SİZCE BU TRAKTÖRDE NELER EKSİK?! |- İYİSİ ve KÖTÜSÜYLE ANLATIM-/AYSAN ÇEKİYORUZ -Tarım Vlog #2

Bereketli olsun, kolay gelsin.
İki yıl önce bizim komşumuz aynı modelden A85 aldı.Geldiği gibi LDA takıldı ve mazot pompa ayarı yapıldı. +1 vites yüksek hızda çalışır.
Traktörde çalışmada hafif titreme hissettim.Ayarlarını kontrol ettiriniz.
Kabin genel olarak çok dar, ikinci kişi hostes koltuğunda rahat oturamıyor.Yanlara 20 şer cm genişletmek gerekir.
Viteslerin 16*16 olması iyi olurdu.Vites kollarının şekli garip duruyor, joystick tarzında kısa kollu bir tasarım olabilirdi.
Levye ve vites ergonomik olarak dizayn edilmelidir.Takviye kolu fazla kullanılmıyor.
Şoför koltuğu havalı olabilir ve yana 30 derece dönmesi kullanım kolaylığı sağlıyor.Arkaya bakarken boynumuz tutulmaz.
Mazot deposu traktörün ortasında bulunuyor. Valtra kış şartlarına göre dizayn yapıyor.Traktörün sol alt tarafı daha uygun olur.
Traktör ağır ön kepçede çalışacak gibi dizayn edildiğinden genel ağırlığı toprak işlemede biraz fazla duruyor.
Şase olarak gayet sağlam bir modeldir.Arka teker ağırlıklarını sökmeniz yerinde olmuş.
Lastik havalarınız bir tık fazla duruyor. Radyal lastik traktör sağa ve sola sallandıkça yumurta gibi yanaklardan esnemesi gerekir.
Lastiğin tabanı sağlam olan modeller sıkıntı çıkarmaz.Kalitesiz lastikler yanaklardan dikine yarılma yapıyor.
Lastik tabanı düz olan modeller kumsal zeminde basıncı iyi dağıtır, sizin lastiklerin taban ortaları biraz bombeli duruyor.
Tiller çekiminde ön aks ağırlığı / arka aks ağırlığa oranı %50 - 50 olması tutunmayı iyileştirir. Pullukta %60-40 olması iyi olur.
Işıklandırmada sağa ve sola, önde ve arkada çapraz gören ışıklar olmalıdır.Ekipman ve ürün sıraları rahat görülür.
Tavan aydınlatmasında 1 metrelik gün ışığı şerit Led tavsiye ederim.Hidrolikler elektronik olduğundan söylecek söz kalmadı.
 
Bereketli olsun, kolay gelsin.
İki yıl önce bizim komşumuz aynı modelden A85 aldı.Geldiği gibi LDA takıldı ve mazot pompa ayarı yapıldı. +1 vites yüksek hızda çalışır.
Traktörde çalışmada hafif titreme hissettim.Ayarlarını kontrol ettiriniz.
Kabin genel olarak çok dar, ikinci kişi hostes koltuğunda rahat oturamıyor.Yanlara 20 şer cm genişletmek gerekir.
Viteslerin 16*16 olması iyi olurdu.Vites kollarının şekli garip duruyor, joystick tarzında kısa kollu bir tasarım olabilirdi.
Levye ve vites ergonomik olarak dizayn edilmelidir.Takviye kolu fazla kullanılmıyor.
Şoför koltuğu havalı olabilir ve yana 30 derece dönmesi kullanım kolaylığı sağlıyor.Arkaya bakarken boynumuz tutulmaz.
Mazot deposu traktörün ortasında bulunuyor. Valtra kış şartlarına göre dizayn yapıyor.Traktörün sol alt tarafı daha uygun olur.
Traktör ağır ön kepçede çalışacak gibi dizayn edildiğinden genel ağırlığı toprak işlemede biraz fazla duruyor.
Şase olarak gayet sağlam bir modeldir.Arka teker ağırlıklarını sökmeniz yerinde olmuş.
Lastik havalarınız bir tık fazla duruyor. Radyal lastik traktör sağa ve sola sallandıkça yumurta gibi yanaklardan esnemesi gerekir.
Lastiğin tabanı sağlam olan modeller sıkıntı çıkarmaz.Kalitesiz lastikler yanaklardan dikine yarılma yapıyor.
Lastik tabanı düz olan modeller kumsal zeminde basıncı iyi dağıtır, sizin lastiklerin taban ortaları biraz bombeli duruyor.
Tiller çekiminde ön aks ağırlığı / arka aks ağırlığa oranı %50 - 50 olması tutunmayı iyileştirir. Pullukta %60-40 olması iyi olur.
Işıklandırmada sağa ve sola, önde ve arkada çapraz gören ışıklar olmalıdır.Ekipman ve ürün sıraları rahat görülür.
Tavan aydınlatmasında 1 metrelik gün ışığı şerit Led tavsiye ederim.Hidrolikler elektronik olduğundan söylecek söz kalmadı.
Söyleyecek söz bulamadım bize ışık tuttunuz resmen çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok önemli bilgiler
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt