Yeni john deere ler


Arkadaşlar john deere dağıtımını ipso tarım a bırakmıştı bildiğiniz gibi... Siteye güncelleme gelmiş ve 5e 3 silindir serisine 58e, 67e modelleri eklenmiş ve kasa değişmiş komple. Ayrıca 5m serisine de 5090m ve 5100m eklenmiş onlar da yeni kasa. Fakat john deere İzmir de açmış olduğu fabrikayı sanırım kapattı yani öyle söylentiler duydum
 
Arkadaşlar john deere dağıtımını ipso tarım a bırakmıştı bildiğiniz gibi... Siteye güncelleme gelmiş ve 5e 3 silindir serisine 58e, 67e modelleri eklenmiş ve kasa değişmiş komple. Ayrıca 5m serisine de 5090m ve 5100m eklenmiş onlar da yeni kasa. Fakat john deere İzmir de açmış olduğu fabrikayı sanırım kapattı yani öyle söylentiler duydum
 
John deere ülkemizde tam olarak hakettiği değeri bir türlü göremedi,alman ve amerikan montaj olan serileri gerçekten kaliteli ama fiyat olarak rakiplerinin çok üstünde. Ayrica yakit sarfiyati konusunda da fazla olduğu halk arasında benimsendigi icinmidir bilinmez.bundan dolayi insallah dahada iyi yerlere gelir.
 
Son düzenleme:
JD 5068 , 50,4 kw, 1500 rpm max tork , 2100 rpm max güç , 280 n.m. tork , %22 tork artış yüzdesi var.
Şanzıman 24*12 gayet kullanışlı olmuş.
Hidrolik kapasite 1800 kg, 46+25 lt/dk debi yeterli duruyor.
Motor anma gücü eski nesil motorlardan farklı 1900 rpm anma gücü bulunmuyor.
Tork yedekleri %30 olan motorlar tarla motorlarıdır.
 
John deere ülkemizde tam olarak hakettiği değeri bir türlü göremedi,alman ve amerikan montaj olan serileri gerçekten kaliteli ama fiyat olarak rakiplerinin çok üstünde. Ayrica yakit sarfiyati konusunda da fazla olduğu halk arasında benimsendigi icinmidir bilinmez.bundan dolayi insallah dahada iyi yerlere gelir.
jd kadar parçası pahalı olan başka marka yok hiç biri eline su dökemez o yüzden bu durumda traktörün işletme maliyetleri de tercihte belirleyici unsurdur.
 
Screenshot_20210120_222513_com.facebook.katana.jpg
Screenshot_20210120_222513_com.facebook.katana.jpg
 
5075E , Euro 5, POV sürüşü izledim, gayet hoş sürüşü var.
Traktörün son hızı 48 km/h, vites araları güzel konumlanmış.
Ergonomi olarak yeterli görünüyor.
Manevra olarak gayet güzel.
Hidrolik kolların görüntüsü biraz zayıf kalmış.
Lansman fiyatı 285 000 TL idi.
75 hp sınıfında artık düşünebileceğimiz bir yapıya kavuşmuş.
Motor grafiği olarak balye bağlamaya elverişli duruyor ve motorda hiç duman olayı gözükmüyor.
İyi yapılan işi takdir etmek gerekir.
 
5075E , Euro 5, POV sürüşü izledim, gayet hoş sürüşü var.
Traktörün son hızı 48 km/h, vites araları güzel konumlanmış.
Ergonomi olarak yeterli görünüyor.
Manevra olarak gayet güzel.
Hidrolik kolların görüntüsü biraz zayıf kalmış.
Lansman fiyatı 285 000 TL idi.
75 hp sınıfında artık düşünebileceğimiz bir yapıya kavuşmuş.
Motor grafiği olarak balye bağlamaya elverişli duruyor ve motorda hiç duman olayı gözükmüyor.
İyi yapılan işi takdir etmek gerekir.
Hidrolik kolları inşallah 5303 gibi değildir elimle bastrınnca iniyordu kollar çok zayif
 

Benzer Konular