PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Pulluğun motora ağır gelme durumu nasıl oluyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Mustafaşahin" data-source="post: 1441371" data-attributes="member: 81902"><p>Trakya da 20 hp 12 numara pulluk alırız bazı yerlerde 100hp 4lü 12 kullanır 75 hp 4lü 10 numara kullananda var roprakni sert ve eğimli olunca böyle köyümde 20 100hp varsa 15 i 4lü kullanır sert tavda 5li yorar 100 hp 10 lu çizel bir kişide var kalanı ya 7li yada 9 ludur zorlamaya gerek yok çizelin amacı yeri patlarçtarak şaseye kadar sürmektir sıva işleri tiller yapıyor 100lüğe 7 li çizel kullanıyorum çok kuraklarda bu sene ki gibi 7li ağır geliyor kaç kişi şanzıman arka dağıtıyor zorlamaktan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mustafaşahin, post: 1441371, member: 81902"] Trakya da 20 hp 12 numara pulluk alırız bazı yerlerde 100hp 4lü 12 kullanır 75 hp 4lü 10 numara kullananda var roprakni sert ve eğimli olunca böyle köyümde 20 100hp varsa 15 i 4lü kullanır sert tavda 5li yorar 100 hp 10 lu çizel bir kişide var kalanı ya 7li yada 9 ludur zorlamaya gerek yok çizelin amacı yeri patlarçtarak şaseye kadar sürmektir sıva işleri tiller yapıyor 100lüğe 7 li çizel kullanıyorum çok kuraklarda bu sene ki gibi 7li ağır geliyor kaç kişi şanzıman arka dağıtıyor zorlamaktan [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Pulluğun motora ağır gelme durumu nasıl oluyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt