Ynt: Yeni Ford Cargo Test
cargo çok güzel makina yaptı geçen gün gittik inceledik iveco 460 motor şanzıman yine aynı bizimkilerle aktarmalı 8 ileri buçuklu retarderı değiştirmişler eskiler gibi eloktronik 4 kademeli değil scania ' lar gibi yağ başınçlı 5 kademe retarder koymuş motoruna yürüyen aksamına kesinlikle ford diyemezsin tamamı ile toplama sadece kaportası ford yanlız ilk piyasaya giriş için fiyatı yüksek 170 bin lira en son dediler arkasına tırsandan dorse 68 bin lira çalıştığın fabrikanın isminide yazdırırsan bizim gibi perdeye 70 bin lira şuan bir takım almaya kalksan cargo ' ya bana göre o fiyat çok birde nakliye piyasasının şimdi düşük olduğu zamanlar pek alan olmaz bizde şuan 2012 1838 kullanıyoruz konfor olarak çok büyük bir fark yok
buda kayseri ' den dönüş bolu dağı işini basar tonaj 27 ton ile
cargo çok güzel makina yaptı geçen gün gittik inceledik iveco 460 motor şanzıman yine aynı bizimkilerle aktarmalı 8 ileri buçuklu retarderı değiştirmişler eskiler gibi eloktronik 4 kademeli değil scania ' lar gibi yağ başınçlı 5 kademe retarder koymuş motoruna yürüyen aksamına kesinlikle ford diyemezsin tamamı ile toplama sadece kaportası ford yanlız ilk piyasaya giriş için fiyatı yüksek 170 bin lira en son dediler arkasına tırsandan dorse 68 bin lira çalıştığın fabrikanın isminide yazdırırsan bizim gibi perdeye 70 bin lira şuan bir takım almaya kalksan cargo ' ya bana göre o fiyat çok birde nakliye piyasasının şimdi düşük olduğu zamanlar pek alan olmaz bizde şuan 2012 1838 kullanıyoruz konfor olarak çok büyük bir fark yok
buda kayseri ' den dönüş bolu dağı işini basar tonaj 27 ton ile