Arastirmalarim sonucu wd 413 ler c-t ve u kodlu cikmis
Tahminimce kamyonlarda kullanilan C 100 hp civari yapilmis 21x1 kompresyon oraniyla (compressor)
T kodlu ola duz 280 lere 6x1 kompresyonla 60 hp olarak verilmis (traktor)
U kodlu lar ise 280 A modellerine 10x1 kompresyonla 68 hp olarak verilmis (under)
Simdi ben elimdeki u kodlu motora pompadan enjektore 21x1 kokpresyon ayariyla kamyonlarindaki gibi 95 -100 hp araligina getiremezniyim ? Motor kodlari ayni
35 kg/m torkum olmus olur haliyle nadasta yakitim duser
Kompresyon oranı; yanma odası hacminin, piston hacmine oranıdır, yanma odası şekilleri yakıtın püskürtme şekline ve enjektör tipine göre farklılık gösterir.Piston kafalarını değiştirip avansları yeniden düzenlemek gerekir, uzun hikaye anlayacağınız, dizel motorların kompresyon oranları 14:1 ve 24:1 arası değişir, gazlı modelleri bilmiyorum, benzinlilerde ise 8:1 12:1 arası değişiyor.
6:1 kompresyon biraz tuhaf geldi.
http://www.pixendorf.at/steyrabuam/steyr_betriebsanleitung.html
3100 kg hidrolik kapasite var, iyiymiş.