Shuttle mekanik mi elektrohidrolik mi


New holland yerli power shuttle modellerde ana baskı balata kuru tip ama shuttlın baskı balatayla işi yok baskı balatadan hariç 6 ileri için 6 geri için ıslak yağlı diskli, çift kavrama var yani yağlı shuttle
 
İleri-geri mekik kolunun debriyajlı olması hiçbir anlam ifade etmez,en fazla yapacağı geri vites sayısını arttırmak olur.
Şahsi görüşüm:mekanik levye vitesli geri kadar seri olmayacağıdır. Arazi sürüm işlemlerinde sol el ile direksiyon tutulurken sağ el ile de vites geri ya da ileri her hangi bir aralığa zaman kaybına uğramadan geçiş yapılabilir. Yalnız şunu unutmamak gerekir traktorumuz de E-lift yoksa o zaman durum değişir,o halde her traktöre E-lift şart. Şimdi kendi düşüncemi sizlerle paylaşacağım umarım bunu gerçekleştiren arkadaşlar olur zira ben bunun eksikliğini bariz bir şekilde yaşıyorum.
Askı kolları elektronik olan bir traktörde E-lift bağlantısından kablo çekip,vites topuzunun ön yüzüne bir düğme koyarak hem ileri-geri hareketi ve hemde ekipman kontrolünü tek bir işlemde yapabiliriz.
Mesela ben dik rampaları sürerken fren çok kullanırım fakat bahsettiğim sistem olsaydı frene gerek kalmadan ileri-geri hareketi sağlayabilirim.
 
İleri-geri mekik kolunun debriyajlı olması hiçbir anlam ifade etmez,en fazla yapacağı geri vites sayısını arttırmak olur.
Şahsi görüşüm:mekanik levye vitesli geri kadar seri olmayacağıdır. Arazi sürüm işlemlerinde sol el ile direksiyon tutulurken sağ el ile de vites geri ya da ileri her hangi bir aralığa zaman kaybına uğramadan geçiş yapılabilir. Yalnız şunu unutmamak gerekir traktorumuz de E-lift yoksa o zaman durum değişir,o halde her traktöre E-lift şart. Şimdi kendi düşüncemi sizlerle paylaşacağım umarım bunu gerçekleştiren arkadaşlar olur zira ben bunun eksikliğini bariz bir şekilde yaşıyorum.
Askı kolları elektronik olan bir traktörde E-lift bağlantısından kablo çekip,vites topuzunun ön yüzüne bir düğme koyarak hem ileri-geri hareketi ve hemde ekipman kontrolünü tek bir işlemde yapabiliriz.
Mesela ben dik rampaları sürerken fren çok kullanırım fakat bahsettiğim sistem olsaydı frene gerek kalmadan ileri-geri hareketi sağlayabilirim.

Alacaksanız power shuttle olanı alın diyorsun yani :)
 
İleri-geri mekik kolunun debriyajlı olması hiçbir anlam ifade etmez,en fazla yapacağı geri vites sayısını arttırmak olur.
Şahsi görüşüm:mekanik levye vitesli geri kadar seri olmayacağıdır. Arazi sürüm işlemlerinde sol el ile direksiyon tutulurken sağ el ile de vites geri ya da ileri her hangi bir aralığa zaman kaybına uğramadan geçiş yapılabilir. Yalnız şunu unutmamak gerekir traktorumuz de E-lift yoksa o zaman durum değişir,o halde her traktöre E-lift şart. Şimdi kendi düşüncemi sizlerle paylaşacağım umarım bunu gerçekleştiren arkadaşlar olur zira ben bunun eksikliğini bariz bir şekilde yaşıyorum.
Askı kolları elektronik olan bir traktörde E-lift bağlantısından kablo çekip,vites topuzunun ön yüzüne bir düğme koyarak hem ileri-geri hareketi ve hemde ekipman kontrolünü tek bir işlemde yapabiliriz.
Mesela ben dik rampaları sürerken fren çok kullanırım fakat bahsettiğim sistem olsaydı frene gerek kalmadan ileri-geri hareketi sağlayabilirim.

Deutz un shuttle li modeli olarak hangisini tavsiye edersiniz ben 5100 düşünüyorum yanı 5 serisi
 
Evet. Yukarıda herşeyi açıkça yazmışım. Siz new holland alacaksanız galiba,şunu size söyleyeyim yerli nh lerde mekik kolu hiç ergonomik değil hidrolik-Mekanik farketmez. Ters hareket esnasında 5 parmağın tamamıyla kolu kavramaniz lazım kısaca direksiyonu bırakmanız lazım işlem sırasında bu beni hasta ediyor.
 
