İveco motorlu araçların karlı zemin yürüyüşleri sürücüleri tarafından beğenilir, aracın yere güç aktarımı daha iyi olur.
Motor haritası ile de patinajın ilgisi var.
FSi , motor tipi ile TSi motor tipi arasında fark var.
Traktör motorlarının çoğunun başlangıç tork grafikleri TSi araç motoru tipinde pistte sabit hızlanma yapacak şekilde dizayn var.
Araç motorunda 2000-4000 rpm sabit tork aralığı bulunurken ,
Traktör motorlarında 1000-1700 rpm , 1200-1600 rpm, 1100-1500 rpm v.s. gibi devir aralıklarında sabit tork aralığı bulunuyor.
Avensis araç kullanıyoruz, kar lastikleri de var, patinaj nerdeyse yok gibi hareket ediyor.
3800 rpm max tork , 5400-6000 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
3000-4000 rpm aktif kullanım devirleri,
2000-3000 rpm arası tork biraz zayıf ama 2000-4000 rpm uzun devir boyunca gazlama yapabildiğimizden, tork eğrisi yumuşak artan özellikte , patinaj isteği hiç yok.
Çift çeker traktörün tek çekerde iken erken patinaja düşmesi olağandır.
Traktörün 4*4 kullanımlarında uygun %10, patinaj ortalaması verebilmesi için traktöre dizayn verilmiştir.