Römork yenileme


Arkadaşlar 3.20 boyunda 1.80 eninde bir römorkum var şasesi 16 npu dingil frenli ama bozulmuş bir tarafın poryası değişmiş. lastikler 8.25.20 eski.
bende yenilemek için malzeme temin ettim aldıklarım
11.5 80.15.3 jant lastik
kasa şase icin 12lik npu 2boy
5boy 50.50 3mm kutu profil
3boy30.50 3mm kutu profil
6boy50.100 3mmkutu profil
1000.2000 3mm sac 4adet taban için
1000.2000 2.5 mm sac 4adet
elimde olan 1500.3000 sac 1adet
ben şimdi bu şase üzerine kasa uzunluğunu 3.90 enini de 2.20 cıkarmayı planlıyorum.
ben yanlarda kapak yapmayı düşünmüyorum arkada iki işlevli bir kapak 40cm aşağı acılır kapanıncada istenildiğinde komplesi yana acılacak şekilde.
kasa yuksekliğide döneceğim profile bağlı olara 1.05 veya 1.10 olacak.
şimdi sizden almak istediğim bilgiler dingili değiştiririm. şase sıkıntı cıkarırmı
birde kasa altı profil sıklığı ne olmalı. yadaprofil ve tahta mı uygulamalıyım.
römorku buğday transferi balya taşıma kum cakıl taş taşıma tarla taşı ayıklarken birde gübre işinde kullanıyorum.
ne tür önerileriniz olur.teşekkürederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: çiftcigardo
Yastıklar 40cm uygun olur. 220cm genişlik fazla olabilir oda şu şekilde römorkunuz 180 genişliğe göre şase yapılmış 220 genişliğe dar gelir bunun yanında boyu da uzatmak istiyorsunuz dingil çok önde olursa traktöre yük binmez bayırlarda çekmez traktör. Bunları göz önünde bulundurup tasarlarsanız daha kullanışlı olur..
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
mert bey dingillerin iz genişliği eşit genelde 1.80 ni 2.20 ckarınca tekerlerden sağa ve sola 20 şer santim genişliyor. bizim balyaları az olduğu için yan yana 4 balya almasını istiyorum .şu an şasenin bitim noktasına makaslar monteli. kasa bitimi teker merkezine 60cm civari lastik merkezini 110 cm ckarırsam traktöre ok hariç 2.80 kalıyor sıkıntı cıkmaz diye düşünüyorum.
 
Römork ölçüleri olarak 200 cm * 370 cm * 95 cm = 7 m^3 , ölçüleri tavsiye ederim.
50 cm kapak derinliği ve 22,5 cm iki kat ilave kapaklı.
5 ton buğdayı tık demeden alır.
Yan yana 5 balye içine rahat sığar.
Kasa içi araya tek kama balye atılırsa 32 balye rahat konuyor.
Kasa derinliği 90 cm olursa balye başları kasa ortasına yeterince çökmez.
Kasa üstü balyeler yatık koyulursa 8 sıra oluyor.
Balye ebatları 40*45*115 cm olur.
90 balye römorka rahat yüklenebilir.
10*10 cm kare içi dolu dingil kullanışlı olur.
8*8 cm içi dolu dingilde makas kenarından kopma yaşadık, akis keser gibi ayrıldı..
Ana makas 10 katlı ve üzerinde 4 katlı muavin makas kullanışlı olur.
Muavin makas kullanılmadığı zaman kasa makas takozlarına oturur ve dingilin bel verme, eğrilme durumu oluyor.
Kum ve çakıl için çift lastik kullanmanız gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adil_d
yenilemekten vazgectik sıfıra döndük ek olarak dingil aldık dingil profil uzunluğu 150cm iz genişliği 175 veya 180 cm olacak makasları aldım 12 kat muavinli kalın olandan her biri 58 kg geliyor . yarında 18 lik 2 adet npu alacağım maliyet lastik cantla 14000 bini buldu ok başı kırıko lift kaldı 2000 de o tutar 4mt uzunluk 2.2 mt genişlik yapacak malzemem mevcut. ölcü bu değil netleşince buraya yazar resimlerinide atarım.
 
Arkadaşlar 3.20 boyunda 1.80 eninde bir römorkum var şasesi 16 npu dingil frenli ama bozulmuş bir tarafın poryası değişmiş. lastikler 8.25.20 eski.
bende yenilemek için malzeme temin ettim aldıklarım
11.5 80.15.3 jant lastik
kasa şase icin 12lik npu 2boy
5boy 50.50 3mm kutu profil
3boy30.50 3mm kutu profil
6boy50.100 3mmkutu profil
1000.2000 3mm sac 4adet taban için
1000.2000 2.5 mm sac 4adet
elimde olan 1500.3000 sac 1adet
ben şimdi bu şase üzerine kasa uzunluğunu 3.90 enini de 2.20 cıkarmayı planlıyorum.
ben yanlarda kapak yapmayı düşünmüyorum arkada iki işlevli bir kapak 40cm aşağı acılır kapanıncada istenildiğinde komplesi yana acılacak şekilde.
kasa yuksekliğide döneceğim profile bağlı olara 1.05 veya 1.10 olacak.
şimdi sizden almak istediğim bilgiler dingili değiştiririm. şase sıkıntı cıkarırmı
birde kasa altı profil sıklığı ne olmalı. yadaprofil ve tahta mı uygulamalıyım.
römorku buğday transferi balya taşıma kum cakıl taş taşıma tarla taşı ayıklarken birde gübre işinde kullanıyorum.
ne tür önerileriniz olur.teşekkürederim.
Römorkunuz Tosya/ Kastamonu tipi tek dingil Çift lastik ise o römörklar 50NC/ vb kamyon bozması olduğu biliyorum. Bir müddet Taşköprü de bulundum. Farklı bir römork olduğu için iç kesimlerde veya Bolu, Zonguldak, Sinop, Kastamonu ve Ilgaz Çankırı bölgesi dışında çiftçilik yapan kardeşlerimiz farklı değerlendirebilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alexander

Benzer Konular