!!! SAME DEUTZ-FAHR LAMBORGHINI !!!

Herkes iyi hoş yorum yapmışda masseyin uzelin 3000 d serisinde deutz motor var erkuntun crd motorları perkins ve deutz en çok satılan tutulan deutz. Landini avrupa satışları var deutz motorlu sonra fent deutz motor kullanıyor. Çekiş yok diye kötüleyenlere şaşıyorum.
 
Deutz fahr agroplus 410 bence en pratik performanslı ve ideal beygir güçlü ve torklu makina. Kullanıcılar daha iyi yorum yapabilir. Ben argon3 80 kullandım hafif olduğu için rampası iyi. Ayrıca motor iyi ısındıktan sonra tam performans verebiliyor.
 
Herkes iyi hoş yorum yapmışda masseyin uzelin 3000 d serisinde deutz motor var erkuntun crd motorları perkins ve deutz en çok satılan tutulan deutz. Landini avrupa satışları var deutz motorlu sonra fent deutz motor kullanıyor. Çekiş yok diye kötüleyenlere şaşıyorum.

traktör dediğiniz sadece motordan oluşmuyor maalesef.En az motor kadar önemli olan şanzuman da buna etken.Daha diferansiyel vs işi de var.Madem motor aynı ise neden erkunt landini deutz bir deutz motorlu fendt kadar iyi değil ?Erkuntu iyi tanıdığım için örnek vereyim aynı perkins motorlu servet zf ile carraroya bin nedemek istediğimi anlarzın.Zf rampayı görmeden vites düşerken carraro şanzımanlısı hafif rampayı irdelemez bile.
 
Herkes iyi hoş yorum yapmışda masseyin uzelin 3000 d serisinde deutz motor var erkuntun crd motorları perkins ve deutz en çok satılan tutulan deutz. Landini avrupa satışları var deutz motorlu sonra fent deutz motor kullanıyor. Çekiş yok diye kötüleyenlere şaşıyorum.

Çekiş var, atiklik az, yanlış anlaşılma var.
1500 devirde 30 kg.m iki motor olsun.Tork artış yüzdesi,(yedeği, rezervi) %20 ile %35 olan iki motor arasında fark var.Tork yedeği yüksek olan motor devir kesip tekrar yüklenirsen çabuk topluyor, düşük olan vites değiştirmek ve düşürmek istiyor.En az yakıt bölgesi içinde devir değiştirirsen özgül yakıt tüketim değerine göre en optimum yakıtla motor kullanılır.Vites sayısı az diyenler motor tork yedeğini de hesaba katması gerekir.
Torku ve tork yedeği az olup vites sayısı da az olursa hemen emekliye ayrılır, SDF grubunda motora göre yeterli şanzıman var, vites değiştirme ihtiyacı biraz farklıdır.Gazla oynamayı daha çok seviyorum, vitesle oynamayı daha çok seviyorum, fark bu kadar.:)
 
Bizzat kullananların objektif yorumları nedeniyle tşk.ler
Ancak yorumlar bende SDF için hayal kırıklığı yarattı.

Sdf kullanmadan sdfyi anlamak cok zordur.uygun vites ve deviri kullandiktan sonra motor verimliligini anlarsin.bende 75 same var mf 3075 veya td 75 ayni tarladan 15 dakika gec çıkar ama depodada 10 litre fazla mazot kalir.iste bu yuzden sdf
 
traktör dediğiniz sadece motordan oluşmuyor maalesef.En az motor kadar önemli olan şanzuman da buna etken.Daha diferansiyel vs işi de var.Madem motor aynı ise neden erkunt landini deutz bir deutz motorlu fendt kadar iyi değil ?Erkuntu iyi tanıdığım için örnek vereyim aynı perkins motorlu servet zf ile carraroya bin nedemek istediğimi anlarzın.Zf rampayı görmeden vites düşerken carraro şanzımanlısı hafif rampayı irdelemez bile.

Dünya markalarına motor satan adamlar şanzuman ve difeansiyel yapamamış pes vallahi.
 

Çekiş var, atiklik az, yanlış anlaşılma var.
1500 devirde 30 kg.m iki motor olsun.Tork artış yüzdesi,(yedeği, rezervi) %20 ile %35 olan iki motor arasında fark var.Tork yedeği yüksek olan motor devir kesip tekrar yüklenirsen çabuk topluyor, düşük olan vites değiştirmek ve düşürmek istiyor.En az yakıt bölgesi içinde devir değiştirirsen özgül yakıt tüketim değerine göre en optimum yakıtla motor kullanılır.Vites sayısı az diyenler motor tork yedeğini de hesaba katması gerekir.
Torku ve tork yedeği az olup vites sayısı da az olursa hemen emekliye ayrılır, SDF grubunda motora göre yeterli şanzıman var, vites değiştirme ihtiyacı biraz farklıdır.Gazla oynamayı daha çok seviyorum, vitesle oynamayı daha çok seviyorum, fark bu kadar.:)

Hocam sizin daha önce bir yazınızı okumuştum perkins ve deutzla ilgili demiştinizki perkins atik davranır teker hızlı döner patinaja girer ama deutz geç davranır yavaş davranır ve ve tekerlek tutanmayı iyi sağladığı için patinaja düşmeden kavrar diye. Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın.
 
Hocam sizin daha önce bir yazınızı okumuştum perkins ve deutzla ilgili demiştinizki perkins atik davranır teker hızlı döner patinaja girer ama deutz geç davranır yavaş davranır ve ve tekerlek tutanmayı iyi sağladığı için patinaja düşmeden kavrar diye. Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın.

Perkins 1000-1700 devir arası torklu çalışır, demiştim.Düşük devirde teker fazla sert döndüğü için patinaja kalma durumu fazla oluyor.Üst serilerinde patinaj ayar düğmesi koymuşlar.
 
Arkadaşlar massey ferguson 240s 94 model 6 ay once rektefe yaptirdim 60 kilometreye 55 tl mazot yakti pompayida yaptirdim
Yinede cok yakiyo yardimci olursaniz sevinirim

85 model 240S, 50 km yolda 25 km boş römork ile 25 km 6 ton yük ile 2200 devir ile gidip gelirseniz yaklaşık 7 litre yakar, 2500 devir ile giderseniz 9 litre civarı yakar, motor yeni olduğu için yakıt iki kat farklıdır, 300 saatten sonra yakıt 1/3 azalır, çekiş 1/3 artar.500 saatten sonra yakıt yarı yarıya azalacaktır, toprak işlerinde 1800 devirde kullanarak (rodaj) alıştırma yapmanız gerekiyor, mümkünse yolda 2200 devir üstünü kullanmayınız.
 
Çekmeyen motor çok yakar vites alternatifi çokdüş dür daha patiajyatıkça düşür motor sürümü poker çift sen düşüşün mü çekmeyecekmiş aklına gelmesin motorlar rahat çalışıyor tek sıkıtısı hidrolik pompası hazıekıta bekliyor. Şu aşikar makinaya alışması 6 ayı bulacak öğrendikçe insan vazgeçemiyor 2010 yılıda alacak oldum ustalar alıştınmı bırakamazsın demişlerdi tavatır gelmişti ama adamlara hak verdim. Bizim buralarda bir elin parmağını geçmez.
 
Evet tork düşük cekiste normal olarak düşük.Yalniz şu var kendi motorumdan bahsedeyim.75lik turbo intercooler fln yok tampon dolu depo 4350kg gibi bi agirlik birde şoför bindigini düşün.motorun salı desen bi tla 100 kadar var.sdf nin teker boyutlarini soylememe gerek yok.Benim 75te 1.20cm ön teker boyu var.diger markalarda 100 110 hpte var bu teker.En kotusude torku 256 yanilmiyorsam td65 ten düşük yada ayni.mf 3075 320 tork ve bu motor benimkiyle basabas calisir.Muhendislik bence burda devreye girmiş

https://www.werktuigen.nl/machine-specificaties/models/24364/same-explorer-75-dt.html
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/3075 D4X4opt.pdf

Same 75 Tork;280n.m yedek;%20 güç;75hp DIN normu(radyatör,pervane dahil), 1600 max tork,2500 max güç noktası var.
3075 Tork;300 n.m yedek; ? güç;75hp DIN normu, 1500 max tork, 2400 max güç noktası var.Turbosu var.101/126 derin piston boylu motor, emin değilim ama %30 civarı tork yedeği olabilir.
Yumuşak toprak yapısı varsa yakıtta Same fark atabilir, ağır araziye girince denemek lazım, bir şey diyemem.
 
https://www.werktuigen.nl/machine-specificaties/models/24364/same-explorer-75-dt.html
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/3075 D4X4opt.pdf

Same 75 Tork;280n.m yedek;%20 güç;75hp DIN normu(radyatör,pervane dahil), 1600 max tork,2500 max güç noktası var.
3075 Tork;300 n.m yedek; ? güç;75hp DIN normu, 1500 max tork, 2400 max güç noktası var.Turbosu var.101/126 derin piston boylu motor, emin değilim ama %30 civarı tork yedeği olabilir.
Yumuşak toprak yapısı varsa yakıtta Same fark atabilir, ağır araziye girince denemek lazım, bir şey diyemem.

Alinti yaptigin same benimki degil.Benimkinde 256 var.senin verdigin linkteki daha eski ama benimkinden fazla oda ayri.yalniz tractordatada benim motor 71 hp olarak veriliyor ondan dusuk olabilir.mazot konusunu 3075 degil 3085 ile denedik buraya yazmim tartisma cikar.Bikac defa yazdim ama simdi bikac fanatik var
 
Alinti yaptigin same benimki degil.Benimkinde 256 var.senin verdigin linkteki daha eski ama benimkinden fazla oda ayri.yalniz tractordatada benim motor 71 hp olarak veriliyor ondan dusuk olabilir.mazot konusunu 3075 degil 3085 ile denedik buraya yazmim tartisma cikar.Bikac defa yazdim ama simdi bikac fanatik var

Explorer 70 , 80 kullandım, ne olduğunu biliyorum.:) Yakıt konusunda iyidir, bizim sıkıntımız servisten olmuştu, anlarsınız umarım.
 
Bazen aklım gidiyor 1996-1999 model Explorer Same 70 DT 'lere hatta arara içim de gitmiyor değil.: ) Hurlimanlar var yine aynı yıllarda alınan, Adana'da Belediye ihale ile aldı burada baya var. Çok hevesim var, fiyatları da uygun ama gel gör ki bizim buralarda, dağın başında bir tane bile yok.

70-56 ile kıyaslayan arkadaş, 70-56 öyle kıyas yapılacak çok iyi bir traktör değil. Onu da belirteyim. Sırf piyasa olayı, bir şekilde zamanın behrinde yapılan lisans anlaşmaları sayesinde adamların eli güçlendi. 1998 model düz bir traktöre 42*43 bin TL para verir misin? Sanmam ama veriyoruz. İLçede en yoğun traktör markası parça ve tamir sorunu yok. Adam 1998 Same nin çift çekerine yazmış 40 bin TL ama biz gidip aynı rakama düz FIAT alıyoruz.
 

Bazen aklım gidiyor 1996-1999 model Explorer Same 70 DT 'lere hatta arara içim de gitmiyor değil.: ) Hurlimanlar var yine aynı yıllarda alınan, Adana'da Belediye ihale ile aldı burada baya var. Çok hevesim var, fiyatları da uygun ama gel gör ki bizim buralarda, dağın başında bir tane bile yok.

70-56 ile kıyaslayan arkadaş, 70-56 öyle kıyas yapılacak çok iyi bir traktör değil. Onu da belirteyim. Sırf piyasa olayı, bir şekilde zamanın behrinde yapılan lisans anlaşmaları sayesinde adamların eli güçlendi. 1998 model düz bir traktöre 42*43 bin TL para verir misin? Sanmam ama veriyoruz. İLçede en yoğun traktör markası parça ve tamir sorunu yok. Adam 1998 Same nin çift çekerine yazmış 40 bin TL ama biz gidip aynı rakama düz FIAT alıyoruz.

SAME servis ve parça sorununu neden aşmıyor ya da aşamıyor mu, mantığı ne bu işin?
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt