Yanlış İşe Yanlış Römork Seçimi

Ynt: Yanlış İşe Yanlış Römork Seçimi

İsmail abi 19-20 tona kadar 90 ' lıkla rahat çalıştık ama hep diyom keramet sadece motorda değil römorkta hayati önemde.. ikiz dingil hem çekişi hem freni gözle görülür derecede artırıyo.. tecrübeyle sabit..
 
Ynt: Yanlış İşe Yanlış Römork Seçimi

UÖZKAN.77 link=topic=77600.msg918166#msg918166 date=1410456547' Alıntı:
İsmail abi 19-20 tona kadar 90 ' lıkla rahat çalıştık ama hep diyom keramet sadece motorda değil römorkta hayati önemde.. ikiz dingil hem çekişi hem freni gözle görülür derecede artırıyo.. tecrübeyle sabit..
aynen öyle. ..
ama utanacak bişey yok dediğin gibi yanlış seçim.
 
Ynt: Yanlış İşe Yanlış Römork Seçimi

Balya römorkunda da bizzat yasıyoruz. İkiz dingil, farklı bi olay.

6 ton havaleli yükle, 2 tonluk jd 1120 tek çeker istediği gibi oynuyor.
 
Ynt: Yanlış İşe Yanlış Römork Seçimi

motor ejdarha olsada arkasındaki ekipman yanlışsa verim %50-80 düşecek ister istemez..

ikiz dingilde de motor/römork bağlantısı güçlü olmalı.. motor rahat ve hızlı çektiği için sallantılarla çekiyi eğme-kırma ihtimali çoğalıyo.. bide krikosu kötü ikiz dingil motora bağlı değilken doldurup sonra kaldırmaya çalışmak çok zor..
 

Benzer Konular