2 tane Shuttleli traktörüm var, şahsi fikrim, bir traktörde Shuttle olmazsa olmaz bişi
Bir traktöre atıyorum 100 bin para vereceksem Shuttle olmalı
piyasada gördüğüm 3 çeşit Shuttle var
1-Debriyajlı, pedala basmadan çalışmayan ( Bana göre ne kadar Shuttle deselerde alakası yok )
2- Elektronik, parmağının ucuyla bile kulanılan
3- Kubota da bulunan, mekanik, debriyajsız fakat dört parmagınla kullana bildiğin

En rahati elektornik olan
 

2 tane Shuttleli traktörüm var, şahsi fikrim, bir traktörde Shuttle olmazsa olmaz bişi
Bir traktöre atıyorum 100 bin para vereceksem Shuttle olmalı
piyasada gördüğüm 3 çeşit Shuttle var
1-Debriyajlı, pedala basmadan çalışmayan ( Bana göre ne kadar Shuttle deselerde alakası yok )
2- Elektronik, parmağının ucuyla bile kulanılan
3- Kubota da bulunan, mekanik, debriyajsız fakat dört parmagınla kullana bildiğin

En rahati elektornik olan

Hiç arıza felan yaptımı hocam elektro ps olan kaç saatte traktör New Holland mı
 
2 tane Shuttleli traktörüm var, şahsi fikrim, bir traktörde Shuttle olmazsa olmaz bişi
Bir traktöre atıyorum 100 bin para vereceksem Shuttle olmalı
piyasada gördüğüm 3 çeşit Shuttle var
1-Debriyajlı, pedala basmadan çalışmayan ( Bana göre ne kadar Shuttle deselerde alakası yok )
2- Elektronik, parmağının ucuyla bile kulanılan
3- Kubota da bulunan, mekanik, debriyajsız fakat dört parmagınla kullana bildiğin

En rahati elektornik olan

100 beygir üstü bir deutz niyetim var mekanik olan da var elektrohidrolik olan da 150 - 160 arası bir bütçe gerek Bu gün nette baktım 2016 Agrofarm mekanik tabi 115 bin kapı teslim bıraktı 600 saatte ama shuttle yok levyeli old icin baz gectim
 
Shuttleli traktörde 600-800 saat arası şanzuman yağını değiştirmek gerekiyor,
Piston çıkışlarına bilinmedik yağ kulanılmış ekipman kulanmamaya dikkat edilmeli ( yağı başka yağla karışmamalı)

Hiç bir sorun yaşamadım traktör 4000 saate az kaldı,
 
td65d mekanik debriyajlı satıl var. Bir kere geride takılı kalmıştı küçük bir parça değiştiler başkada sorun olmamıştı. Ama gün boyu sürekli kullanınca bazen sertleşiyor gibi oluyor..alacaksaniz debriyajsız şatıllı alın
 
Shuttleli traktörde 600-800 saat arası şanzuman yağını değiştirmek gerekiyor,
Piston çıkışlarına bilinmedik yağ kulanılmış ekipman kulanmamaya dikkat edilmeli ( yağı başka yağla karışmamalı)

Hiç bir sorun yaşamadım traktör 4000 saate az kaldı,

Zaten agrofarm shuttle yok O yüzden bu rakamlara shuttle sız olacaksa biraz daha üstüne çıkıp shuttle alayım diyorum Ayrıca Avrupada kullanılan modeller de 100 bg ve üstünde shuttle sız hiç yok gibi zaten
 
Shuttleli traktörde 600-800 saat arası şanzuman yağını değiştirmek gerekiyor,
Piston çıkışlarına bilinmedik yağ kulanılmış ekipman kulanmamaya dikkat edilmeli ( yağı başka yağla karışmamalı)

Hiç bir sorun yaşamadım traktör 4000 saate az kaldı,

3 bin fazla verip ps alalım o zaman New Holland olsun çamurdan olsun :D sağol hocam görüşlerin önemli bizim gibi alacak arkadaşlar için birde ps yi durdurmadan mı ileri geri yaparak bu saate kadar sorunsuz kullandınız mesela ps ama ileri gidiyorsun takviye 4 le mesela bi anda geri çekersen bi zararı olurmu kendi yavaşlatıp geri gelmeye başlasa bile
 
3 bin fazla verip ps alalım o zaman New Holland olsun çamurdan olsun :D sağol hocam görüşlerin önemli bizim gibi alacak arkadaşlar için birde ps yi durdurmadan mı ileri geri yaparak bu saate kadar sorunsuz kullandınız mesela ps ama ileri gidiyorsun takviye 4 le mesela bi anda geri çekersen bi zararı olurmu kendi yavaşlatıp geri gelmeye başlasa bile
Alın teriyle alınmış ekipmanda zaten yavaşlamadan yapamam ben, hatta yapmak bile aklıma gelmedi hiç :) bundan sonrada gelmesin :)
Zaten kendisi bir kaç saniye aralıkla tepki veriyor, takviyede falan kendisini ayarlıyo diyebiliriz, ama hızlıda nolur bilemem :)
 

3 bin fazla verip ps alalım o zaman New Holland olsun çamurdan olsun :D sağol hocam görüşlerin önemli bizim gibi alacak arkadaşlar için birde ps yi durdurmadan mı ileri geri yaparak bu saate kadar sorunsuz kullandınız mesela ps ama ileri gidiyorsun takviye 4 le mesela bi anda geri çekersen bi zararı olurmu kendi yavaşlatıp geri gelmeye başlasa bile
Td75d 2014 model 3400 saate kalkışı shuttle yaparız ileri geri durmadan döneriz takviye viteslerde sorun olmadı
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt