Same tiger 65 4wd


Traktörün max tork devrinin 1600 devir olması fazla yakıt yaktırmaz, dizayn tercihidir.Traktör ağır işlerde tam güç kullanılır, mesela saman balyesi bağlamada normal 540 devir kullanılmalıdır, sıra dönüşlerinde az güç gerektiği için motorun torkuna göre devir seçilir, traktör ağırlığına göre ekipmanıda taşıyacak ara güç tercihidir.
 
Traktörün max tork devrinin 1600 devir olması fazla yakıt yaktırmaz, dizayn tercihidir.Traktör ağır işlerde tam güç kullanılır, mesela saman balyesi bağlamada normal 540 devir kullanılmalıdır, sıra dönüşlerinde az güç gerektiği için motorun torkuna göre devir seçilir, traktör ağırlığına göre ekipmanıda taşıyacak ara güç tercihidir.
Bu düzenekte, dizaynın etkisi belli oranda muhakkak vardır.
Sanki max.tork devrinin düşük olması daha az yakacak gibi düşünüyorum.
Zira bahsettiğimiz devirler gittikçe üreticiler tarafından düşürülüyor.Az gazla daha çok iş yapılır diye düşünüyorum.
Motorların biri 1400 de iş yapmağa başlıyor. Diğeri 1600 devirde iş yapmağa başlıyor.
1400 u 1600 a tercih ederim.Zira Aradaki devir farkı kadar daha gaz vermemiz gerekecek.Rolanti bunun için daha az yakmasi için var galiba.
Varsa testler açıklayabilir bunu
 
Forumda yakıt diyagramları ve power mix test örnekleri var.Motor gücü yönetiminin ve çeki demiri gücünün tercihleri söz konusudur,
MF 135, 1300 devir max tork noktası var, atmosferik motordur, turbo kullanılmıyor.Alışkanlıklardan ötürü düşük devir araması yapıyoruz, turbonun yükünü göremiyoruz, düşük güç altında ani yük değişimi zararlı olur,
MF 165, rölanti, 550 devirdir, MF 285 S serisi 650-700 devirdir, son nesiller 800-850 devirdir.Başlangıç torku ile max tork arasında fark yok, 1000-1700 devir arası düz çizgidir, devir arttıkça güç artıyor, ilk kalkış tepkileri yüksek, Steyr 768 rölanti devirde kimsecikler yok, motor grafiğinden kaynaklanıyor.Rölantide az yakması için başlangıç torku düşük tutuluyor, ön hafif kepçe traktörü olarak dizayn ediliyor, hafif kepçede motor tam güçte çalıştırılır, motor sıkıştırılırsa max tork noktasında patinaja kalır, iç pompalar motor tam güçte verimli çalışır, indirme ve kaldırma işlemi yapılır, yükü taşımada max tork noktasının hafif sağ tarafı devir tercihi yapılır, yakıt diyagramlarından görünüyor.
Perkins 1000-1700, JD 6 MC, 1100-1600, Kubota 1200-1600, Agco 1300-1800, traktörün çalışma alanına göre tork bandının şekli düzenleniyor.
Yük altında motor, max tork noktası üzerinde veya alt devirlerinde kullanılmaz, yükü hangi devirde dengeliyorsa o devir tercih edilir,
Claas Axion serisinde başlangıç torku ile max tork arasında %120 fark var, max tork 1600 devir, max güç 2000 devirde, hexashift (6'ya bölen, 400 devir aralıklı) şanzımanı bulunuyor.Perkins motora kademeyi 6'ya bölen 300 devir aralıklı şanzıman konulsa tadından yenmez.
Vites boyu kısa devir çalışmalı motorda max tork ve max güç devri arası kadar olması yeterli gelir, uzun devir çalışmalı motorda çekişte sıkıntı olmaz, ara hız ihtiyaçlarını karşılamaz.
 
Dediğiniz işleri yapar neden yapmasın alet ekipman büyütmeden işinizi görürsünüz eğer araziyi çoğalrmazsanız traktör temizse alın ama deutzun samenin udtasınu götürebilirsiniz.iyi olur usta çigtçiden iyi anlar. 2012 demiştiniz galiba
 
Arkadaşlar tiger 65 i aldım ama iki sorum olacak. 1 bu traktör hassasiyeti orta kolun takıldığı hangi delikten alıyor?4 delik var alt alta. 2.si hidrolik orta kol alıcam ama en kısası 50cm ve benim orta kol danagözlerinin ortasından kapalı halde ölçtüğümde 47 cm geliyor. Üzerindeki ortakol orjinalmi değilse orjinali kaç cm?
 
Arkadaşlar tiger 65 i aldım ama iki sorum olacak. 1 bu traktör hassasiyeti orta kolun takıldığı hangi delikten alıyor?4 delik var alt alta. 2.si hidrolik orta kol alıcam ama en kısası 50cm ve benim orta kol danagözlerinin ortasından kapalı halde ölçtüğümde 47 cm geliyor. Üzerindeki ortakol orjinalmi değilse orjinali kaç cm?
Hayırlı bereketli olsun, 4wd her koşulda avantaj sağlar. Hassasiyeti yukarıdan aşağı indikçe artıyor, biz aşağıdan ikinci deliği kullanıyoz, orta kolu kısa alın çünkü bazı orta kollar uzun gelebiliyor, deutz fahr 75 de hidrolik orta kol kullananlar var ama uzunluklarını bilmiyorum. traktör kabinli mi tenteli mi
 

Hayırlı bereketli olsun, 4wd her koşulda avantaj sağlar. Hassasiyeti yukarıdan aşağı indikçe artıyor, biz aşağıdan ikinci deliği kullanıyoz, orta kolu kısa alın çünkü bazı orta kollar uzun gelebiliyor, deutz fahr 75 de hidrolik orta kol kullananlar var ama uzunluklarını bilmiyorum. traktör kabinli mi tenteli mi
Teşekkür ederim. Traktör kabinli. Orta kolu ölçtükten sonra saticılara sordum birisi 50 cm dedi ötekisi 55cm al sameler 90 lığa kadar 55 cm olur dedi. Kararsız kaldım hem boyu hemde markası konusunda. Son olarak ta pullukla sürüm yaparken hidrolik kollarda derinliği nasıl ayarlıyosunuz?
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt