5000 dönüm vardır tahmini 1500 2000 dönüm için fazla bile gelir bu ekipkolay gelsın bu ekıple yılda kaç dekar yer işliyorsunuz?
5000 dönüm vardır tahmini 1500 2000 dönüm için fazla bile gelir bu ekipkolay gelsın bu ekıple yılda kaç dekar yer işliyorsunuz?
kolay gelsın bu ekıple yılda kaç dekar yer işliyorsunuz?
Rabbim bereketini versin inşallah.3000 bin dekar civari
Dedigin gbi claas yine bambaska erkan arkadasm smdi bunlarda bi 16 vites var bi 24 vites bnimki 24 vites olan birde tls var tls bnde yok ekremlerinkinde var fark o sanirim ben birde pazarliga ust ceki ve eksik farlari koydirdum onlar ay sonunda takilacak
Fendt 110 120bin € jd 6120r 95bin € hocam nasıl aynı fiyatlar. Zaten 6r serisinin Fendtten aşağı kalır hangi yanı var.En güzeli 6-R. Onunda fiyatı fendt le aynı.
Fendt 110 120bin ⬠jd 6120r 95bin ⬠hocam nasıl aynı fiyatlar. Zaten 6r serisinin Fendtten aşağı kalır hangi yanı var.
Eskiden Fendti üstün kılan Varioydu ama artık John deeredede var. Avrupayı bilmiyorum ama Fendte Türkiyede ulaşılmazı zor olduğu için en iyi muamelesi yapılıyor, yapılmayada devam edecek, bunu kıracak tek seri 6R bence.Yinede ben kendim olsam fendt'in yerine gözü kapalı 6120-R'yi tercih ederdim.
John Deere'de ki tek parca şasi kâfidir.
Eskiden Fendti üstün kılan Varioydu ama artık John deeredede var. Avrupayı bilmiyorum ama Fendte Türkiyede ulaşılmazı zor olduğu için en iyi muamelesi yapılıyor, yapılmayada devam edecek, bunu kıracak tek seri 6R bence.
Hocam, sahada Fendti yerse kimse onun yakıtına bakmaz[emoji1] ayrıca öyle aşırı yakıt farkı olurmu, olacağını zannetmiyorum. Bence eleştiriler JDye değil bize bu fiyata mazot satanlara olmalı.Nobody runs like a deere. Hiçbiri geyik gibi koşamaz.
Motor serilerine baktığımda motor tork ve yedekleri bir tık üstte duruyor.Kaportaya nominal güç rakamları yazılıyor.Kalite ve motor ömrü konusunda genelde eleştiri yok ama özgül yakıt tüketim değerleri konusunda minik eleştiriler var.Yalnız traktör sadece motor kısmından ibaret değildir şanzıman ve motor yönetimi sistemleri, ekipman yönetimi sistemleri konusunda ihtiyaçları karşılıyor.
Seriler içinden cımbızla motor ayırmak lazım.Ekipman durumuna göre seçim gerekiyor.
Aşırı yakıt farkı olmaz, mümkün değil, operatör farkından kaynaklanır.En az yakıt bölgesi devirleri içinde uygun motor yükü ve ekipmanla kullanmaya bakar.Şoför yakıtları %26 oynatıyor.
Şanzımanda baktığım en az yakıt bölgesi içindeki bantta vites değiştirebilme imkanı var mı?Arion 850 de hexashift (6 ya bölen) şanzıman var.Adamlar artık motor tork eğrisinin şeklini eğip büzerek, yakıt tasarrufu yapmanın hesabını yapıyor.Vites geçişlerini tork eğrisine göre ayarlıyorlar.
O bile Türkiye şartlarının üstünde bi traktör. 398e 75 bin veren gördü bu gözler.4 yeşilden vazgeçmeyelimde benim gibi gariban gidip c serisi alamazki yine gidicek g serisi alacak. Onunda shuttle derdi var adamlar nasıl bi kafaya sahipse mekanik olanını satmaya çalışıyor.
Sıfır alman malı john deerenin claastan neyi eksik söylermisiniz veya madem claas çok iyi neden tercih etmediniz
4 yeşilden vazgeçmeyelimde benim gibi gariban gidip c serisi alamazki yine gidicek g serisi alacak. Onunda shuttle derdi var adamlar nasıl bi kafaya sahipse mekanik olanını satmaya çalışıyor.
hocam mekanik bir traktörde yakıtı minimum seviye düşürmek için deviri sürekli nominal 1800 diyelim boğulma başlayınca gazı otomatik olarak verip kesen bir düzen ekleyip sürekli 1800 deviri korusak gaz belli seviyeye ulaşınca vites düşür yükselt lambaları eklesek yakıta etkisi olurmu ?Aşırı yakıt farkı olmaz, mümkün değil, operatör farkından kaynaklanır.En az yakıt bölgesi devirleri içinde uygun motor yükü ve ekipmanla kullanmaya bakar.Şoför yakıtları %26 oynatıyor.
Şanzımanda baktığım en az yakıt bölgesi içindeki bantta vites değiştirebilme imkanı var mı?Arion 850 de hexashift (6 ya bölen) şanzıman var.Adamlar artık motor tork eğrisinin şeklini eğip büzerek, yakıt tasarrufu yapmanın hesabını yapıyor.Vites geçişlerini tork eğrisine göre ayarlıyorlar.
hocam mekanik bir traktörde yakıtı minimum seviye düşürmek için deviri sürekli nominal 1800 diyelim boğulma başlayınca gazı otomatik olarak verip kesen bir düzen ekleyip sürekli 1800 deviri korusak gaz belli seviyeye ulaşınca vites düşür yükselt lambaları eklesek yakıta etkisi olurmu ?
uyarılara uygun vites geçişini Manuel olarak bizim yaptığımızı varsayıyorum.
hocam çoğu traktörün şanzımanı tuhafKademeli şanzımanda bu işi devir sabitleme düğmeleri yapıyor, kademesiz şanzımanda zaten devir sabitken hızlanıp yavaşlayabiliyorsunuz.
Perkins motorda 1400 ve 1800 devir noktasında düşük yakıt var.Fiatta 1900-2300 devir arası, eski motorların en az yakıt tüketim bölgesi boyu kısa veya nokta şeklindedir.Yeni motorlarda 600-800 devir uzun band var.
Perkins motoru örnek vereyim.
1400 max tork, 2000 max güç, 1400-1800 devir arası düşük yakıt bölgesi,
Vites aralıkları 600 devir olacak ki 2000 devirde vites küçültüp 1400 max tork noktasında motor küsmeden kendini toplasın, 300 devir buçuk olacak ki 1800-1400 devir arası vites değiştirebilelim.
8*2,12*4,16*8,24*12 şanzımanların vites geçişlerinin çoğu malesef uymuyor, kiminin vites hız boyu kısa, kiminin ayna mahruti oranları uyumsuz, kiminin de vites aralıkları uzun kalıyor.
hocam çoğu traktörün şanzımanı tuhaf
bu şanzımanlar üzerine ayrı bir konu açıp boylama masaya yatırmak lazım.