https://machinisme.reussir.fr/il-sait-tout-faire-malgre-ses-75-chevaux
Motor gücü olarak (radyatör hariç) max 95 chevaux ch(Fransız atı), 92 horse power hp(İngiliz atı), 355 n.m. %30 tork yedekli, 1300-1800 tork bandı, 1600-2100 güç bandı bulunuyor.
Motor yağ soğutucu mevcut, şanzıman yağ soğutucu bulunmuyor.Şanzıman sıcak havalarda alev gibi yanar.Hava filtresinin kaba tozunu tahliye eden hortumu yok.
Open center, açık merkez yağın tamamını şanzımandan alıyor, çapak durumunda hidrolik merkezi temizlik ister, şanzımanın yağının ayrı bölüm olması gerekir.Hidrolik debiler ve kapasite yeterli 65 lt/dk, 3000 kg.
Canlı PTO, İPTO dan daha iyi aktarım sağlar.Kuyruk mili net güç çıkışı ne kadar, tahmini en fazla 58 kw,80 hp civarlarıdır.
4 piston motor ateşleme esnasında kranka 90 derece açıyla bastığı için daha stabil çalışabilir, Yakıt powermix testlerinin sonucuna bakar, özgül yakıt tüketimi 210 gr.kw/h, 205 gr.kw/h olan ödüllü motorlar var.Tier4 İnterim=Euro 3B emisyon normlarında, CRD,Tu+İnt,EGR,DOC bulunuyor, PDF si yok, yakıt kurumunu yağ içine verenlerden egzostan yağ buharı veya kokusu geliyor, katkılı yağ gerekiyor.
Hidrolik yan gergi kollarında pulluğun 10 cm hareket edebilmesi için 5 cm yarıklı boşluk bulunmuyor, traktör çizide iken ön taraf gezer hareket ettiği için Hassasiyet zayıflar.ELC olması güzeldir.
Çamurluktan hidrolik ve PTO düğmeleri ihtiyaçtır. Balye yükleme de teker kuyruk mili ihtiyaçtır, balyeyi kaptığı gibi arabaya atıyor, istif yetişmiyor.
Ön akslar açık tip, kapalı ön aks bulunmuyor.Çamur zeminde aranır.
Dingil mesafesi uzun olduğu için turu azdır, tutunmayı olumlu etkiler,ön kepçede ağır yüklerde arka taraf çabuk şahlanmaz, dingil mesafesi kısa olanlarda ek ağırlığı biraz daha fazla kullanmak ister.
Gübre yaymada 11, döner tırmıkta saatlik 12-13 litre/saat yakıtı var, yazıyor.
Çeki demiri gücüne gelirsek Case çeker.Esnek motor ama bi tık fark var.