Arkadaşlar 3.20 boyunda 1.80 eninde bir römorkum var şasesi 16 npu dingil frenli ama bozulmuş bir tarafın poryası değişmiş. lastikler 8.25.20 eski.
bende yenilemek için malzeme temin ettim aldıklarım
11.5 80.15.3 jant lastik
kasa şase icin 12lik npu 2boy
5boy 50.50 3mm kutu profil
3boy30.50 3mm kutu profil
6boy50.100 3mmkutu profil
1000.2000 3mm sac 4adet taban için
1000.2000 2.5 mm sac 4adet
elimde olan 1500.3000 sac 1adet
ben şimdi bu şase üzerine kasa uzunluğunu 3.90 enini de 2.20 cıkarmayı planlıyorum.
ben yanlarda kapak yapmayı düşünmüyorum arkada iki işlevli bir kapak 40cm aşağı acılır kapanıncada istenildiğinde komplesi yana acılacak şekilde.
kasa yuksekliğide döneceğim profile bağlı olara 1.05 veya 1.10 olacak.
şimdi sizden almak istediğim bilgiler dingili değiştiririm. şase sıkıntı cıkarırmı
birde kasa altı profil sıklığı ne olmalı. yadaprofil ve tahta mı uygulamalıyım.
römorku buğday transferi balya taşıma kum cakıl taş taşıma tarla taşı ayıklarken birde gübre işinde kullanıyorum.
ne tür önerileriniz olur.teşekkürederim.
bende yenilemek için malzeme temin ettim aldıklarım
11.5 80.15.3 jant lastik
kasa şase icin 12lik npu 2boy
5boy 50.50 3mm kutu profil
3boy30.50 3mm kutu profil
6boy50.100 3mmkutu profil
1000.2000 3mm sac 4adet taban için
1000.2000 2.5 mm sac 4adet
elimde olan 1500.3000 sac 1adet
ben şimdi bu şase üzerine kasa uzunluğunu 3.90 enini de 2.20 cıkarmayı planlıyorum.
ben yanlarda kapak yapmayı düşünmüyorum arkada iki işlevli bir kapak 40cm aşağı acılır kapanıncada istenildiğinde komplesi yana acılacak şekilde.
kasa yuksekliğide döneceğim profile bağlı olara 1.05 veya 1.10 olacak.
şimdi sizden almak istediğim bilgiler dingili değiştiririm. şase sıkıntı cıkarırmı
birde kasa altı profil sıklığı ne olmalı. yadaprofil ve tahta mı uygulamalıyım.
römorku buğday transferi balya taşıma kum cakıl taş taşıma tarla taşı ayıklarken birde gübre işinde kullanıyorum.
ne tür önerileriniz olur.teşekkürederim.