Dingil mesafesi nasıl bi sorun oluşturdu sizin için ?
Arkamda ekipman varken şahlanması sonucu küçük bi kazam geçti.Önüne ek ağırlık taktığımız halde 5li dönerli pulluk’ta sıraya girip çıkarken çok zorlanıyodu.
Dingil mesafesi nasıl bi sorun oluşturdu sizin için ?
Dingil mesafesi problemine katılmakla beraber ben de Shuttle sorunu yaşamıştım. Traktör ısınınca ileri geri yapınca traktör hareket etmiyordu. Vitesleri boşa alıp tekrar hareket sağlıyorduk. Hidrolikler de emsallerine göre zayıf. TD100D ile 105M ile giremediğim ne kadar bataklık varsa girip çıkabiliyordum. Neticede sattık. Ara işlerde kullanılabilecek bir traktör kesinlikle değil çünkü yakıt olarak sizi üzer diyebilirim. Bununla beraber konfor olarak oldukça başarılıdır. İllaki john deere olacaksa ikinci el temiz 6000 serisini tek geçerim.
O sorun şanzuman yağının eskiliği ve kirlenmesi ile alakalı. 1000 saatte yağını değiştirin diyo ama o saat fazla.Shuttle sorunu bizde yaşadık hareket etmiyordu dişli işareti çıkıyordu arada sırada.Shuttle’ı 2-3 sefer yenileyince düzeliyordu.Servis çözüm bulamadı
Dingil mesafesi problemine katılmakla beraber ben de Shuttle sorunu yaşamıştım. Traktör ısınınca ileri geri yapınca traktör hareket etmiyordu. Vitesleri boşa alıp tekrar hareket sağlıyorduk. Hidrolikler de emsallerine göre zayıf. TD100D ile 105M ile giremediğim ne kadar bataklık varsa girip çıkabiliyordum. Neticede sattık. Ara işlerde kullanılabilecek bir traktör kesinlikle değil çünkü yakıt olarak sizi üzer diyebilirim. Bununla beraber konfor olarak oldukça başarılıdır. İllaki john deere olacaksa ikinci el temiz 6000 serisini tek geçerim.
O sorun şanzuman yağının eskiliği ve kirlenmesi ile alakalı. 1000 saatte yağını değiştirin diyo ama o saat fazla.
Bu dediğiniz sorunu biz yağı değiştirerek ve servisin pcden kalibrasyon ayarı yapmasıyla aştık. Bunun 0 traktörde olması doğal çünkü şanzuman içindeki talaşlar valfi tıkıyor onuda temizlemek veya servisten değiştirtmek lazım.Kardeşim traktörü sıfır aldık 450 saatte sattık.Bakım saatleri gelmeden değişti hep yağları.Bu sorunu sadece biz yaşamadık
Bu dediğiniz sorunu biz yağı değiştirerek ve servisin pcden kalibrasyon ayarı yapmasıyla aştık. Bunun 0 traktörde olması doğal çünkü şanzuman içindeki talaşlar valfi tıkıyor onuda temizlemek veya servisten değiştirtmek lazım.
Geçmiş olsun biz o sorunu ön lastiklere su doldurarak çözdükArkamda ekipman varken şahlanması sonucu küçük bi kazam geçti.Önüne ek ağırlık taktığımız halde 5li dönerli pulluk’ta sıraya girip çıkarken çok zorlanıyodu.
Bu sorunu biz yaşamadık ama şöyle anlatayim 5m serileri şatıli biraz sert kavrar eyer yumuşak kavrar ise bu sorunlar ortaya çıkar o yüzden kalibrasyon ayarı yapılırken biraz sert kavraması lazım ki kaydırma yapmasın yağlı debriyajBiz aşamadık yağ değişimiyle veya kalibrasyonla farklı ilden serviste gelip baktı oda olmadı.Bir tane 5095m 4 tane 5105m sahibi tanıdığım var hepsinde aynı sorun nüksediyor.Elektronik shuttle başka traktörümüzde var onda herhangi bir valf tıkanması yada shuttle sorunu olmadı hiç.Amacım marka kötülemek değil bazı modellerin kronik sorunları olabiliyor M serisininde sorunu be bence