T480s 4x4


Arkadaşlar 54c'yi satıp T480s 4x4 aldık. T480s'lerde motoru yenilemişler galiba. Hangi motoru kullanıyor. Kullananlar memnun mu bilgi verebilirsiniz.
 
IMG_20210321_131305_534.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Mltyusuf
Traktörünüz hayırlı olsun. T480S olanlarda Fiat 60-56 veya yeni adıyla New Holland ın TD 65 gibi efsane traktörlerinde kullanılan 3 silindir 2900cc bir motor var. Detaylı teknik bilgileri fotoğraf olarak atarım.

İlk çıkan yani 2011 ila 2014 arası T480 lerde 4 silindir 2200cc bir motor vardı, bizde bunların eski kullanıcı olarak açıkçası pek performanslı bulmadık, aynı zamanda yine ilk çıkan T480 lerde şanzıman can sıkıntısı idi, vitesler sert geçiyor, vites karışması birkaç yüz saatte bir tekrar ediyordu. Bunun haricinde pek bir sorunu yok gibiydi. Yine vites şeması da 1 ile 2 ve 3 ile 4 vitesin yerleri değişikti.

2014 ve sonrası çıkan S serisinde motor ve vitesteki sorunlar giderildi, ilk jenerasyondan farklı olarak şimdiki 3 silindir motor takıldı, vitesteki karmaşıklık giderildi diye biliyorum, bunun haricinde sorun yaşayanlar varsa yazsın lütfen.


Screenshot_20210323-212335.png
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20210323-212335.png
    Screenshot_20210323-212335.png
    363.9 KB · Görüntüleme: 37
  • Beğen
Tepkiler: Pcfk
Traktörünüz hayırlı olsun. T480S olanlarda Fiat 60-56 veya yeni adıyla New Holland ın TD 65 gibi efsane traktörlerinde kullanılan 3 silindir 2900cc bir motor var. Detaylı teknik bilgileri fotoğraf olarak atarım.

İlk çıkan yani 2011 ila 2014 arası T480 lerde 4 silindir 2200cc bir motor vardı, bizde bunların eski kullanıcı olarak açıkçası pek performanslı bulmadık, aynı zamanda yine ilk çıkan T480 lerde şanzıman can sıkıntısı idi, vitesler sert geçiyor, vites karışması birkaç yüz saatte bir tekrar ediyordu. Bunun haricinde pek bir sorunu yok gibiydi. Yine vites şeması da 1 ile 2 ve 3 ile 4 vitesin yerleri değişikti.

2014 ve sonrası çıkan S serisinde motor ve vitesteki sorunlar giderildi, ilk jenerasyondan farklı olarak şimdiki 3 silindir motor takıldı, vitesteki karmaşıklık giderildi diye biliyorum, bunun haricinde sorun yaşayanlar varsa yazsın lütfen.


Ekli dosyayı görüntüle 60040
Sağolun verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: İSMAİL TUTAR
Traktörünüz hayırlı olsun. T480S olanlarda Fiat 60-56 veya yeni adıyla New Holland ın TD 65 gibi efsane traktörlerinde kullanılan 3 silindir 2900cc bir motor var. Detaylı teknik bilgileri fotoğraf olarak atarım.

İlk çıkan yani 2011 ila 2014 arası T480 lerde 4 silindir 2200cc bir motor vardı, bizde bunların eski kullanıcı olarak açıkçası pek performanslı bulmadık, aynı zamanda yine ilk çıkan T480 lerde şanzıman can sıkıntısı idi, vitesler sert geçiyor, vites karışması birkaç yüz saatte bir tekrar ediyordu. Bunun haricinde pek bir sorunu yok gibiydi. Yine vites şeması da 1 ile 2 ve 3 ile 4 vitesin yerleri değişikti.

2014 ve sonrası çıkan S serisinde motor ve vitesteki sorunlar giderildi, ilk jenerasyondan farklı olarak şimdiki 3 silindir motor takıldı, vitesteki karmaşıklık giderildi diye biliyorum, bunun haricinde sorun yaşayanlar varsa yazsın lütfen.


Ekli dosyayı görüntüle 60040
Daha öncede yazmistim genel olarak performansı iyi kuzenimin var 4 5 defa şatıl sorunu yaşadı geri viteste takılı kalıyordu
 
  • Beğen
Tepkiler: İSMAİL TUTAR
Traktörünüz hayırlı olsun. T480S olanlarda Fiat 60-56 veya yeni adıyla New Holland ın TD 65 gibi efsane traktörlerinde kullanılan 3 silindir 2900cc bir motor var. Detaylı teknik bilgileri fotoğraf olarak atarım.

İlk çıkan yani 2011 ila 2014 arası T480 lerde 4 silindir 2200cc bir motor vardı, bizde bunların eski kullanıcı olarak açıkçası pek performanslı bulmadık, aynı zamanda yine ilk çıkan T480 lerde şanzıman can sıkıntısı idi, vitesler sert geçiyor, vites karışması birkaç yüz saatte bir tekrar ediyordu. Bunun haricinde pek bir sorunu yok gibiydi. Yine vites şeması da 1 ile 2 ve 3 ile 4 vitesin yerleri değişikti.

2014 ve sonrası çıkan S serisinde motor ve vitesteki sorunlar giderildi, ilk jenerasyondan farklı olarak şimdiki 3 silindir motor takıldı, vitesteki karmaşıklık giderildi diye biliyorum, bunun haricinde sorun yaşayanlar varsa yazsın lütfen.


Ekli dosyayı görüntüle 60040
Ağzınıza sağlık hocam
Hafif işler için ideal bir makina yakıt az ve seri tek sorunu frenleri ve ağır yükte jant patlatması başkada ara işler için yapılmış bir traktör
 

Hayırlı olsun.
Allah utandırmasın.
Bu modelde eksik görülen tek nitelik, kuyruk milinin çift devir olmamasıdır.
TTF S8000 motor , 1400 rpm max tork, 2300 rpm max güç veriyor.
540 , 2300 rpm ,
540E , 1700 rpm motor devrine konumlanması gerekiyor.
Yonca biçerken 540E , yulaf biçerken 540 kuyruk mili devrini kullanabiliriz.
3 m^3 yem karma makinesi çalıştırılabilir.
Salyangoz su pompasında ihtiyaç olabilir.
Odun hızarı, süpürge çırpma makinesi , harman savurma makinesi , buğday ayıklama makinesi , v.s. çift kuyruk mili kullanımı gerekir.
Traktörün jant kalınlıkları ince olmamalıdır, zaten jant içi ağırlık kullanmak durumunda kalıyoruz.
Lastik indiğinde küçük bir yürümede jantta eğrilme olabiliyor.
Çift sürümünde devamlı sağa tek frenle döndüğümüzden jantlar belli süreden sonra 8 sekiz gibi eğriliyor.
Ağırlık koymak yerine jantların kalınlığını arttırınız.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular