Hava intercoldan dalaşıp motora girer amacı motora giren havayı soğutmak dolayısıyla motoru güçlendirmek . Nefeslik dediğiniz ne2015 TD 75 var motorun nefeslik hortumu intercoller hortumuna bağlı böyle olduğundan dolayı intercoller radyatörü giriş çıkışlarında yağlanma oluşuyor bu nefeslik hortumunu ayırsam ayrı olsa bı sıkıntı olurmu cevaplar için şimdiden teşekkür ederim
Tahliyeden bahsediyor galiba. Motorda üfleme var demek ki, boruları yağladığına göre.Hava intercoldan dalaşıp motora girer amacı motora giren havayı soğutmak dolayısıyla motoru güçlendirmek . Nefeslik dediğiniz ne
Bence yapılabilir.2015 TD 75 var motorun nefeslik hortumu intercoller hortumuna bağlı böyle olduğundan dolayı intercoller radyatörü giriş çıkışlarında yağlanma oluşuyor bu nefeslik hortumunu ayırsam ayrı olsa bı sıkıntı olurmu cevaplar için şimdiden teşekkür ederim
Çok teşekkür ederim aradığım cevap diğer cevap veren arkadaşlarada teşekürlerNefeslik hortumu veya tahliye hortumunu ayırınız.
Fiat motorların tahliye borularında hafiften bir duman üfleme görülür.
Bu dumanı motorun göstermemesi için egzoz gazı dönüşümüne benzer bir yöntem uygulanmış ama
EGR soğutucu kullanılmamış,
Egzoz gazı hem soğutulmadığı hem de dozajlaması yapılmadığı için sistem verimli çalışamaz.
Motora gönderilen soğutulmuş, %6-13 arasındaki soğuk dumanda is, partikül kalabileceğinden ötürü de motor ömrü açısından sakıncalı görünüyor.
Binaenaleyh, sistemin iptali yapılıyor.