Yeni 80c

Şasi aynı kaporta değişebilir malum marka kaportaya güncelleme getirdi. İç dizaynı da aynı olur diff kilidi elektro olur. Far grubu değişse güzel olur ama sanmıyorum. Hidroliklere güncelleme gelebilir. Ekrana tmr özellikleri gelir şart zaten. Son olarak e-lift gelebilir tahminlerim bu yönde.
Geçen ay sipariş verdik görmediğimiz halde caseihe güveniyorum beklentim yüksek fabrika pek bilgi vermiyor crd dışında
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Motor gücü yönetimi olarak teknik değerlendirme yapalım.
FPT 3,4 lt lik motorun
1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm arası sabit güç aralığı mevcut , en az yakıt bölgesi devirleri ise 1400-1900 rpm aralığıdır.
12*12 şanzıman motorla fazla uyumlu olmayacaktır.
1600-2600 rpm , 1000 rpm lik aktif çalışma devir aralığından , 1400-1900 rpm, 500 rpm lik aktif çalışma devir aralığı bulunan kısa devir çalışmalı, aralıklı motora geçiş yapılıyor, en azından 16*8 vitesli şanzıman kullanmak şarttır.
16*16 şanzıman , 500 rpm vites araları , 250 rpm 2 bölücü olan şanzıman motorla uyumlu olabilir.
Aktif çekişi hissettiğimiz devirler 1600-1900 rpm devir aralığı olacaktır.
Lansman videosunda traktör 1500 rpm motor devriyle 2 takviye 4 vitesle pulluk sürümüne zorlanıyor.
2 takviye 3. vites kullanılıp rampa aşağı 1600 rpm , rampa yukarı 1900 rpm devirle sürülmesi uygun olurdu.
JX75C modelin motor tepkileri küçük Optum serisine benzemektedir.
Optum serisi , 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç veren bir motor özelliğindedir, ek güç üretimini devreye aldığında güç eğrisi tepesi 1500 rpm devire gelir.
JXC serisi, 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç tepesi , tork ve güç 2600 rpm de biter.
Traktörün modernizasyonunu yapacak olsak kuyruk mili şanzıman uyumu olarak 600 rpm aralıklı vitesler 300 rpm aralıklı powershift buçuk vitesler koyulması gerekiyor, kuyruk mili 1600-1900-2200 rpm devire 540 devir konumlanması gerekiyormuştu.
Motor gücü , kasa ağırlığı uyumu olarakta zor arazilerde 100 hp , 400 n.m. , 4 ton ağırlıktaki modellerin tarla içi yakıtları ideal değerlerde olabiliyor.
75C modeldeki motorun 1600 rpm deki güç tepesi , 80C modelde römorkla yüklü rampa tırmanışlarda fark oluşturabilir.
İki modelinde 5 tonluk yüklerle rampa tırmanışlarını görseydik güzel olurdu.
Uzun devir çalışmalı motorun güç kesintisi az olacaktır.
Kuyruk mili gücü olarakta 55 kw güce sahip olmaması traktörün cazibesini azaltıyor.
Fiat 80 66 S modelin saman bağlama performansını bu modelde bulamayabiliriz.
 

Benzer Konular