T5.100 Bluemaster Şanzımanı nasıl?


Screenshot_2025-01-16-21-26-41-447_com.google.android.apps.docs.png

İyi günler arkadaşlar
Bugün new holland bayisine gittim T5.100 bluemaster modeliyle alakalı bilgi aldım ama aklımda bazı soru işaretleri kaldı.Bayideki arkadaş motorun ve şanzımanın yurtdışı olduğunu burada kabin vs parçalarının takıldığını söyledi motorun f36 ithal olduğunu biliyorum ama 12 12 şanzımana sahip. TD serisinin şanzımanıyla aynı olabilirmi bununla ilgili bilgisi olan varmı ayrıca bu traktörün ileri geri mekanizması elektronik mi yoksa halatlı sistem mi merak ediyorum bayide elektronik dendi ama fotoğraftan bakıldığında halatlı sistem kolu gibi duruyor.
Bu traktörle ilgili kullanıcı arkadaşlarında yorumlarını bekliyorum.
Aynı segmentte farklı marka önerilerinede açığım
cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Bu motoru ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ama eğerki patlatma gibi ağır işler yapmayıp sadece hafif işler yapacaksanız 12lik şanzıman iş görür. Biz jx100de ara vites eksikliğini çok hissediyoruz açıkçası.
 
Bu motoru ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ama eğerki patlatma gibi ağır işler yapmayıp sadece hafif işler yapacaksanız 12lik şanzıman iş görür. Biz jx100de ara vites eksikliğini çok hissediyoruz açıkçası.
İsteğe bağlı 20-20 seçeneğide sunuluyor ama asıl sorum Td serisi tipi şanzımana mı sahip çünkü Td şanzımanından pek yüzümüz gülmedi açıkcası..
 
İsteğe bağlı 20-20 seçeneğide sunuluyor ama asıl sorum Td serisi tipi şanzımana mı sahip çünkü Td şanzımanından pek yüzümüz gülmedi açıkcası..
Açıkçası şanzıman hakkında pek bir bilgim yok. T5 serisinin bir modeli td/td5'in devamı niteliğindeydi ama bir modelde çok fazla isimlendirme olduğu için ben t5 serisinin hangisinin saf ital hangisinin yerli olduğunu pek anlamıyorum açıkçası. Birde 20-20 şanzıman buçuk mu ekliyo yoksa sürüngen vites mi ekliyor
 
Açıkçası şanzıman hakkında pek bir bilgim yok. T5 serisinin bir modeli td/td5'in devamı niteliğindeydi ama bir modelde çok fazla isimlendirme olduğu için ben t5 serisinin hangisinin saf ital hangisinin yerli olduğunu pek anlamıyorum açıkçası. Birde 20-20 şanzıman buçuk mu ekliyo yoksa sürüngen vites mi ekliyor
Sürüngen vites olması lazım. cidden öyle özellikle 5 serisi çorba oldu kafamda .
her sene farklı bi 5 serisi çıkıyor
 
12x12 sanziman td serisinden farklı jx tt4 gibi serilerdeki sanziman var sorunsuz sıkıntı çıkarmaz. Shutle td gibi halatlı powershutle. Traktör genel olarak ara işleri için tasarlanmış. Hidrolik sistemi td kadar güçlü değil hassasiyeti de orta koldan aldığı için pulluk cizel gibi işlerde yine td den geri kalacağını düşünüyorum. Ama motora yazılım vs ile güç olarak td den daha güçlü hale geliyor. Orjinal halinde td den komforu dışında aslında pek Üstün bi yanı yok
 
12x12 sanziman td serisinden farklı jx tt4 gibi serilerdeki sanziman var sorunsuz sıkıntı çıkarmaz. Shutle td gibi halatlı powershutle. Traktör genel olarak ara işleri için tasarlanmış. Hidrolik sistemi td kadar güçlü değil hassasiyeti de orta koldan aldığı için pulluk cizel gibi işlerde yine td den geri kalacağını düşünüyorum. Ama motora yazılım vs ile güç olarak td den daha güçlü hale geliyor. Orjinal halinde td den komforu dışında aslında pek Üstün bi yanı yok
hidrolik sistem td den daha güçlü olduğuna şüpheniz olmasın
sanjıman sıralı vites td ile alakası yok motor orjinal hali ile zaten td den güçlü
buna binen td ye binmez
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt