Ynt: yazın yaptığımız balya römorku
ismail abi fırsatım olsa yolum düşse tanışmak isterim.. akıl akıldan üstündür..
denge ve dizayn konusu çok önemli..
biz geçen hafriyatta traktör inadımızdan vazgeçmek zorunda kaldık.. bi as950 aldık.. (bizim tandem onun kasasından büyük olsada kimse traktör sormuyo kamyon soruyo piyasa bu)..
neyse gezdik tozduk aradık.. 2000-2005 arası alabilcek bütçe varken.. 97 aldık.. niye;
*normal kasalardan 12 cm daha yakın yere (20 ton yükte ve kötü yol şartlarında ve damper kalkışında bu önemli bi avantaj)
*kamyonun modeli düşük ama çok bakımlı temizdi
*ve bizce çok önemli olan bütün jcb-hidromek kazıcı yükleyicileri rahatça alacak kadar geniş bi kasası var.. çoğuna silme sığar hatta bi çoğuna hiç sığmaz.. Genişlik çok önemli
kasayı normalden 15-20 cm kadar kısa ama normalden 5-7 cm geniş yapmışlar ve yere yakın.. istanbul dorse beğendik aldık.. kasa çok etkili oldu..
zaten hiç anlamasan bile uzaktan baktımı dizayn, oturaklılık göze hitap ediyo..
ismail abi fırsatım olsa yolum düşse tanışmak isterim.. akıl akıldan üstündür..
denge ve dizayn konusu çok önemli..
biz geçen hafriyatta traktör inadımızdan vazgeçmek zorunda kaldık.. bi as950 aldık.. (bizim tandem onun kasasından büyük olsada kimse traktör sormuyo kamyon soruyo piyasa bu)..
neyse gezdik tozduk aradık.. 2000-2005 arası alabilcek bütçe varken.. 97 aldık.. niye;
*normal kasalardan 12 cm daha yakın yere (20 ton yükte ve kötü yol şartlarında ve damper kalkışında bu önemli bi avantaj)
*kamyonun modeli düşük ama çok bakımlı temizdi
*ve bizce çok önemli olan bütün jcb-hidromek kazıcı yükleyicileri rahatça alacak kadar geniş bi kasası var.. çoğuna silme sığar hatta bi çoğuna hiç sığmaz.. Genişlik çok önemli
kasayı normalden 15-20 cm kadar kısa ama normalden 5-7 cm geniş yapmışlar ve yere yakın.. istanbul dorse beğendik aldık.. kasa çok etkili oldu..
zaten hiç anlamasan bile uzaktan baktımı dizayn, oturaklılık göze hitap ediyo..