İki sezonda bir kuyruk mili dişlisini değiştiriyoruz. Yaklaşık 1500 saat kuyruk mili kullanımına dayanır.
Balye makinesinde göstergeyi sıfırladık , 99 999 dan sonra sıfıra geçiyor.
Sıra başı dönüşlerde levye tepkileri zayıf kalıyor.
Mekanik levyelilerde sıra başı dönüş süresi daha kısa olabiliyor.
Yazılım yapıldı (+30 hp,+100n.m.) , 115 hp , 460 n.m. tork olan motor ,1400-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı vardı.
Tork aralığı 1200-1800 rpm olacak şekilde uzatılarak torku arttırıldı , pullukta 5 11" , 3 Kaplumbağa ile 6-6,5 km/h hızla sürebiliyor.
Hidrolik kullanımı fazla olmadığı için sorun yaşamadık.
Ağır hizmet tipi şanzımanı bulunuyor.
Çamurda potinger çekiminde gayet başarılıdır.
Yazılım yapılması mutlaka gerekiyor , yoksa sıra başı dönüşlerde stop ediyor diye şikayeti olan var.
Farmall C serisinden farkı tekerleri çapraza vermiyor.TD serisi gibi yürüyor.
Çamurda tekerleri çapraza veren traktör iş yapamaz.
Tam 4*4 diferansiyel kilidi bulunmuyor , kurak zamanda 7 li kazık çekiminde ihtiyaç oluyor.
Silecekte yağmur sensörü yok.
Toza ve sıcaklığa dayanım gayet başarılı, kaput saman tozuyla da kaplansa ibre oynamıyor.
Hava alma kısmı , Valtra daki gibi egzoz şeklinde olsa ters rüzgarda daha az toza maruz kalır.
Şanzıman yağı sıcaklığı 70 C olmalıdır, göstergesi bulunmuyor.
Balye makinesinin toplamalarını görecek kamera gerekiyor , sırada bir keresinde çekiç kaptık, haşpay gümlettik.
Sürücü koltuğunun çapraz döner olması iyi olur.