Traktör için kademesiz şanzımanda vites simülasyonu.

28.01.2017
11,607
2
19,025
46
Sakarya
Otomatik şanzımanlı ( CVT ) araba motorlarında 7,8,9 vites gazlama efekti yazılımla verilebiliyor.
Eski nesil otomatik şanzımanlarda motor sabit güç devrine çıkıp sürekli bağırıyor muştu.
Gazlama efektinin devir konumu ,
Motorun sabit tork aralığında mı ,
Max tork devri ile max güç devri aralığında mı,
Motorun sabit güç devirleri aralığında mı ,
Seçilmesi uygun düşer.
 
Traktör de Çok teknik detay yönünden bilgim yok ama
Yakıt tasarrufu için önemli konu
Çeltik lazer işi yaparken 140 case puma sahibi biri otomatikte kullanmıyoruz kendimiz değiştiriyoruz yakıt yönünden daha uygun diyordu
Bana ilginç gelmişti
Vites otomatikte düşme yada yükselmede motor devir seçeneği yukarıda dediğimiz gibi önemli
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Uygulanabilecek traktör motoru sayısı dar kapsamlı bir konu.
Elektrikli traktör için yazılım geliştirme de kullanılabilir.
Nakliye çalışmalarında sabit tork aralığı uzun olan Deuthz 6160 TTV, 9340 TTV gibi traktörlerde uygulama yapılabilir.
Yakıt diyagramlarında en az yakıt devrinde spesifik yakıt tüketimi 260 gr.kw/h iken sona yakın izohips haritalarda 300 gr.kw/h oluyor.
Maksat nakliyede %10 yakıt tasarrufu alabilir miyiz.
 
Traktör de Çok teknik detay yönünden bilgim yok ama
Yakıt tasarrufu için önemli konu
Çeltik lazer işi yaparken 140 case puma sahibi biri otomatikte kullanmıyoruz kendimiz değiştiriyoruz yakıt yönünden daha uygun diyordu
Bana ilginç gelmişti
Vites otomatikte düşme yada yükselmede motor devir seçeneği yukarıda dediğimiz gibi önemli
Puma seride ;
1300,1500 rpm sabit tork aralığı,
1600,2200 rpm stabile yakın sabit güç aralığı var.
1840 rpm max güç devri.
Yakıt diyagramlarında jd 6m serisindeki gibi 1600 rpm de en az yakıt devri var.
Tork yedekleri uygun seçildiğinden motor tepkiselliği kullanımı kolaylaştırır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail_17

Benzer Konular