güç , sabit güç aralığı , tork yedekleri %40 civarları , kuyruk mili gücü 55 kw , 75 hp,
Farmall 85 C , 1400-1800 rpm yazılımla 1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı , kuyruk mili gücü 56 kw , 77 hp,
Fiat motor aktif operatörlük devirleri 1500-2300 rpm ,
FPT motor aktif devirleri 1600-1900 rpm ,
Motor gücü yönetimi Fiat motorda daha fazla devirle , 800 rpm kadar gazlayarak kontrol edilebilirken FPT motorda 1500-1900 rpm , 400 rpm kadar dar aralıkta buçuk vites kullanarak motor gücü yönetimi yapılıyor.
Ford motorda ise 1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç , 1700,2100 rpm motor yük dengeleme devirleri, kısa stroklu olduğundan 2100 rpm de az yakıt.
Ford motor aktif devirleri 1300-2300 rpm , 1000 rpm kadar aralıkta vites değişim imkanı sunar.
Case JXC seri ise 1500-2600 rpm , 1100 rpm kadar uzun devir aralığı sunar.
Operating rpm devir aralıkları kısa olan motor 2 veya 3 vites powershift vites ister.
Farmall C serisinin alt beygir güçlü versiyonları veya TR5 serinin alt beygir güçlü versiyonları olabilirdi.
TR3 ve TR4 model traktör segmentleri oluşabilirdi.
Traktörün yeni 70 66 S olabilmesi için mevcut motor karakteristiğinin korunması ,
en az yakıt bölgesinin 1400-1900 rpm devir aralığından çıkarılıp eski serideki gibi 1900-2300 aralığına getirilmesi ,
DIN normu , 70 hp , 230 n.m. %40 tork yedekli motor yerine drawbar hp , çeki demiri gücü 70 hp olacak şekilde ve kuyruk mili gücü 53 kw net verebilecek şekilde bir dizayna geçilmesi gerekmektedir.
Traktörde temizlik yapılacak el sokulacak alan kalmıyor.
Özellikle filtrelerin konumları ergonomik dizayna sahip olmalıdır.
Motor yağ filtresi ve yakıt filtresi sökülünce motorun üzerine, kablolarına v.s. akmamalıdır.
Görseldeki traktörün kabin tasarımı dar yapılmış, kabinin içinde iki kişi otursun 10 dakikada kabin havasız kalıyor.
Motorun 3 piston veya 4 piston dizayn edilmesi sürüşü etkilemiyor.
MF 4707 , 3 piston motorun en az yakıt bölgesi devirleri 1700-1900 rpm aralığındadır.
Aktif kullanılır motor devirleri 1400-1900 rpm aralığında 6 senkronize vitesi var.
Kuyruk mili gücü 50 kw civarlarıdır ,
Saman balyesi bağlamak için kullanışlı bir motor haritası bulunmuyor.
Üretmeden önce foruma danışmanız daha iyi olurdu, hiç olmazsa malzeme ziyanlığı olmazdı.
 
Tt4 ve yeni seri t4S lerin kabininin aynısı sadece üst kısımlarda kare şekillerle dizayn edilmiş gibi duruyo kelebek cam yok tek büyük kapı var videosunu gördüm Facebookta birisi paylaşmiş powershutle koluna benzer turuncu kol var vitesler tt4 ler gibi halatli büyük ihtimalle 12 12 olur yine td5 in vitesleri gibi kürek sapı değil yani vitesler. Kaputun önünü tasarlarken kör ebe oynar gibi gözünü kapatıp mi tasarladı acaba bunu yapan anlayamadım. Isimlendirme hocamın dediği gibi tr3 veya tr4 olabilirdi eğer toplam ağırlık 4 ton ve üzeri ise tr4 olması gerekiyo t4s serisi de t3S olarak isimlendirilmeliydi 4 sınıfı bi makinenin kapsamına gitmiyo pek benim düşüncem bu yönde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

