Tümosan 8110 la sdf 4100e arasında kaldık.

Sıfır Tümosan 8110 mu sdf 4100e mi karar aşamasındayım.

Her ikisinin de tüm teknik özellikleri konfor vs. kabulüm.

Lakin şu eski konulardaki Tümosan arıza kronikligi, sdf parça pahalılığı gibi konularda sizlere danışmak istedim.
Gülü seven dikenine katlanır diyeceğiz ama bunların dikenleri çok düşündürüyor.
 
Same Explorer 85 ,
TCD2012L04 , Euro2, tipli motor kullanıyor.
1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı.
Max tork 320 n.m. , max güç 85 hp ,
Traktöre regülatör ayarı düzgün yapılmışsa 5. vitesle rampada yürür hale gelir.
100 lük Tümosan, yakıt ekonomili kullanım için 1600-1700 rpm devirleri daha çok sever.
Tork eğrisinin ucu biraz daha fazla azalır.
Binaenaleyh , 2200 rpm devi
Same regülatör ayarından sonra iki vites farkta yaklaşık 80 n.m. tork , 20 hp güç artışı aldığını kabul etsek yürüyende fark vermesi doğaldır.
MF 3085 ayarları değiştiğinde MF 3105 oluyor.

Fakat abi samenin ayarlarının oynanmadigini söylediği için bana garip geldi...

Yoksa 4080e 90e 100e'de de motorlar aynı ayarlar farklı diye biliyorum o ayrı...

Yani fabrika ayarlarında değerlendirme yapıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
MF 3085 ayarları değiştiğinde MF 3105 oluyor.

Fakat abi samenin ayarlarının oynanmadigini söylediği için bana garip geldi...

Yoksa 4080e 90e 100e'de de motorlar aynı ayarlar farklı diye biliyorum o ayrı...

Yani fabrika ayarlarında değerlendirme yapıyorum.

Bu modelin regülatör elektronik güce göre basıyor beygir arttırımı filan yapılmadı kışın komple bir bakım yaptırıp subap ayarı yapıldı ondan sonra motor at gibi kişnemeye başladı

Classic seri samelerde egzantrik atarak regülatör ayarı yaparak çekiş yükseltiliyor o şekilde yapılan argon 75 var 4 - 13 no pulluğu düz iki ile çekiyor ortalama hızı 11 - 12 kmh orjinal şekilde olanı 6 kmh ile ayıla bayıla zor çeker normalde
 

Benzer Konular