Daha rahat bir şekilde çeşit arttırılabilir.Tek bir motor hacmine yazılımla çok farklı güç elde etme şansı var.Ayrıca Common rail sistemde çok büyük silindir hacmine gerek kalmıyor.Ad blue konusuna gelince: partikül filtresi ve Add blue Euro 6 araçlar için söz konusu.Bahsi geçen traktör düzenlemesi ise sadece Euro 4.Fark Euro 3 e göre çok fazla doğru.Pompa Common rail sistem olacak.Yani diğer pompalar gibi zamanlama pompadan değil(ateşleme sırası) beyin yardımı ile düzenlenecek.Silindir içinde yakıt çok daha yüksek basınçla daha toz halinde püskürtülecek,dolayısı ile yanma daha kaliteli ve verimli olur.105 Hp Farmall serisindeki Common rail motorun silindir hacmi sadece 3400 cc.Sonuçta tüm bu veriler Beyinle idare edildiğinden farklı bir yazılımla 70 hp lik bir motoru 110 hp ye bile çıkartabilirsiniz.
Yeni modellerin bazılarında motor sıkıştırma oranı 19:1 üzeri kullanıldığında dizel partikül miktarı(kurum) artıyor ve filtreler çabuk dolar.
Aynı hacimden yüksek güç elde etmek için yanma odasının tasarımı, turbo basıncı, egzantrik milinin açıları, volan ağırlığı değişir.
Motor verimlilik değeri %30 üzeri ise SCR ve DOC eklentisiyle de temiz emisyon elde edilebilir.
Motorda CRD olması gerekli değildir.
Traktörün torku yüksek tutulup tork artış yüzdesi %20 gibi olursa minibüs motoru, %30 olursa tarımsal motor, %35-50 gibi olursa kamyon motoru gibi yük taşır.
Küçük hacimden yüksek güç elde edilebiliyor fakat traktörün ortalama yakıt tüketimi ağır işte azalmıyor.