YAKIT TASARRUF SİSTEMLERİ

Yaw burada anlatmasıda yasak değil ya.
Anlat,anlat. :)
Temel mantık oksijensiz ortamda yakma. Yani bi tankın içine kıyılmış plastik atıkları doldurup alttan ısıtılıyo. Tankın üzerinde demir borudan çıkış yapılıyo bu demir boru bi soğutma suyunun içerisinden geçiriliyo. 350 400 dereceye kadar Isıtılan plastik önce eriyip sonra buharlaşarak tankın üzerindeki borudan gitmeye başlıyo. Soğutma suyuna kadar buhar olarak gelip suyun olduğu bölgeden geçerken yoğunlaşıyo ve borunun ucundan yoğunlaşmış olarak damlıyo. Çıkan yakıt karışım bi yakıt. Tanka poli etilen konulursa %15 gibi benzin %50 60 gibi dizel % 25 parafin karışımı çıkıyo. Bunu tekrar tanka koyup 250 derece civarı ısıtırsak önve benzin sonra mazot yoğunlaşıp parafin tankta kalıyo. Tanka polipropilen konulursa %15 20 benzin % 80 85 mazot çıkıyo. Her iki plastik grubundanda ortalama 100 kg plastikten 90 95 litre sıvı yakıt elde ediliyo. Eğer tanka atık lastik konulursa 100 kg lastikten 35 litre civarı kalori değeri çok yüksek bi sıvı çıkıyo ancak içinde sülfür bulunuyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: MUSTAFA361
Beyler dışarıdan yapılan yakıtlar 10 numara yağ olsun diğerleri olsun performans sağlamaz.ve motorun ömrünü azaltır.sınır bölgelerinde yaşayanlar bir şekilde ucuz yakıt alabilir belki ama tarlaları tek kat ile işlenmiş hale gelen makinalar almaktan başka çare kalmıyor
 
Beyler dışarıdan yapılan yakıtlar 10 numara yağ olsun diğerleri olsun performans sağlamaz.ve motorun ömrünü azaltır.sınır bölgelerinde yaşayanlar bir şekilde ucuz yakıt alabilir belki ama tarlaları tek kat ile işlenmiş hale gelen makinalar almaktan başka çare kalmıyor
Polipropilenden üretilen yakıtın içinde hidrokarbon dışında bişey yok. Sıvının viskozitesi eurodizel ayarında. Sadece rengi farklı. Araca bi zararı olmaz. Hadi oldu diyelim araca vereceğiniz tamir parası mazot parasından daha az olacaktır. Transporterde 6000 km sorunsuz binen tanıdığım var
 
Temel mantık oksijensiz ortamda yakma. Yani bi tankın içine kıyılmış plastik atıkları doldurup alttan ısıtılıyo. Tankın üzerinde demir borudan çıkış yapılıyo bu demir boru bi soğutma suyunun içerisinden geçiriliyo. 350 400 dereceye kadar Isıtılan plastik önce eriyip sonra buharlaşarak tankın üzerindeki borudan gitmeye başlıyo. Soğutma suyuna kadar buhar olarak gelip suyun olduğu bölgeden geçerken yoğunlaşıyo ve borunun ucundan yoğunlaşmış olarak damlıyo. Çıkan yakıt karışım bi yakıt. Tanka poli etilen konulursa %15 gibi benzin %50 60 gibi dizel % 25 parafin karışımı çıkıyo. Bunu tekrar tanka koyup 250 derece civarı ısıtırsak önve benzin sonra mazot yoğunlaşıp parafin tankta kalıyo. Tanka polipropilen konulursa %15 20 benzin % 80 85 mazot çıkıyo. Her iki plastik grubundanda ortalama 100 kg plastikten 90 95 litre sıvı yakıt elde ediliyo. Eğer tanka atık lastik konulursa 100 kg lastikten 35 litre civarı kalori değeri çok yüksek bi sıvı çıkıyo ancak içinde sülfür bulunuyo.
Konuyu takip ediyorum guzel bilgiler icin tesekkur ederim youtube de vidyolarda sizin soylediginiz yontem ile yakit uretiyorlar ve ayrica suan orta doguda ayni bu yontem ile ham petrolden yakit ureten var yontem cok mantikli kendi yakitimizi uretebiliriz
Konuyu takipteyim
 
Konuyu takip ediyorum guzel bilgiler icin tesekkur ederim youtube de vidyolarda sizin soylediginiz yontem ile yakit uretiyorlar ve ayrica suan orta doguda ayni bu yontem ile ham petrolden yakit ureten var yontem cok mantikli kendi yakitimizi uretebiliriz
Konuyu takipteyim
Zaten plastikler petrolden üretilmişlerdir tek fark hidrokarbon bağlarının uzun olmasıdır. Bizim yaptığımız işlem hidrokarbon bağlarını kısaltmak. Ürettiğimiz ürün petrolden başka bişey değil zaten. tekrar söylüyorum çok ciddi cezası var
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
Zaten plastikler petrolden üretilmişlerdir tek fark hidrokarbon bağlarının uzun olmasıdır. Bizim yaptığımız işlem hidrokarbon bağlarını kısaltmak. Ürettiğimiz ürün petrolden başka bişey değil zaten. tekrar söylüyorum çok ciddi cezası var
Bu yontem ile yakit uretmenin de mi cezasi var [emoji1]
Iciciyim der gibi kullaniciyim desek olmuyor mu [emoji1][emoji1]
 
yöntemi köyde kendi imkanlarıyla yapabilecek bilgi varmı içimizde.

Bu sene Kasım'da kar yağabilir.Yollar kapanabilir, şimdiden tedbir amaçlı garajdaki depoları doldurmanızı tavsiye ederim, demedi demeyiniz.Yağın kalori değeri düşük ve motorda fazla ısınmaya sebep olur, ayrıca emisyon olarak çok zararlı gaz salınımı oluyor.Yoksa yine gazlı 65X traktöremi binelim, motor verimlilik değerleri de düşüktür.Yağ çok iyi olsa bütün motorlar yağla çalışırdı. :)
 

Benzer Konular