Turktraktor bir sonraki lansmanı
Mavi kaporta FIAT 411 VE 415 serisi .
Hasretle beklenen seri.şaka gibi degilmi.
Newholland
T4.POWERSTAR serisini avrupaya ihraç ediyor.
TLE serisini bizim ülkemiz de satışa sunabilseler harika olurdu.
Bu serilerin ülkemizde satısı kesinlikle olmali.
hep böyle olmadı mı ? Steyr'in 1970 lerde ürettiği traktörü 1980 de ülkemize soktular. sokmakla kalmayıp anlaşma yapıp ülkemizde yeni serileri üretip yurtdışına gönderdiler. biz boş model 8073 leri alırken ülkemizde 8130lar üretilip gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Alexander
Pazar kaygısı. O modellerin yurtiçinde satılabilmesi için pazar garantisi olması lazım. Gelişmiş ülkelerden en az 20 yıl geriden gidiyoruz. Mesele sadece traktör değil, ekipmanlar da aynı şekilde. Adamlar tamburlu çayır biçmeyi en son 80'lerde üretmiş, sonra bırakmışlar. Bizde hala disklilerin pazarı güven verecek kadar artmadığından risk almayıp tamburluya devam ediyorlar. Yani en önemli faktör çiftçinin trend eğilimi, eğitim seviyesi, ve en önemlisi zenginliği.

Çiftçi zenginleşse her şeyin en yeni teknolojisini, en iyisini alır. Teknolojik ekipman ve traktörler okuma, araştırma gerektirir. Çiftçi okuyup araştırdıkça eğitim seviyesi, kültürü artar (sadece diploma olarak bakmamak lazım) Böyle domino etkisi yaratır zenginleşme. Biz daha 1. aşamayı geçemedik ki gelişmiş ülkelerin çiftçilerine yetişelim.

Böyle giderse çiftçiler anca tiktoktan traktör çekişmesi paylaşırlar. En basit şey olan pulluk ayarını bilmeyen insanlar var.
 
Bu ne çirkin tasarımdır.Hindistan pakistan motorlarından daha kötü Rus motorlarından hallice.Eski 66 serisi bundan daha iyi iş yapar.Bence 56s yerine aynı o tasarımda 66 s yapsalardı mekanik ve sağlam motor arayanlar için bitirimdi.Bunun eski 66 ile uzakdan yakından alakası yok kral seriye hakaret etmişler.Avrupa’da Eskiyi yad etmek için nastradoro yaparlar bizde yapılana bak.
 
Zamanındaki 66 serisi gibi sorunsuz problemsiz makine yapsınlar ben alırım bugün hala. Varsın tamamen mekanik olsun yeter ki saçma sapan arıza verip beni uğraştırmasın. Ben beğendim tasarımını
Motor grafiği değişti mi veya güç ihtiyaçlarını karşılamadı mı , model tutulmaz.
Mıtsubishi motorlu T480 gibi durumların oluşmaması için görüş bildirdik.
Mıtsubishi motorda ; 1200-1400 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç tepe noktası bulunuyor.
Güç eğrisi 1000 rpm den 2600 rpm e yumuşak artan özellik taşıyor, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunmuyor.
Motor aktif devirlerini 1500-2200 rpm kullanmak isteyen sürücü ,
TTF S8000 motorda daha fazla rahat eder.
7556S modelden yeni seri 7066S modele geçiş yapmak sürücü için hüsran olabilir.
 

Zamanındaki 66 serisi gibi sorunsuz problemsiz makine yapsınlar ben alırım bugün hala. Varsın tamamen mekanik olsun yeter ki saçmasapan arıza verip beni uğraştırmasın. Ben beğendim tasarımını
Abi bunun adı benziyor 66 serisine başka hiçbir yeri benzemiyor arkası düz ask uzun da değil bir tane direksiyon altına levye koymuşlar o kadar tamamen satıs politikalası için üretilmiş ya tutarsa hesabı
IMG_20211211_165033.jpg
IMG_20211211_164557.jpg
IMG_20211211_164517.jpg
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20211211_164517.jpg
    IMG_20211211_164517.jpg
    99.5 KB · Görüntüleme: 103
  • IMG_20211211_164557.jpg
    IMG_20211211_164557.jpg
    82.1 KB · Görüntüleme: 93
Merhaba arkadaşlar, 7566s serisini kullanan veya araştıran var mı?
Mavi kasa 7566s almayı düşünüyoruz. Kabin ideal, klimalı, mekanik şatıl, 3 silindir ama yeni nesil turbo motor. 3100 ağırlık var. Case jxc serileri ile aynı özellikleri nerdeyse. Şu an 670 bin ₺ fiyat söylüyor bayii.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

Benzer Konular